nee, ik solliciteer tegenwoordig nara de baan van vakkenleger, aka orderpickerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je kan altijd nog vakkenvuller worden![]()
![]()
![]()
Zou willen dat ik te oud was, dan zou ik mezelf mss dwingen een wat interessantere baan te zoekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik solliciteer tegenwoordig nara de baan van vakkenleger, aka orderpicker
(en voor vakkenvuller willen ze me neit, ben ik te oud voor)
Nee. Helemaal mn buik vol van school.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou willen dat ik te oud was, dan zou ik mezelf mss dwingen een wat interessantere baan te zoeken
Studeer je trouwens ook nog?![]()
Wie niet? Maarja hoe mezelf nog maar even de illusie voor dat ik daadwerkelijk iets nuttigs met mijn leven ga doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Helemaal mn buik vol van school.
zoalng je diep van binnen maar weet dat het een illusie is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie niet? Maarja hoe mezelf nog maar even de illusie voor dat ik daadwerkelijk iets nuttigs met mijn leven ga doen
Zit behoorlijk dicht aan het oppervlak hoor, het is meer dat ik motor wil rijden, daarna zou ik net zo goed in een hok van 2 bij 2 met TV en internet willen wonen en met heel weinig geld genoegen nemen maarja motor kost geld hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoalng je diep van binnen maar weet dat het een illusie is.
die post begrijp ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit behoorlijk dicht aan het oppervlak hoor, het is meer dat ik motor wil rijden, daarna zou ik net zo goed in een hok van 2 bij 2 met TV en internet willen wonen en met heel weinig geld genoegen nemen maarja motor kost geld he
Ik ook niet toen ik hem typte maar besloot het er maar op te wagen. Wat ik bedoelde was dat als ik geen motor wilde rijden ik wss niet eens de moeite zou nemen naar school te gaan aangezien ik later met weinig geld ook gelukkig zat kan zijn.quote:
ooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik hem typte maar besloot het er maar op te wagen. Wat ik bedoelde was dat als ik geen motor wilde rijden ik wss niet eens de moeite zou nemen naar school te gaan aangezien ik later met weinig geld ook gelukkig zat kan zijn.
Op je 22e al, doe je snel en goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oooooooooooooooooh
ok.
ach het leven met weinig geld is ook mooi hoor... ik heb een lieve moie vrouw, ik woon in mn droomhuis, heb 5 kattenheerlijk. ik ben gelukkig.
hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op je 22e al, doe je snel en goedAch ja mijn droomvrouw ben ik nog niet tegen gekomen en door mijn aan het onmogelijke grenzende luiheid ben ik nou ook niet weer een persoon die er iedere keer op uit is om een meisje te scoren als ik uitga. Maarja ben ook nog maar een kutkind
17quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?
en ik be ook nooit van mn leven op vrouwenjacht geweest hoor. zij heeft mij versierd
Doe het alleen op plaatsen buiten de openbare weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan mag jij heul officieel nog niet eens op motorrijwielen omtuffen jongeman
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben twee keer naar Den Bosch geweest enkel en allen voor een bord patat van Kees Kroket.
gewoon met de OV Jaarkaart he. Nog gratis een bord Saté van Kees gekregen ook, omdat we van zover kwamen speciaal voor zijn patatquote:
Relaxedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon met de OV Jaarkaart he. Nog gratis een bord Saté van Kees gekregen ook, omdat we van zover kwamen speciaal voor zijn patat
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:42 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige reden dat ik mn studi af heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |