Alexxxxx is wel een beetje een huilie geworden met dat blauwe kleurtje van mquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu krijgt hij geen gezeik
Denkt hij dan
Beetje jammer jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alexxxxx is wel een beetje een huilie geworden met dat blauwe kleurtje van m
Het is geen Opelquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dan daal je alleen maar verder als je dat roestgedrocht verkozen hebt boven het fraaiste stukje auto techniek
Achja, je weet nu in ieder geval zeker dat je Rovert niets meer waard isquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is geen Opel
Ik vond de 190's die hier in het noorden te koop stonden te duur in verhouding overigens
Mooier dan de mijne vind je ze toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is geen Opel
Ik vond de 190's die hier in het noorden te koop stonden te duur in verhouding overigens
Die kun je inderdaad echt rechtstreeks de sloop op rijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, je weet nu in ieder geval zeker dat je Rovert niets meer waard is
Nike Air Max?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn![]()
* ook_gek heeft net 2 paar schoenen gekocht![]()
Hopen op 50 euroquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kun je inderdaad echt rechtstreeks de sloop op rijden
Keep on dreamingquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken,
oh, en voor de duidelijkheid, chicks dig Rover
wat een rattenkoppenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Chicks?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Nah, die kun je doorkrassen ja, nextquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Je CV als attachtment vergeten toe te voegen als je solliciteert naar een functie waarbij goed om kunnen gaan met de computer vereist is, is nooit grappig
Ghettobootyquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Je CV als attachtment vergeten toe te voegen als je solliciteert naar een functie waarbij goed om kunnen gaan met de computer vereist is, is nooit grappig
gastquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Chicks? Gezondheidsrisico's zul je bedoelenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
weer een afwijzing er bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, die kun je doorkrassen ja, next
Prutserquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekkere chaootquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weer een afwijzing er bijnaja, ze zoeken iemand ide gedisciplineerd , netjes en accuraat werkt
dus als ik de baan had gekregen had ik mn proefperiode toch niet gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |