Negers die Duits spreken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak een goede tekst, leer 'm uit je hoofd en haal een 7. Zo deed ik 't.
Nee, alleen het bordquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:51 schreef MaLo het volgende:
Doe het gewoon over een simpel onderwerp waar je al heel veel vanaf weet. Dan praat het hoe dan ook makkelijker. Mag je powerpoint of andere hulpmiddelen gebruiken?
* MaLo is blij dat ze al lang niet meer op de middelbare school zit![]()
Daar ligt het probleem al, ik kan geen goede tekst maken omdat ik geen woord duits kanquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak een goede tekst, leer 'm uit je hoofd en haal een 7. Zo deed ik 't.
Woordenboek/online translator/klasgenoot..?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:08 schreef Myers het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem al, ik kan geen goede tekst maken omdat ik geen woord duits kan.
Omdat ik anders frans had moeten doen, dat is nog veel erger.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef neo2000 het volgende:
Begin je präsentatie eens met: "Sie sind alle Schwule..! Genau!"
Als je nog eens een lerares hebt, kan je nog eens tegen haar over "bumsen und blasen" beginnen.. Indien het een vent is, zoek je gewoon een dvd van Hansie Teeuwen op en je noemt hem gewoon constant Boots Junge..
Of je neemt gewoon een potje gel + schoensmeer mee, en doe vlak voor je präsentatie een grote klodder gel in je haar, en smeer het opzij met je hand.. Beetje schoensmeer op je wijsvinger en deze even onder je neus door halen in een horizontale beweging. Legio mogelijckheden mijn beste..! [afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Camplo het volgende:
Einfach,
du sorgst dass du viel unter die Deutsche menschen kommt. Ich glaube, das wird dich gut tun.
Es ist etwa typisch das, "Die Holländer" gar kein Deutsch reden können. Sie sind nicht gans zufällig eine Nord oder Süd Holländer? Die haben immer viel mühe normales Deutsch zu reden.
Und jetzt auf Deutsch:
Eins Zwei Drei Los..
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |