je grote vriendin komt weer af en toe buurtenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb ik nog schokkende gebeurtenissen gemist?![]()
meen je dat serieusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeeeeh
TLR is gewoon een ubergeile dikke pimbfiets. Gisternacht kwam er eentje langs school bulderenen zonet ook. Damn, geen jengelgeluid, maar echt power hoor je dan
Maar voor mij komt er ws toch nooit een andere fiets na deze. Deze gaat totall los, opgereden worden of ooit als standbeeld in huis. Ik zie mijn toekomst motorloos."Helaas"
Feliquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa al mijn zooi in mijn nieuwe kamer gezet en computer geinstalleerd... internet
I'm back![]()
![]()
Oeh serieus? Vanuit big bad Africa?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je grote vriendin komt weer af en toe buurten
Ja slet, heb er al weer 2 tankjes opzittenquote:
Pimbertje tochquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeeeeh
TLR is gewoon een ubergeile dikke pimbfiets. Gisternacht kwam er eentje langs school bulderenen zonet ook. Damn, geen jengelgeluid, maar echt power hoor je dan
Maar voor mij komt er ws toch nooit een andere fiets na deze. Deze gaat totall los, opgereden worden of ooit als standbeeld GFTbak in huis. Ik zie mijn toekomst motorloos."Helaas"
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oeh serieus? Vanuit big bad Africa?![]()
Kost teveel geld + andere toekomstplannen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
meen je dat serieusvind het namelijk moeilijk te geloven
Ophoeren ouwe lul, 1 keer is grappigquote:
Je gaat naar een trainingskamp in Afghanistan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Kost teveel geld + andere toekomstplannen.
Hey Snotneusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kost teveel geld + andere toekomstplannen.
[..]
Ophoeren ouwe lul, 1 keer is grappig
Vlieglessenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat naar een trainingskamp in Afghanistan?
quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]Die geven ze gewoon ter plaatse in naar de VS.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:34 schreef BazzieK het volgende:
Weer gewerkt enzo. Welcome back FX enne Pimber: Pussie
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij mag edereen wel afzeikenmaar als je over zijn groene kliko begint is ie van slag
![]()
Brommertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is de band van je motor lek ? of je brommert![]()
Wie zegt dat pimber niet al getrouwd isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De lims doen niet aan sex voor het huwelijk.
Fulcrumquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa al mijn zooi in mijn nieuwe kamer gezet en computer geinstalleerd... internet
I'm back![]()
![]()
Toch wel grappig, voor jou is naar Schiphol een wereldreis. Voor mij om de hoekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zondag de hele dag weg om mijn zus uit te zwaaien op Schiphol
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
Fulcrum![]()
![]()
Ik heb je gemist hoor
![]()
[..]
Toch wel grappig, voor jou is naar Schiphol een wereldreis. Voor mij om de hoekAls jullie een keer naar 't buitenland willen met het luchtschip moet je nog een 3 uur lange reis incalculeren naar Schiphol, bwhehehe
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:16 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
gaat weer rap ben weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |