hier had je het beter bij kunnen latenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef 1ofthefew het volgende:
Een tijd geleden kwam ik bij toeval een meisje tegen. het eindigde in heftige sex.
tja, we hebben het er kort daarna wel over gehad. en ik heb gezegd dat ik meer voelde dan alleen lust.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
hier had je het beter bij kunnen laten![]()
maar ja achteraf he!?![]()
Of in het Zwolse ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef sjippen het volgende:
Ze woont toevallig niet in het Noord-Antwerpse?![]()
Is het wel eens in je opgekomen dat ze daar misschien helemaal niet naar op zoek is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef 1ofthefew het volgende:
aan de andere kant, ze moet nog maar eens zien of ze weer iemand zoals mij tegenkomt, ik ben echt gruwelijk ouderwets als het aankomt op liefde, trouw, passie en toewijding.
Pffff, soms is het de investering gewoon niet waard.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:05 schreef SHE het volgende:
Op mij als iemand die helemaal geen zin heeft in liefde..wel in intimiteit
Je gaat veel te snel dus
Dat zeg ik toch...ze geeft duidelijke signalen dat het haar allemaal even too much aan het worden is...ze vind de intimiteit wel leuk ( no shit ) , maar dat liefhebbend gedoe niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pffff, soms is het de investering gewoon niet waard.![]()
Hallo? Ik ben TS niet hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch...ze geeft duidelijke signalen dat het haar allemaal even too much aan het worden is...ze vind de intimiteit wel leuk ( no shit ) , maar dat liefhebbend gedoe niet.
OF je gaat daarin mee en past je aan...dit te doen als je ook wel in bent voor een losse relatie...OF je kapt het af. Dit doe je als je echt al helemaal hotedebotel bent...want ik zet er 100 euro op dat ze het zelf afkapt als je zo doorgaat
Helemaal eens met wat zij zegt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch...ze geeft duidelijke signalen dat het haar allemaal even too much aan het worden is...ze vind de intimiteit wel leuk ( no shit ) , maar dat liefhebbend gedoe niet.
OF je gaat daarin mee en past je aan...dit te doen als je ook wel in bent voor een losse relatie...OF je kapt het af. Dit doe je als je echt al helemaal hotedebotel bent...want ik zet er 100 euro op dat ze het zelf afkapt als je zo doorgaat
Dit gaat van kwaad tot erger als ze geen hulp zoekt. Ongeluk trekt ongeluk aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Laten lopen, dat is een meid die niet weet wat ze wilt...
Ze komt wel naar je toe als ze echt iets van je wilt.
Ik wens je veel succesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef 1ofthefew het volgende:
naja, ze wil me een tijdje niet zien maar wel steeds op msn tegen me aan beginnen te zeuren.
gisteren ben ik maar uit geweest met een vriend en een paar vriendinnen.
ga ik de hele tijd opletten en kijken of ik haar niet zie :S, was er niet meer bij met gedachten en ben hem maar genokt terwijl iedereen nog bleef
misschien is het idd beter om af te kappen, is misschien beter, maar ik ben gewoon ontzettend gek van haar.
of ik doe nog een poging om lekker arrogant en afstandelijk te zijn ......
4) praat er eens eerlijk en open over, vraag wat zij in dit probleem in te brengen heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef 1ofthefew het volgende:
zijn er dan geen mensen met positieve ervaringen?
ik wil haar eigenlijk wel terug maar wat te doen?
1)vanaf nu koel en afstandelijk en een sexrelatie doorzetten
2)contact tijdelijk verbreken en na 1 maand weer wat afspreken
3)gewoon normaal blijven doen als ik haar tegenkom maar verder niks (dus geen sex en geen dingen echt afspreken)
zijn er mensen die (positieve) ervaringen hebben met een vergelijkbare situatie?)
Ik zou voor 3 gaan als ik jou was, helemaal verbreken is een beetje te drastisch vind ik..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef 1ofthefew het volgende:
3)gewoon normaal blijven doen als ik haar tegenkom maar verder niks (dus geen sex en geen dingen echt afspreken)
zijn er mensen die (positieve) ervaringen hebben met een vergelijkbare situatie?)
1. Gepassioneerd de sexrelatie doorzetten - dit kun je natuurlijk prima met haar bespreken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef 1ofthefew het volgende:
ik bedoel maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef 1ofthefew het volgende:
Een tijd geleden kwam ik bij toeval een jongen tegen. het eindigde in heftige sex. toen een tijdje een beetje op msn met haar zitten lullen. eerst behoorlijk onpersoonlijk maar later gewoon hele gesprekken. Na een tijdje stuurde ik hem een smsje of hij wilde afspreken.
Dat wou hij wel, een tijdje later volgde dus een date en hadden we een gezellig avond en nacht.
de afspraakjes werden steeds regelmatiger. ik leerde hem beter kennen en kwam erachter dat hij een verleden had waarin hij slechte ervaringen heeft gehad met vrouwen. vreemgaande vriendinnetjes, vriendinnetjes die hem gebruikten en niet eerlijk tegen hem waren.
wat me direct opviel was dat hij in principe een ontzettende hekel aan vrouwe had daardoor en contact met vrouwen vaak zeer beperkte (1 of 2 afspraakjes en dat was het).
bij mij duurde het langer, hij vertelde me ook dingen in vertrouwen en het leek alsof hij mij ging vertrouwen. ikzelf heb altijd heel open spel gespeeld tegenover hem en heb hem echt verwend en geprobeerd om mijn gevoelens gewoon eerlijk te tonen.
na een tijdje, waarin ik dacht dat het goed ging, werd hij de nacht nadat ik bij hem had doorgebracht behoorlijk afstandig, zowel op msn als met sms-jes.
tegenover vrienden had hij wel gezegd dat hij gek op me was en ik de liefste meid was die hij was tegengekomen. tegen mij zei hij ook dat hij gevoelens had.
toen kwam de dag dat hij wou "praten". hij wou geen relatie en wou me niet meer zien. later had hijj gezegd tegen een vriend dat hij me toch nooit kon vertrouwen (onder het motto; alle vrouwen zijn hoeren).
toen een tijdje niet elkaar gesproken en toen bijna ruzie. op een dag ging het over de sex tussen ons. dat had hij altijd heel fijn gevonden en miste hij. van het een kwam het ander en toen hadden we een nacht met fantastische sex. hij wou wel sex met mij maar verder niet. een paar dagen later ging ik weer met hem uit, hij was opeens super afstandelijk en toen ik hem naar de trein bracht hebben we nauwelijks een woord gewisseld.
Nu voel ik me ontzettend klote, ik mis hem en ik ben bang dat ik hem kwijt raak. ik weet niet wat ik moet doen en snap hem niet meer.
in die tijd dat ik hem ken ben ik altijd eerlijk geweest, heb mijn gevoelens getoond en heb hem nooit gekwetst.
hij is dan weer aanhankelijk, dan afstandelijk, dan bot en dan weer aanhankelijk en dan weer afstandelijk.
weten jullie raad? wat is er met hem aan de hand? is hij gewoon al kapot doordat andere vrouwen hem verpest hebben en hij mij steeds afstoot als ik close kom?
van de ene kant wil ik alles voor hem doen, tot het uiterste gaan maar ik moet wel een kans hebben want hoe langer ik hiermee bezig ben hoe meer ik me opvreet en kapot ga.
al mijn vrienden en vriendinnen waarschuwen me al dat ik moet oppassen wat ik doe en snap dat ook wel, maar aan de andere kant wil ik graag bij hem zijn....
Ik steun je, praten (en dan het liefst eerlijk) blijft toch een van de eerste adviezen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef simmu het volgende:
[..]
4) praat er eens eerlijk en open over, vraag wat zij in dit probleem in te brengen heeft
maar ik geloof dat ik met mijn "eerlijk praten" een eenzame ziel in een woestijn van 'dump die griet toch' ben ............
Oh, dat is veel, ik voel mezelf vereerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef Polen het volgende:
Sweetgirly, ik heb je beide posts nu elk 5 keer gelezen en ik snap er nog geen reet van.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:12 schreef sweetgirly het volgende:
Het verschil in deze is echt, in geval van vrouw-verhaal, veel mannen zijn idd eikels.
In het man-perspectief, vrouwen zijn niet hetzelfde dan mannen. Maar kunnen net zo goed niet te snel willen gaan. En btw, hoe oud (jong) is ze?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef dawg het volgende:![]()
Neuken dan maar? Praten schiet toch niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |