Inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef cappp het volgende:
74 puntenHopen dat die rosberg het wat beter doet in de race, heb niet voor niets een williams chassis gekocht.
Neuh, ik zie ze liever op volle snelheid.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[PTA F1 Mini-Meet]
nog drie plekken ... niets voor ziggy?
Heel hard je hoofd bewegenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Neuh, ik zie ze liever op volle snelheid.
quote:
wat is je team?quote:
is de race ooit ge-eindigd als de kwali?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:45 schreef Googolplexian het volgende:
hmmm ... als de race morgen zo eindigt als de kwali haal ik maar 173 puntjes(straffen niet eens meegerekend)
Tijd om me zorgen te maken ...
Nooit exact voor zover ik me kan herinneren maar het zal niet veel schelen met de rijders en het materiaal dat ik heb.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is de race ooit ge-eindigd als de kwali?
Ik had de BMW motor ingewisseld voor een Williams chassis. Dat was alleen na bahrein toen BMW alles opblies en williams het zo goed deed. Guess what, Williams heeft afgelopen twee races geen punten behaald.quote:Op zondag 2 april 2006 10:14 schreef ElmarO het volgende:
Waarom moest ik nou doe BMW-motor wisselen![]()
Nou ja, volgende keer beter. Heb mijn extreem domme wisselmoment voorlopig ook weer gehad.
ditoquote:Op zondag 2 april 2006 10:14 schreef ElmarO het volgende:
Waarom moest ik nou doe BMW-motor wisselen![]()
Nou ja, volgende keer beter. Heb mijn extreem domme wisselmoment voorlopig ook weer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |