abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36499665
Welke idioot heeft bedacht dat mensen met duits1 ( ) een presentatie moeten houden in het duits? Ik kan geen woord duits, dus 15 minuten lullen gaat moeilijk worden, m'n enige optie om 15 minuten vol te krijgen is door gewoon alles voor te lezen. Maarja zodra je ook maar 1 zin voorleest krijg je een 3.

Ik snap niet dat ik dit moet doen op school, hoe kunnen ze nou van iemand verwachten dat als je wat domme woordjes en zinnetjes leert uit een boek dat je dan meteen vloeiend en vrij duits kan spreken? Bij engels of zelfs nederlands hoefden we niet eens een presentatie te houden...

Normaal zou ik gewoon voor die 3 gaan en dan wat toetsen goed maken, maarja dit cijfer is iets van 30% van je eindcijfer . En de luistertoets (ook ongeveer 30% van je eindcijfer) had ik een 2 voor ofzo omdat ik niet alleen geen duits kan spreken, maar ook nauwelijks duits kan verstaan.

Toch liever duits dan frans tho, ik hoop maar dat ik de andere vakken met een 6 of hoger afsluit zodat ik voor dat GORE KUT KLOTE EBOLA DUITS een 4 of 5 mag halen.

KUT TAAL
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:33:47 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36499766
Ik hoef dat niet.
Wij krijgen een mondeling en moeten dan een krantenartikeltje nemen om die vervolgens uit te leggen in het duits aan de hand van een spiekbriefje. 4HAVO.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_36499987
Einfach,

du sorgst dass du viel unter die Deutsche menschen kommt. Ich glaube, das wird dich gut tun.
Es ist etwa typisch das, "Die Holländer" gar kein Deutsch reden können. Sie sind nicht gans zufällig eine Nord oder Süd Holländer? Die haben immer viel mühe normales Deutsch zu reden.

Und jetzt auf Deutsch:

Eins Zwei Drei Los..

JOHNNY HEITINGA
pi_36500050
Guten Tag Leute, ich bin Myers. Jetzt geht lös!
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_36500135
Leer dit tekstje vanbuiten, en jouw presentatie zullen ze nooit vergeten

Erst rein mit dem heißen Liebessaft und dann langsam wieder raus mit der
ganzen Sauce. Heiße Girls lieben diese feuchten Orgien, wenn an den noch vor
Geilheit zuckenden Schamlippen das sahnige Sperma ihres Hengstes runter
tropft. Dann erst drehen diese Girls so richtig auf. Sie lieben es eben so
richtig feucht versaut.

Frisch gezapftes Sperma in heißen Mösen ist hier nicht einfach nur Programm,
sondern Pflicht und wenn du es mal ganz nah erleben möchtest, wie die
geilsten Stecher dieser Welt ihre geile Samensauce verteilen und wenn du es
genauso genießt, wenn an den schlanken Schenkel geiler Fickschlampen, die
weiße Masse runter läuft, bist du hier absolut richtig.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:50:59 #6
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_36500359
Myers is een verrader, waarom heb je je niet Bauer genoemd?
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:51:49 #7
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36500384
Doe het gewoon over een simpel onderwerp waar je al heel veel vanaf weet. Dan praat het hoe dan ook makkelijker. Mag je powerpoint of andere hulpmiddelen gebruiken?
* MaLo is blij dat ze al lang niet meer op de middelbare school zit
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_36500394
Maak een goede tekst, leer 'm uit je hoofd en haal een 7. Zo deed ik 't .
pi_36500434
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Negers die Duits spreken. Dat is gewoon über.
pi_36500494
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:51 schreef MaLo het volgende:

Doe het gewoon over een simpel onderwerp waar je al heel veel vanaf weet. Dan praat het hoe dan ook makkelijker. Mag je powerpoint of andere hulpmiddelen gebruiken?
* MaLo is blij dat ze al lang niet meer op de middelbare school zit
Nee, alleen het bord .

