Ga je niet menenquote:Op zondag 2 april 2006 12:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Scott Speed zou zijn teruggezet, omdat ie Coulthard ingehaald zou hebben onder geel. Daar gaan niet veel mensen blij mee zijn.
Hij is teruggezet van P8 naar P11. Ook heeft ie een boete gekregen omdat ie Coulthard heeft uitgescholdenquote:Op zondag 2 april 2006 12:57 schreef cappp het volgende:
[..]
Ga je niet menenDan heb ik alleen punten voor mn michelins
Kutspel is dit ook
![]()
2 april zekerquote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Hij is teruggezet van P8 naar P11. Ook heeft ie een boete gekregen omdat ie Coulthard heeft uitgescholden![]()
Was het maar zo. Ik heb zelf ook een STR onderdeel (motor), dus dan zou ik ook mezelf ermee hebben. Hier ook in het Nederlands.quote:
Nee, ze gaan uit van de officiële race uitslag. Dus Speed krijgt punten voor zijn 11e plaats.quote:Op zondag 2 april 2006 17:29 schreef CybPraetorian het volgende:
POTVER!! die Speed... verknald hij zo punten voor mij en voor hem zelf...
maar FOK! gaat toch uit van de uitslag zoals die in de race is gevallen? Hij is als 8e geeindigd dus we krijgen punten voor de 8e plek?! zo niet, dan moet hier even duidelijkheid over bestaan...
Nee, over de uitslag zoals de FIA die op maandag om 20.00 uur heeft staan. Uit de FAQ:quote:Op zondag 2 april 2006 17:29 schreef CybPraetorian het volgende:
maar FOK! gaat toch uit van de uitslag zoals die in de race is gevallen? Hij is als 8e geeindigd dus we krijgen punten voor de 8e plek?! zo niet, dan moet hier even duidelijkheid over bestaan...
quote:De punten van de race zullen op de maandag na de race om 20:00 uur doorgevoerd worden, op basis van de officiële uitslag van de FIA die op maandag om 20:00 wordt gepubliceerd.
damn. Ik heb nog wat centen over, en krijg er nu ook wat bij, dus say bye bye to Speed. Your fired!!quote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Nee, over de uitslag zoals de FIA die op maandag om 20.00 uur heeft staan. Uit de FAQ:
[..]
net als altijd, morgenavondquote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef Spiller het volgende:
Wanneer worden de punten eigenlijk geupdate?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Nee, over de uitslag zoals de FIA die op maandag om 20.00 uur heeft staan. Uit de FAQ:
[..]
Pas als dit topic vol is...quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Sally het volgende:
Ben benieuwd wanneer er een De Fok! F1 Manager - Deel 7 komt![]()
IK wissel nog niet, want ik kom ca. 200.000 euro tekort om me te kunnen verbeteren. Ik hoop dus maar dat STR nog eens wat leuks laat zien.quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Sally het volgende:
Ben benieuwd wanneer er een De Fok! F1 Manager - Deel 7 komtHeb het nu nog niet gevonden, maar er zitten maar liefst 3 weken tussen de twee races. ik wil wel alvast kunnen kleppen over wat een verstandige wissel zou zijn...
ik ben er voorstander van, maar dat weet ziggyziggyziggy al...quote:Op zondag 16 april 2006 15:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Berichtje van de SA's sport:
Op veler verzoek verandert per maandag 17 april de berichtgeving van de autosport op FOK!sport. Voorheen werden alleen de A1GP- en Formule 1-berichten op de F1manager geplaatst en kwamen de andere autosportklasses onder het algemene sportgedeelte te staan. Vanaf morgen zullen alle autosport- en rallyberichten op de F1manager verschijnen.
Het gaat hier voorlopig om een proefsituatie, waarbij we over drie weken, op 7 mei, zullen bekijken of de nieuwe opzet beter bevalt dan de oude. Zo nodig kunnen we dan de situatie weer terugdraaien en verder gaan op de oude manier.
Belangrijkste reden dat we deze verandering doorvoeren, is de eenduidigheid in de autosportberichtgeving. Het blijkt dat veel Formule 1-liefhebbers ook geïnteresseerd zijn in klasses als DTM en de beide Indycarseries. Om de zaken consequent door te houden, zullen ook de rallyberichten op de F1manager komen te staan.
Natuurlijk willen we graag van jullie horen hoe de nieuwe situatie bevalt. Je commentaar en suggesties kun je hier op de F1manager kwijt in de reacties. Op 7 mei zullen we alle reacties meenemen in onze beslissing over hoe we de autosportberichten in de toekomst zullen weergeven.
Zo denk ik er ook over... Ik stel voor om een apart A1GP/DTM/Rally/watdanook nieuwstopic te maken. Dan kunnen F1 liefhebbers de berichten die voor hen bestemd zijn, rustig lezen.quote:Op zondag 16 april 2006 17:08 uur schreef Hawk-eye het volgende:
Niet zo blij mee.
Je krijgt zo wel heel veel nieuws dat waarschijnlijk onoverzichtelijk word.
Je moet er wel heel snel bij zijn om een reactie te kunnen geven want anders zal een head-line (aan de linkerkant) al weer verdwenen zijn.
Dit alles is wat ik denk dat er gaat gebeuren.
Misschien een optie om de F1 en de A1GP apart te laten en voor de overige auto sporten iets apparts
Dat bedoel ik!quote:wat je ook kan doen is autosport.fok.nl voor al het andere buiten F1 doen en het F1.fok.nl gewoon alleen F1 nieuws laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |