quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef Xennia het volgende:[..]
Daarom sla ik ze ook altijd over.
TS ik denk niet dat jij in staat bent tot een zuivere seksrelatie aangezien je gevoelens voor haar hebt en dus niet anders dan gekwetst kan worden
ja dat zei zij ook. maar aangezien ze zulke slechte ervaringen heeft met mannen, mij wel lief vond en gevoelens had voor mij, het op het laatst behoorlijk close werd en tegen een vriendin heeft gezegd dat ze mij nooit kon vertrouwen heb ik het idee dat ze wel gek op me is maar me nu weer probeert af te stoten (of dat al gedaan heeft).
ik wist dat dit hele gedoe zou kunnen komen al op het moment dat ik haar ontmoette voor het eerst. toch heb ik het gewaagd maar wat als ik het te vroeg op geef?
ik heb nu al een paar dagen geen contact meer gehad, volgensmij heeft ze me uit de lijst van msn gegooid.
de kans dat ze niet eerlijk tegen mij is geweest acht ik ook niet reeel.
ze zij zelf dat het beter was dat we elkaar beter niet konden zien zodat we elkaar konden vergeten en dat een sexrelatie niet goed voor mij was als ik gevoelens had.
als ze mij wou gebruiken of kapot krijgen dan was ze daarover toch niet zo eerlijk geweest? ik vroeg haar zelfs waarom ze daarover zo eerlijk was en of ze dat altijd zei tegen jongens.
ze vond mij anders en wou me niet kwetsen :S
ze wil me niet meer zien omdat ze anders meer gevoelens krijgt? bang is? ze zei zelf ook dat ze me miste en gevoelens had maar door elkaar niet te zien dat dit weg zou gaan?
waarom loopt ze in hemelsnaam weg als ze mij mist en nader tot mij komt?
dit is het meest gecompliceerde meisje wat ik ooit ben tegen gekomen. Het lijkt wel of ik dit soort dames aantrek of erop val, iedere keer weer heb ik een apart geval