hoge laarzenquote:
A: Dat spel je anders.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg je nu dat je majo een lekker wijf vind?
Hoi, cerror. Hoe is je dag?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef cerror het volgende:
Zo is het maar net wat ik je brom.
Eigenlijk niet eens zo slecht.quote:
Kut is goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo slecht.
Kans op een toffe bijbaan en ik heb morgen een date.
Alleen is mijn dag verder kut.
Mijn dag is niet tof. Ik kan me nog steeds niet bewegen. Iets met spierpijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo slecht.
Kans op een toffe bijbaan en ik heb morgen een date.
Alleen is mijn dag verder kut.
Teveel liggen copuleren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn dag is niet tof. Ik kan me nog steeds niet bewegen. Iets met spierpijn.
Tijd voor een massage?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn dag is niet tof. Ik kan me nog steeds niet bewegen. Iets met spierpijn.
Daar is het altijd wel tijd voorquote:
500BHP nu in zijn kadet GSIquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef Technicolor het volgende:
Hoe is het met die chiptune afgelopen, cerror?
Hij is in overweging geloof ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef Technicolor het volgende:
Hoe is het met die chiptune afgelopen, cerror?
Hmm.. andere soort tunequote:
Maar je hebt jupiler_galore gebruikt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij is in overweging geloof ik.
Alleen die sloeber van een pool die het regelt heeft geen internet thuis dus het duurt even voordat ik antwoord heb.
Ligt eraan van wie.quote:
Den Paus! De ouwe snoepert.... is dat wat ?!quote:
Ik zou mannen in een jurk niet vertrouwen hoor!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Den Paus! De ouwe snoepert.... is dat wat ?!
Er zijn vast wel vrijwilligers.quote:
Die kan er vast niets van. Bovendien denk ik dat hij vreemd ruikt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Den Paus! De ouwe snoepert.... is dat wat ?!
Kijk, oorspronkelijk is functionaalanalyse: de wiskundige analyse toegepast (meer bepaald de differentiaalrekening) op functies van functies. De oudste bekende problemen in de functionaalanalyse zijn de extremaalproblemen van de extreme variatierekening. Het gaat er daarbij om een functie uit een gegeven klasse van functies te isoleren die een extreme (minimale of maximale) waarde van een of andere eigenschap bereikt.quote:
Hoezo "vast wel"? Is het zo vanzelfsprekend?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrijwilligers.
Die heb ik iets aangepast en verstuurd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Maar je hebt jupiler_galore gebruikt?
Je praat losstaande letters, meneer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Kijk, oorspronkelijk is functionaalanalyse: de wiskundige analyse toegepast (meer bepaald de differentiaalrekening) op functies van functies. De oudste bekende problemen in de functionaalanalyse zijn de extremaalproblemen van de extreme variatierekening. Het gaat er daarbij om een functie uit een gegeven klasse van functies te isoleren die een extreme (minimale of maximale) waarde van een of andere eigenschap bereikt.
Oh, je had er wel een co-op van mogen maken, heur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Die heb ik iets aangepast en verstuurd.
En alleen bioslock is den auteur (zoveel heb ik niet gedaan).
Ik voel me onbegrepen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je praat losstaande letters, meneer.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die kan er vast niets van. Bovendien denk ik dat hij vreemd ruikt.
Dat hoort erbij als je autistisch bent.quote:
Niet dat dat het leuker maakt natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je autistisch bent.
Ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo "vast wel"? Is het zo vanzelfsprekend?
Ohja, klopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je autistisch bent.
Juist wel. Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet dat dat het leuker maakt natuurlijk![]()
Waarom is het zo vanzelfsprekend?quote:
Ach, de tune verdient een rechtmatige auteur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Oh, je had er wel een co-op van mogen maken, heur.
Ik sla af... en mij wil ze toch nietquote:
Tof. Waar is het eigenlijk voor? Ik weet eigenlijk helemaal niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, de tune verdient een rechtmatige auteur.
Je bent Chowi, duh.quote:
Eh, ik vat 'm niet echt, maar dat geeft niet.quote:
Dat zinnetje doet me denken aan dat kutnummer van dj tjukkie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
C! En nu ga je house producen klootzak!
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zinnetje doet me denken aan dat kutnummer van dj tjukkie.
En nu ga je dansen klootzakquote:
Het is een diskmag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:21 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Tof. Waar is het eigenlijk voor? Ik weet eigenlijk helemaal niet waar het over gaat.
Dat zei ik ookal, maar toen moest ik leren lezen van c.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
Mayo en Lekker wijf in één zin. Ongeloofwaardig.
Jah... sinds dien roep ik ook niet anders meer dan... Nu ga je bierhalen klootzak e.d. Te matigquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu ga je dansen klootzak
Zo kût!
Tof, dus mijn muziek komt gewoon op een diskmag te staan? En die krijg je bij een echt blad ofzo? Of die downloaden mensen? Ik ken het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een diskmag.
Er staan reports in over parties en artikelen over de atari-scene.
Ook nog info en interviews en zulks.
Een atari heeft natuurlijk laadtijden en daar komt een kort deuntje dat looped prima van pas.
Ik moet wel zeggen dat an sich niet zó'n kutwijf is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zei ik ookal, maar toen moest ik leren lezen van c.
Welnééquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef cerror het volgende:
Ik moet wel zeggen dat an sich niet zó'n kutwijf is.
Downloaden uiteraard.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Tof, dus mijn muziek komt gewoon op een diskmag te staan? En die krijg je bij een echt blad ofzo? Of die downloaden mensen? Ik ken het niet.
Ik kan er zo af en toe best wel amusant mee converseren.quote:
Ik zal het van de week eens proberen, ik heb mijn atari hier niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Downloaden uiteraard.
Voorbeeld van het desbetreffende diskmag maar dan de vorige editie.
Deze diskmag is voor de Atari-Falcon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik zal het van de week eens proberen, ik heb mijn atari hier niet.
Dus ik sta straks op een diskmag die ik niet kan bekijken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Deze diskmag is voor de Atari-Falcon.
Draait helaas niet op een ST.
Emulatie beste man....quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dus ik sta straks op een diskmag die ik niet kan bekijken.
Chowi. !.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
JDude. ?.
Je moet nog een kwartier.quote:
Steem emulator... niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Je doet net of ik informatica heb gestudeerd.
Nouja, eigenlijk heb ik ook gewoon informatica gestudeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Steem emulator... niet zo ingewikkeld.
Very true.quote:
Je weet teveel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:45 schreef Technicolor het volgende:
Ooit! In een ver verleden!
Trauma's zeker?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:45 schreef Technicolor het volgende:
Ooit! In een ver verleden!
Cool.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet teveel.
Bovendien kan je door mijn armen heen kijken.
Mwwwwooooaaah.quote:
It's not a suprise.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:
The boy with the X-Ray eyes
Of "Bep".quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef rompompom het volgende:
Stel hè, dat we nou met z'n allen ter plekke neervallen. Zou er dan een onderzoek komen naar de schadelijkheid van FOK! ?
>> MSN.quote:
Dat óók.quote:
Nee, ik log netjes uit voordat ik dood neer valquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef rompompom het volgende:
Stel hè, dat we nou met z'n allen ter plekke neervallen. Zou er dan een onderzoek komen naar de schadelijkheid van FOK! ?
Eh, prima.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Cerror. Ik moet je even zoenen.
Babylon zooquote:
Yup. Onder andere.quote:
Nu je het over ontbijten heb, moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef mcDavid het volgende:
is het raar als je om half 5 op zoek gaat naar een ontbijt?
Nostalgiequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goeie ouwe middelbare school tijd, 14.ergontspannen.
Gevonden. Ik lach!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat BrauN-topic. Hilarisch, zo hoort ONZ eigenlijk te zijn.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat BrauN-topic. Hilarisch, zo hoort ONZ eigenlijk te zijn.
Ja! Sterk topiquequote:
quote:
Wist je niet dat je eigenlijk eerst een bewijs van rijvaardigheid moet halen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef jackson het volgende:
2 Auto's afgeschreven in 4 jaar![]()
En nog een prettig weeken
Nee.... Gewoon gas geven en kijken waar je auto strandquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef rompompom het volgende:
Wist je niet dat je eigenlijk eerst een bewijs van rijvaardigheid moet halen?
Nee, khad een foto van Jas Mann gelinked, maar dat mocht nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef rompompom het volgende:Ik heb spaceman van ze al op m'n kommenpoeter staan, als dat ongeveer hetgeen is wat je ge-edit hebt.
Ik ga er maar van uit dat dat de lead-zangert is. Goeie thuisreis alvast, in ieder geval!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, khad een foto van Jas Mann gelinked, maar dat mocht niet
Klopt! Nog 10 minuutjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat dat de lead-zangert is. Goeie thuisreis alvast, in ieder geval!
Net je bed uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga douchen
Alle tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga douchen
CHOWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zou bijna denken dat je me leuk vindt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
CHOWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je me leuk vindt.
Altijd ja zeggen... vinden ze tof!quote:
Bíjna hè.quote:
Dat bepaal ik wel, ja?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd ja zeggen... vinden ze tof!
Zoek et uitquote:
Ja.quote:
ONBEWUST! Ik bedoelde het niet zó.quote:
Whehe daarachter staat nog iemand.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe daarachter staat nog iemand..
quote:
Sorry, ik kan m'n vader niet alleen thuis latenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe daarachter staat nog iemand..
Waarom ga je steeds offline, ben je daarna een tijdje weg, en even later weer te vinden op het forum zodat ik erop kan wachten dat jij weer online komt?quote:
cc.quote:
De bami van laatst smaakte goed trouwens.quote:
Ik zie voor me hoe je het luidruchtig wegkauwt. Met van die slijmslierten, weet je wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De bami van laatst smaakte goed trouwens.
Ja, ik ging dus toen voor de Big Mac. Voor het eerst. Slecht idee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De bami van laatst smaakte goed trouwens.
Zó goed smaakte het!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe je het luidruchtig wegkauwt. Met van die slijmslierten, weet je wel.
Media markt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik ging dus toen voor de Big Mac. Voor het eerst. Slecht idee.
Had ik al gezegd dat de Chinees voor de Media Markt godenvoedsel maakt?
Neenee, ik bedoel daadwerkelijk die in de stad. Lékker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Media markt?. Dat is in de stad. Jij had het over charlois.
Bedoel je toevallig niet de nettomarkt?
Nog nooit gweest.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik bedoel daadwerkelijk die in de stad. Lékker.
*trek*
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
Whehe, best lullig, trouwens. Ik moest een repetitie inhalen op school, en recht voor mij hing een poster met een joint..
Ik had er toevallig nog een in mijn zak, en het had weinig gescheeld of ik had hem op dat moment opgestoken..
Het was écht toeval.quote:
Zit je op een coffeeshop-school, dat er posters hangen van joints?quote:
Er stond onder "Bel de drugs-infolijn".quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zit je op een coffeeshop-school, dat er posters hangen van joints?
Tof, ze zetten je aan tot drugs.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er stond onder "Bel de drugs-infolijn"..
Bami met slijmslierten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof, ze zetten je aan tot drugs.
Anyway, ben eten.
Nee, boerenkoolstampot uit de magnetron.quote:
Hoi. Hij is echt té leuk. Helpquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:01 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Hoe kan iemand té leuk zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi. Hij is echt té leuk. Help.
Uit je hoofd zetten. Relaties op werk zijn not done.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi. Hij is echt té leuk. Help.
En wat als jij nu mod zou worden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uit je hoofd zetten. Relaties op werk zijn not done..
Relaties en c_cquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uit je hoofd zetten. Relaties op werk zijn not done..
dan hebben we HET bewijs dat inlikken werktquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat als jij nu mod zou worden?
Lachen is gezond.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan hebben we HET bewijs dat inlikken werkt
Ten eerste is dat geen werk. Ten tweede word ik geen mod.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat als jij nu mod zou worden?
Prima, tof en wat dies meer zei.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relaties en c_c.
Maar goed, hoe is het met u?
Horen jullie dat stofje en litso, ze noemt wat jullie doen geen werk!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ten eerste is dat geen werk. Ten tweede word ik geen mod..
Klopt. Ze worden er immers niet voor betaald.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Horen jullie dat stofje en litso, ze noemt wat jullie doen geen werk!
Hip.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima, tof en wat dies meer zei.
ooit van vrijwilligerswerk gehoord?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt. Ze worden er immers niet voor betaald.
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
ooit van vrijwilligerswerk gehoord?
Das voor mensen met teveel vrije tijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
ooit van vrijwilligerswerk gehoord?
Stofje, litso!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das voor mensen met teveel vrije tijd.
Ik kijk een film. Er is reclame.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef Misstique het volgende:
Iedereen d00dt?
Dat is maar van korte duur.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef Misstique het volgende:
Iedereen d00dt?
c_c!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Lost
.
Maar das nu afgelopen.
Ja, maar het mag niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het begon net leuk te worden.
Je deed anders net wel een goede impressie.quote:
Ssssssst!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je deed anders net wel een goede impressie.
"baggertopic" "dit moet naar KLB" "kuttopic" "kutreacties".
Ik vol Lost ook, maar dat is pas vrijdagquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Lost
.
Maar das nu afgelopen.
Downloaden die handelquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vol Lost ook, maar dat is pas vrijdag
Alhoewel, nederland loopt weer eens achter
het wordt echt superspannend
Weet ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Downloaden die handel.
Het is in de VS pas súperspannend nu.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
Pluto! Je hebt een radio-actief bot!
Zag ik daar een kwartje vallenquote:Alle plutonium isotopen zijn radioactief,
Z'n bot staat in buur en vlamquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
Pluto! Je hebt een radio-actief bot!
Ik had dat groene nog nooit gezien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag ik daar een kwartje vallen![]()
Dat is al een tijdje zo hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had dat groene nog nooit gezien.,
Whehehehequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Z'n bot staat in buur en vlam.
Oplettuh!! Dat heeft ze hier al 10 keer verteld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jij weet waar c_c woont he, ze weigert het me te zeggen![]()
Weet ze nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jij weet waar c_c woont he, ze weigert het me te zeggen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oplettuh!! Dat heeft ze hier al 10 keer verteld.
Ssssst.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oplettuh!! Dat heeft ze hier al 10 keer verteld.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ze niet. Zij heeft me wél gezien maar daar mag ze niets over zeggen
.
Je wil haar gaan stalken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja in Rdam bij een metrostation![]()
maar welk
Have fun.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee ik ga dus NU 490 delen BeF terug lezen
Eng was t woord wat bij mij eerst opkwam.quote:
Gast, dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja in Rdam bij een metrostation![]()
maar welk
Tssk, als jij dat in een nachtelijke marathon sessie op MSN niet eens weet los te pulken, zal daar wel een goede reden voor zijn hè.quote:
je vergeet iets!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
Het woord voor het weekend:
zwijmelkruiptegenelkaaraanondereendekenmettheeenkoekjesfilm
Is theeenkoekjesfilm één lettergreep?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
zwijmelkruipnakendtegenelkaaraanondereendekenmettheeenkoekjesfilm
Ja jij hep verkeehring met een paarse, dat biedt bescherming tegen stalkers en seksueel gefrustreerde nerds.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eng was t woord wat bij mij eerst opkwam.
Zonder dat zwijmelen en tegen elkaar een kruipen, en ook zonder de deken doe ik hetzelfde.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
Dat is beter.quote:
.suoicodilaipxecitsiligarfilacrepuSquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is theeenkoekjesfilm één lettergreep?
Eh, ik beweer hier trouwens niet dat Pluto een stalker danwel seksueel gefrustreerde nerd is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jij hep verkeehring met een paarse, dat biedt bescherming tegen stalkers en seksueel gefrustreerde nerds.
Hij is niet paarsquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja jij hep verkeehring met een paarse, dat biedt bescherming tegen stalkers en seksueel gefrustreerde nerds.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens: gaaf!
Daar zijn (serieus) WK wedstrijden van!
Als je nú al opgeeft, heeft ze dus gelijk gehadquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie spannen samen
ik geef het op![]()
Hee hallo!quote:
Oh - my - gawd!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens: gaaf!
Daar zijn (serieus) WK wedstrijden van!
Precies, ik ben donkerblauw.quote:
nikky, die is paars.quote:
O, chocola hoort er ook nog bij!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
.suoicodilaipxecitsiligarfilacrepuS
Wel waarquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, ik beweer hier trouwens niet dat Pluto een stalker danwel seksueel gefrustreerde nerd is.
Nee, ik was vergeten je te begroeten.quote:
Maar dat ben ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, ik beweer hier trouwens niet dat Pluto een stalker danwel seksueel gefrustreerde nerd is.
Ze weet best wat je bedoeltquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het moet nu toch wel duidelijk zijn dat ik niet zo goed ben met kleuren.
Ik dacht ook al dat het fotoboek paars wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
<font color="purple"><b>Precies, ik ben donkerblauw.
Malle dagiequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
<font color="purple"><b>Precies, ik ben donkerblauw.
Of gaan jullie Mary Poppins kijken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
.suoicodilaipxecitsiligarfilacrepuS
Gister was je leuk. Nu niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze weet best wat je bedoelt
Beetje een zwaktebod om dan over de precieze kleur te beginnen
Hotbabe! Barely twentyone! Hotbabe, looking for big fun.quote:
Ja verdommequote:
Ik heb alleen maar een setje aan. Hihi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hotbabe! Barely twentyone! Hotbabe, looking for big fun..
Schande!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik was vergeten je te begroeten..
Je had het al verpestquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan red ik je er nog uit, is het weer niet goed! Mannen!
Hey kijk, een kwartje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of gaan jullie Mary Poppins kijken?
Laat de kritiek achterwege. Dat helpt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja verdomme
Hoe kan ik ooit een langdurig iets met jou opbouwen zo he'![]()
Oh pff! Nou! Dan zal ik je d'r email geven voor over 14 jaar! Hoef je mij niet meer te spreken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je had het al verpest![]()
het is dat je zo'n schattig nichtje hebt![]()
![]()
![]()
Ik ben niet het onderdanige typequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat de kritiek achterwege. Dat helpt..
Améliequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, een kwartje.
Maar nee. Amelie in ieder geval en misschien hersenschimmen.
Sorryquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh pff! Nou! Dan zal ik je d'r email geven voor over 14 jaar! Hoef je mij niet meer te spreken!
Ja, dan had je maar meteen supercalifragilisticexpolidocious-nogwat neer moeten zetten hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, een kwartje.
Ken je de betekenis van die PI?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Sorryik vind je heel lief en ooit zullen we heel gelukkig zijn samen
en dan krijgen we ook van die lieve kindjes
![]()
Ga jij ff hier uit de doeken doen wat wij voor plannen hebben?!?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja ik gebruik em nu even niet op de sarcastische manierquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ken je de betekenis van die PI?
Owquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben niet het onderdanige type![]()
Je begon net zelf ook al over een setje enzo heaur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga jij ff hier uit de doeken doen wat wij voor plannen hebben?!?
Ga je ze ook vertellen wat we daarna gaan doen? hmm? Hmm? HMM???
![]()
Zo lastig is het raden niet meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga jij ff hier uit de doeken doen wat wij voor plannen hebben?!?
Ga je ze ook vertellen wat we daarna gaan doen? hmm? Hmm? HMM???
![]()
Dat was een inside joke. Ik quote iemand anders!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je begon net zelf ook al over een setje enzo heaur.
Ohnoes! Be gentle..quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja![]()
* Ghostbuster zweepje oppakt
*negeert PI*quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Sorryik vind je heel lief en ooit zullen we heel gelukkig zijn samen
en dan krijgen we ook van die lieve kindjes
![]()
Jouw reactie op Technicolor gister.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom had jij de slappe trouwens Tiekkes?
Iets met open ogen en een valquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*negeert PI*
Heb je al namen in gedachte?.
Ja ik ben Senseo addictquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jouw reactie op Technicolor gister.
Mijn underwear. Whehe. Da's wel het minste stof.quote:
Nee, niet die.quote:
Ah okquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn underwear. Whehe. Da's wel het minste stof.
Niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*negeert PI*
Heb je al namen in gedachte?.
OMGWTF!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn underwear. Whehe. Da's wel het minste stof.
Snodaard!quote:
Iedereen heeft het over mij? Ok, opbiechten!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok
Maar jij bent dus de famous Chowi waar iedereen het over heeft steeds![]()
Ik was aan het cammen. Met vrouwen. Dus dan bevind ik me niet in BeF. Maar nu ben ik er voor je.quote:
Nou waar je was enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over mij? Ok, opbiechten!
Maarmaar, dat klinkt als een gerecht op de kaart van de afhaalchineesquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen![]()
als je aparte namen wil noemen we er 1 chowidat klinkt lief
Je kent BS niet?quote:
Oh ja, ik was een vrouw.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was aan het cammen. Met vrouwen. Dus dan bevind ik me niet in BeF. Maar nu ben ik er voor je.![]()
Wat schattig, men mist mij.quote:
Oh ik heb er meer een hondemerk iets gevoel bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar, dat klinkt als een gerecht op de kaart van de afhaalchinees.
No offence.
En de andere noemen we Foejongquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar, dat klinkt als een gerecht op de kaart van de afhaalchinees.
No offence.
Of Kulujoek.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
KOejuluk
Jeuj daar hou ik echt van
Wat vind jij mooie namenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de kids maar laat zitten.
Laat het door je computer uitsprekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou zeg ik dus de hele tijd kulujoek. De verveling slaat om in irritant melig gedrag.
Altijd handig om dat soort back-up plannen te hebben ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
En als het een tweeling wordt Babi en Pangang. Mocht je ooit in een vlaag van verstandsverbijstering je kinderen opeten, kun je tegen de rechter nog altijd zeggen dat je dacht dat je het restje Chinees van gisteravond wegwerkte.
Jij bent de enige die er last van heeft, dus het geeft niet hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou zeg ik dus de hele tijd kulujoek. De verveling slaat om in irritant melig gedrag.
Of je noemt hem Jonghai, en als die dan boos is geweest danquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
En als het een tweeling wordt Babi en Pangang. Mocht je ooit in een vlaag van verstandsverbijstering je kinderen opeten, kun je tegen de rechter nog altijd zeggen dat je dacht dat je het restje Chinees van gisteravond wegwerkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |