Excuses, ik was even vergeten dat jij de alwetende authoriteit was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja omdat hun magazijn nog vol ligt met die troep, dwaas
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek
Wat moet ik bij een woningcorporatie? Ik ben geen pauper die A) geen werk en B) geen eigen huis heeft.quote:Heb je je al ingeschreven bij alle woningbouwcorporaties BUITEN Fryslân ?
Als je daar hakken onder hebt zijn ze helemaal mooi volgens mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja maar kijk! Ik heb sandaaltjes, maar dat zijn sandaaltjes met touwtjes die je helemaal om je benen moet doen. En dat is stom, want als je dan in de zon gaat zitten heb je die touwtjes op je benen staan.
Dus ik doe die schoenen nooit aan, dus ik heb eigenlijk stiekem geen sandaaltjes.
Ik moet nieuwe halen
En ik wil ook graag nog een paar sneakers of iets in die richting, want de mijne zijn nu toch echt een beetje aan het slijten
En ik heb mooie gezienDus die zal ik volgende maand denk ik wel gaan halen
De sandaaltjes koop ik wel in Turkije ofzo!
Laat eens zien danquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra kan niet alle schoene kopen, maar met aangepaste schoeen hebben trouwens. Haar huidige schoenen heeft ze (het uiterlijk) zelf ontworpen, die zijn gaaf
Oh sorry. Zo kom je dus blijkbaar wel overquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik bij een woningcorporatie? Ik ben geen pauper die A) geen werk en B) geen eigen huis heeft.
Die Puma's zijn cool... die lacosta's doen me denken aan mijn gymschoenen op schoolquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dit zijn mijn nieuwe schoenen![]()
Nou ja, qua sandaaltjes kan je niet veel nep kopen. Als ze maar fijn zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je daar hakken onder hebt zijn ze helemaal mooi volgens mij
In Turkije kan je wel veel schoenen vinden jaVeel ook wel nep
![]()
Dat is het belangrijkste bij schoenenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef ook_gek het volgende:
nee gewoon leren instappers jaar of 2 oud denk ik ondertussen.
Ze lopen geweldig en met stappen lekker makkelijk.
Nostalgiequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Fugie het volgende:
trouwens, de air en lichtjes tijd was wel 100x beter dan die gare puma shit tegenwoordig
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste bij schoenen
en dat ze er nog wat hip uitzien, natuurlijk
Ze zijn al bbijna twee jaar oud, dus wel flink wat slijtage. esn in de twee jaar mag ze een paar kopen.quote:
LA Gear liepen de patsertjes mee rondquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef ook_gek het volgende:
je had ook van die neppers![]()
Die waren voor de kinderen waar van de ouders niet veel geld wilde uit geven aan schoenen![]()
Leuk hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze zijn al bbijna twee jaar oud, dus wel flink wat slijtage. esn in de twee jaar mag ze een paar kopen.
[afbeelding]
Nee dat kloptquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou ja, qua sandaaltjes kan je niet veel nep kopen. Als ze maar fijn zitten
Ik zou echt niet meer oznder stalen neuzen kunnen. Heb ook twee keer Bata gehad geloof ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
ik heb deze nu aan m'n voeten
[afbeelding]
En Alexxx, ik heb ook nog een paar Bata's met stalen neuzen![]()
Klinkt als een goed bedrijfquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef Fugie het volgende:
ik heb trouwens een pc besteld bij completer, krijg je een melding dat je geld kan overmaken op rekeningenummer blabal en het betalingskenmerk staat in een mailtje wat direct wordt gestuurd. Mailtje komt dus 5 uur later, en dat schermpje met het rekeningnummer weggeklikt. Ieder normaal bedrijf zet dat ook in de mail, maar hun dus niet. Dus ik gisteravond gelijk gemailt, nu nog geen reactieDie mensne willen wel heel graag hun spullen verkopen
puik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
Oh, en ik maak de volgende slowchat alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |