Gaat de laatste tijd wel weer slecht. Zal wel weer een downtime aankomen.quote:
Oh, boy.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Buups natte droom: Jim Carrey en Kristin Davis.
Ja, ik heb het wel gezien!quote:
Nou, en ik snak juist naar dat beetje aandacht, dat beetje erkenning. Is dat soms te veel gevraagd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel gezien!
Mên, als ik op alles zou moeten reageren wat op mij slaat / naar mij gericht is, blíjf ik bezig.
We wachtten op jou.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heeft niemand gekotstop het feit dat dit topic #714 is?
![]()
Spannend!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week donderdag eerste intake-gesprek bij de psycholoog
van kotsen krijg je keelpijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Waarom heeft niemand gekotstop het feit dat dit topic #714 is?
![]()
En soms neuspijnquote:
Fout toegeven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
Buup.. OP lezen.
. Fout toegeven.
Get over with it
Ja, Bupa maakt geen fouten, Bupa vráágt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fout toegeven?Het moet niet gekker worden!
Ik heb toch nergens een fout gemaakt! Ik vróég iets!
Mietje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En daarom kots ik al jaren niet meer.
Ik slik het gewoon weer in.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En daarom kots ik al jaren niet meer.
Mits je het doorstuurt naar 10 anderen. Als je dit niet doet vergaat de wereld en zul je nooit de liefde van je leven tegenkomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Wacht maar, nu je dit zegt zul je het binnen nu en een week vast wel weer krijgen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |