abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36540484
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef Polen het volgende:
Sweetgirly, ik heb je beide posts nu elk 5 keer gelezen en ik snap er nog geen reet van.
Daarom sla ik ze ook altijd over.

TS ik denk niet dat jij in staat bent tot een zuivere seksrelatie aangezien je gevoelens voor haar hebt en dus niet anders dan gekwetst kan worden
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:44:17 #52
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36546415
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

TS ik denk niet dat jij in staat bent tot een zuivere seksrelatie aangezien je gevoelens voor haar hebt en dus niet anders dan gekwetst kan worden
ja dat zei zij ook. maar aangezien ze zulke slechte ervaringen heeft met mannen, mij wel lief vond en gevoelens had voor mij, het op het laatst behoorlijk close werd en tegen een vriendin heeft gezegd dat ze mij nooit kon vertrouwen heb ik het idee dat ze wel gek op me is maar me nu weer probeert af te stoten (of dat al gedaan heeft).

ik wist dat dit hele gedoe zou kunnen komen al op het moment dat ik haar ontmoette voor het eerst. toch heb ik het gewaagd maar wat als ik het te vroeg op geef?
ik heb nu al een paar dagen geen contact meer gehad, volgensmij heeft ze me uit de lijst van msn gegooid.

de kans dat ze niet eerlijk tegen mij is geweest acht ik ook niet reeel.
ze zij zelf dat het beter was dat we elkaar beter niet konden zien zodat we elkaar konden vergeten en dat een sexrelatie niet goed voor mij was als ik gevoelens had.

als ze mij wou gebruiken of kapot krijgen dan was ze daarover toch niet zo eerlijk geweest? ik vroeg haar zelfs waarom ze daarover zo eerlijk was en of ze dat altijd zei tegen jongens.
ze vond mij anders en wou me niet kwetsen :S

ze wil me niet meer zien omdat ze anders meer gevoelens krijgt? bang is? ze zei zelf ook dat ze me miste en gevoelens had maar door elkaar niet te zien dat dit weg zou gaan?
waarom loopt ze in hemelsnaam weg als ze mij mist en nader tot mij komt?

dit is het meest gecompliceerde meisje wat ik ooit ben tegen gekomen. Het lijkt wel of ik dit soort dames aantrek of erop val, iedere keer weer heb ik een apart geval
De wereld is op hol geslagen
pi_36551941
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef Xennia het volgende:

Gelukkig!
Weer zo'n typisch wijf minder die mijn posts leest
pi_36553528
Nu strooi ik niet graag met het B woord, maar aantrekken-afstoten gedoe lijkt wel een beetje op Borderline.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:55:05 #55
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36554174
borderline, mmm, als ik daar de symptomen van lees komt bijna elke adolescent daarvoor in aanmerking.
ik kijk wel wat het wordt, hoe ze zich gedraagd verder.

als ze borderline heeft, wat ik niet reeel acht, dan zal ik het zowiezo proberen. maar ja, het is ff afwachten hoe het verder gaat.

ik heb net lekker door de bossen gecrossed en mezelf helemaal afgeragt door de modder en voel me al weer een stuk beter
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:07:03 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36554429
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Gelukkig!
Weer zo'n typisch wijf minder die mijn posts leest
Anders laat je jezelf even kennen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:48:24 #57
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36555608
mmm, net ff op internet gelezen over Borderline. gezien de symptomen kun je zo'n diagnose snel stellen bij iemand. maar aan de andere kant kan het ook iets zijn wat daadwerkelijk speelt.

heeft iemand nog meer informatie, dus meer wetenschappelijke dingen of uitgebreider dan wat ik hier heb gevonden?
http://www.stichtingborderline.nl/
http://www.trimbos.nl/default1736.html
pi_36556495
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:07 schreef Vivi het volgende:

Anders laat je jezelf even kennen
Dat zeg je goed, zij laat zich idd constant kennen.
Als een strontvlieg achtervolgt ze mij en krijg ik de neiging haar van me af te slaan. En dan zegt ze nog dat ze mijn posts niet meer leest .

Geen woorden maak ik er meer aan vuil, die hobby laat ik aan haar over.
Wat betreft op, beetje voorbarig niet die diagnose stellen?
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:31:44 #59
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36556839
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef 1ofthefew het volgende:
ze wil me nu weer een tijdje niet zien zegt ze zonet, lijkt haat beter voor mij.
en toch blijf ik het raar vinden, zo was ze zo intiem en dan stoot ze me compleet weer af.

En nu begint het weer, ik denk bij mezelf: "dat had ik anders moeten doen" "dat had ik niet moeten zeggen" "dat had ik wel moeten zeggen"
Ze is duidelijk toch... Verder zit de mens vrij simpel in elkaar. Je krijgt haar niet uit je hoofd juist omdat ze zo is
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_36556902
Meisjes met vele persoonlijkheden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:41:27 #61
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36557121
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef 1ofthefew het volgende:
mmm, net ff op internet gelezen over Borderline. gezien de symptomen kun je zo'n diagnose snel stellen bij iemand. maar aan de andere kant kan het ook iets zijn wat daadwerkelijk speelt.

Waarom willen verliefde mensen toch altijd tegen beter weten in hun geliefde helpen... zelfs als die geliefde FUBAR is. Dit is gewoon willens en wetens voor een lijdensweg kiezen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:38:40 #62
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36558540
Slot op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')