Kan echt geen onderwerp verzinnen :/
pi_36500498
Of je doet Charlie Chaplin na zoals in The Great Dictator.

donderdag 30 maart 2006 @ 18:55:43 #12
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36500524
5HAVO: Ik krijg een krantenartikel dat ik moet lezen, daarna 15 minuten feitjes uit dat verhaal toelichten. Als ik nog tijd over heb, dan stelt hij nog wat algemene vragen over mij ofzo. Eitje.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_36500552
Is dat tegenwoordig het Mondelinge examen dan?
pi_36500821
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daar ligt het probleem al, ik kan geen goede tekst maken omdat ik geen woord duits kan .
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:12:27 #15
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36500935
Waarom kies je het dan?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_36500959
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:12 schreef seto het volgende:
Waarom kies je het dan?
Zal wel verplicht zijn?
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:14:03 #17
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_36500981
Begin je präsentatie eens met: "Sie sind alle Schwule..! Genau!"

Als je nog eens een lerares hebt, kan je nog eens tegen haar over "bumsen und blasen" beginnen.. Indien het een vent is, zoek je gewoon een dvd van Hansie Teeuwen op en je noemt hem gewoon constant Boots Junge..

Of je neemt gewoon een potje gel + schoensmeer mee, en doe vlak voor je präsentatie een grote klodder gel in je haar, en smeer het opzij met je hand.. Beetje schoensmeer op je wijsvinger en deze even onder je neus door halen in een horizontale beweging. Legio mogelijckheden mijn beste..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_36501075
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:08 schreef Myers het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem al, ik kan geen goede tekst maken omdat ik geen woord duits kan .
Woordenboek/online translator/klasgenoot..? .
pi_36501119
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:12 schreef seto het volgende:
Waarom kies je het dan?
Omdat ik anders frans had moeten doen, dat is nog veel erger.
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:19:30 #20
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36501169
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef neo2000 het volgende:
Begin je präsentatie eens met: "Sie sind alle Schwule..! Genau!"

Als je nog eens een lerares hebt, kan je nog eens tegen haar over "bumsen und blasen" beginnen.. Indien het een vent is, zoek je gewoon een dvd van Hansie Teeuwen op en je noemt hem gewoon constant Boots Junge..

Of je neemt gewoon een potje gel + schoensmeer mee, en doe vlak voor je präsentatie een grote klodder gel in je haar, en smeer het opzij met je hand.. Beetje schoensmeer op je wijsvinger en deze even onder je neus door halen in een horizontale beweging. Legio mogelijckheden mijn beste..! [afbeelding]
! .

Ik ken het, ik heb zelf ook moeten presenteren in het Duits, het is leuker dan je denkt
pi_36502055
Gewoon heel erg langzaam praten, dat scheelt al de helft.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_36502224
Ik weet mijn presentatie nog wel:

Gewoon praten zoals je normaal doet als je met vrienden in Duitsland bent, gewoon keihard schreeuwen en allemaal woorden door elkaar flikkeren. Weet je het juiste woord niet? Pak het Engelse woord en doe dat in Hitler toon, zeker heb je een 10.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:01:50 #23
88233 Steve
Still the best.
pi_36502409
Ze verwachten echt niet dat je vloeiend Duits spreekt hoor, het hoeft niet perfect Duits te zijn.
En na een aantal jaren Duits kun je echt wel iets. Gewoon voorbereiden, woordenboek even erbij om bepaalde woorden op te zoeken, en het moet echt wel lukken. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_36502440
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Camplo het volgende:
Einfach,

du sorgst dass du viel unter die Deutsche menschen kommt. Ich glaube, das wird dich gut tun.
Es ist etwa typisch das, "Die Holländer" gar kein Deutsch reden können. Sie sind nicht gans zufällig eine Nord oder Süd Holländer? Die haben immer viel mühe normales Deutsch zu reden.

Und jetzt auf Deutsch:

Eins Zwei Drei Los..

"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:16:47 #25
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_36502857
En naturlich moeilijke woorden gebruiken als "Fremdenverkehrsambt." (VVV kantoor)

"Ich habe es nicht gewusst!" doet het ook altijd goed. Niet achter elke zin natuurlijk. Achter elke zin gebruikt een beetje Duitser het woord "Genau" of natuurlijk "Schluss!". Genau.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')