Ga jij maar rijden wij zorgen wel voor je meisjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:08 schreef kratjuh het volgende:
Ik wil rijden, zon schijnt !!![]()
Maar ik ga naar de film met m'n meisje ...![]()
Dream on, flyboy ... Haal jij eerst je rijbewijs maar 's voordat je met het echte speelgoed mag spelen ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga jij maar rijden wij zorgen wel voor je meisje
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dream on, flyboy ... Haal jij eerst je rijbewijs maar 's voordat je met het echte speelgoed mag spelen ...
.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dream on, flyboy ... Haal jij eerst je rijbewijs maar 's voordat je met het echte speelgoed mag spelen ...
moest jij niet werkenquote:
Wat ontzettend leuk van je dat je zo een impressie geeft van het landquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier is het:
- 25+
- buiten de stad genoeg ruimte om te rijden
- een leuke bergweg is om de hoek![]()
Voor een (motor-)vakantie![]()
Ik vind het:
- Erg warm <insert:'zweet.emo'>
- Gevaarlijk om alleen op te rijden![]()
- 'kheb geen motor om te rijden![]()
Het is net als AMsterdam, overal toeristenAlleen is de politie een strenger hier, van de week een winkeldief opgepakt zien worden *ril*
Oh en als laatste, er schijnt in de buurt een circuit te zijn![]()
![]()
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand zuid-afrikaans horen praten![]()
[..]
Dat klinkt best zuid-afrikaans![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk van je dat je zo een impressie geeft van het land [afbeelding]
Alleen jammer dat je vergeet te antwoorden op mijn vraag [afbeelding]
-stop-
Ah wel. Ik zit nu dus op school, ben hier op de brommer gekomen. Maar ik heb geen benzine meer [afbeelding]
Dat wordt lopen![]()
![]()
Kan me niet echt wat schelen eigenlijk, met dit mooie weer kan mijn dag niet meer stukDat mijn achterband zo lek als een mandje is, is natuurlijk ook maar bijzaak
![]()
[..]
Wat ontzettend leuk van je dat je zo een impressie geeft van het land [afbeelding]
-stop-
Ah wel. Ik zit nu dus op school, ben hier op de brommer gekomen. Maar ik heb geen benzine meer [afbeelding]
Dat wordt lopen![]()
![]()
Kan me niet echt wat schelen eigenlijk, met dit mooie weer kan mijn dag niet meer stukDat mijn achterband zo lek als een mandje is, is natuurlijk ook maar bijzaak
![]()
is de band van je motor lek ? of je brommertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
Blah Blah
Dat wordt lopen![]()
![]()
![]()
De lims doen niet aan sex voor het huwelijk.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De lims doen niet aan sex voor het huwelijk.
oh ohquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa al mijn zooi in mijn nieuwe kamer gezet en computer geinstalleerd... internet
I'm back![]()
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oh oh
nog gefeliciteerd met je kamer![]()
en... kan de motor door het gangetje![]()
Zal ik het dan maar zeggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
is de band van je motor lek ? of je brommert![]()
Niet dat ik zo even kan bedenken. Alleen dan dat ik ff hoi moet zeggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb ik nog schokkende gebeurtenissen gemist?![]()
Ik heb jullie zo gemistquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet dat ik zo even kan bedenken. Alleen dan dat ik ff hoi moet zeggen![]()
Neeeeehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |