quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Sjoem het volgende:
En dit niet, dit is gewoon vrouwelijk:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
Oh, en ik maak de volgende slowchat alvast
doorzichtige hakken zijn wel voor strippersquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Sjoem het volgende:
En dit niet, dit is gewoon vrouwelijk:
[afbeelding]
Wat dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, Sjoem, nog 50 minuten dan is het zo ver.
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
doorzichtige hakken zijn wel voor strippers![]()
Oh! Dat!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan mag je legaal je naaktfoto's op BuzzyBee zetten.
Mag he? Moet niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan mag je legaal je naaktfoto's op BuzzyBee zetten.
Ja wat een actie ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was heel erg kwaad over dat mislukte sollimailtje
Wat voor werk was dat dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was heel erg kwaad over dat mislukte sollimailtje
ja, heb ik ook gedaan.. maar goed om kunnen gaan met computers was een vereistequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat voor werk was dat dan?
Ik had het er overigens glashard alsnog achteraan gestuurd op het moment dat ik't merkte. Ik maak zo vaak mee dat een IT-druif een attachment vergeet mee te sturen.
Ik had er wel een gevonden, maar ik heb maar even verder gezocht anders wordt het zo eentonigquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja baas. als het mar geen POrs is
Dat is nu een typische kwaliteitsuserseigenschap.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik had er wel een gevonden, maar ik heb maar even verder gezocht anders wordt het zo eentonig
Oké, dankjequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is nu een typische kwaliteitsuserseigenschap.
Ik denk dat ze daar niet zo heel zwaar aan tillen, een attachment vergeten komt echt vaak voor... om die reden gooi ik de attachments er altijd als eerste in, met name omdat ik wel eens per ongeluk een mailtje halverwege verstuur door een rare toets-comboquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, heb ik ook gedaan.. maar goed om kunnen gaan met computers was een vereiste
Choco-chipsquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga een grote zak chips pakken en die opeten. Punt uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |