hoge laarzenquote:
A: Dat spel je anders.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg je nu dat je majo een lekker wijf vind?
Hoi, cerror. Hoe is je dag?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef cerror het volgende:
Zo is het maar net wat ik je brom.
Eigenlijk niet eens zo slecht.quote:
Kut is goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo slecht.
Kans op een toffe bijbaan en ik heb morgen een date.
Alleen is mijn dag verder kut.
Mijn dag is niet tof. Ik kan me nog steeds niet bewegen. Iets met spierpijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo slecht.
Kans op een toffe bijbaan en ik heb morgen een date.
Alleen is mijn dag verder kut.
Teveel liggen copuleren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn dag is niet tof. Ik kan me nog steeds niet bewegen. Iets met spierpijn.
Tijd voor een massage?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn dag is niet tof. Ik kan me nog steeds niet bewegen. Iets met spierpijn.
Daar is het altijd wel tijd voorquote:
500BHP nu in zijn kadet GSIquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef Technicolor het volgende:
Hoe is het met die chiptune afgelopen, cerror?
Hij is in overweging geloof ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef Technicolor het volgende:
Hoe is het met die chiptune afgelopen, cerror?
Hmm.. andere soort tunequote:
Maar je hebt jupiler_galore gebruikt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij is in overweging geloof ik.
Alleen die sloeber van een pool die het regelt heeft geen internet thuis dus het duurt even voordat ik antwoord heb.
Ligt eraan van wie.quote:
Den Paus! De ouwe snoepert.... is dat wat ?!quote:
Ik zou mannen in een jurk niet vertrouwen hoor!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Den Paus! De ouwe snoepert.... is dat wat ?!
Er zijn vast wel vrijwilligers.quote:
Die kan er vast niets van. Bovendien denk ik dat hij vreemd ruikt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Den Paus! De ouwe snoepert.... is dat wat ?!
Kijk, oorspronkelijk is functionaalanalyse: de wiskundige analyse toegepast (meer bepaald de differentiaalrekening) op functies van functies. De oudste bekende problemen in de functionaalanalyse zijn de extremaalproblemen van de extreme variatierekening. Het gaat er daarbij om een functie uit een gegeven klasse van functies te isoleren die een extreme (minimale of maximale) waarde van een of andere eigenschap bereikt.quote:
Hoezo "vast wel"? Is het zo vanzelfsprekend?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrijwilligers.
Die heb ik iets aangepast en verstuurd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Maar je hebt jupiler_galore gebruikt?
Je praat losstaande letters, meneer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Kijk, oorspronkelijk is functionaalanalyse: de wiskundige analyse toegepast (meer bepaald de differentiaalrekening) op functies van functies. De oudste bekende problemen in de functionaalanalyse zijn de extremaalproblemen van de extreme variatierekening. Het gaat er daarbij om een functie uit een gegeven klasse van functies te isoleren die een extreme (minimale of maximale) waarde van een of andere eigenschap bereikt.
Oh, je had er wel een co-op van mogen maken, heur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Die heb ik iets aangepast en verstuurd.
En alleen bioslock is den auteur (zoveel heb ik niet gedaan).
Ik voel me onbegrepen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je praat losstaande letters, meneer.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die kan er vast niets van. Bovendien denk ik dat hij vreemd ruikt.
Dat hoort erbij als je autistisch bent.quote:
Niet dat dat het leuker maakt natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je autistisch bent.
Ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo "vast wel"? Is het zo vanzelfsprekend?
Ohja, klopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je autistisch bent.
Juist wel. Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet dat dat het leuker maakt natuurlijk![]()
Waarom is het zo vanzelfsprekend?quote:
Ach, de tune verdient een rechtmatige auteur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Oh, je had er wel een co-op van mogen maken, heur.
Ik sla af... en mij wil ze toch nietquote:
Tof. Waar is het eigenlijk voor? Ik weet eigenlijk helemaal niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, de tune verdient een rechtmatige auteur.
Je bent Chowi, duh.quote:
Eh, ik vat 'm niet echt, maar dat geeft niet.quote:
Dat zinnetje doet me denken aan dat kutnummer van dj tjukkie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
C! En nu ga je house producen klootzak!
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zinnetje doet me denken aan dat kutnummer van dj tjukkie.
En nu ga je dansen klootzakquote:
Het is een diskmag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:21 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Tof. Waar is het eigenlijk voor? Ik weet eigenlijk helemaal niet waar het over gaat.
Dat zei ik ookal, maar toen moest ik leren lezen van c.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
Mayo en Lekker wijf in één zin. Ongeloofwaardig.
Jah... sinds dien roep ik ook niet anders meer dan... Nu ga je bierhalen klootzak e.d. Te matigquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu ga je dansen klootzak
Zo kût!
Tof, dus mijn muziek komt gewoon op een diskmag te staan? En die krijg je bij een echt blad ofzo? Of die downloaden mensen? Ik ken het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een diskmag.
Er staan reports in over parties en artikelen over de atari-scene.
Ook nog info en interviews en zulks.
Een atari heeft natuurlijk laadtijden en daar komt een kort deuntje dat looped prima van pas.
Ik moet wel zeggen dat an sich niet zó'n kutwijf is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zei ik ookal, maar toen moest ik leren lezen van c.
Welnééquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef cerror het volgende:
Ik moet wel zeggen dat an sich niet zó'n kutwijf is.
Downloaden uiteraard.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Tof, dus mijn muziek komt gewoon op een diskmag te staan? En die krijg je bij een echt blad ofzo? Of die downloaden mensen? Ik ken het niet.
Ik kan er zo af en toe best wel amusant mee converseren.quote:
Ik zal het van de week eens proberen, ik heb mijn atari hier niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Downloaden uiteraard.
Voorbeeld van het desbetreffende diskmag maar dan de vorige editie.
Deze diskmag is voor de Atari-Falcon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik zal het van de week eens proberen, ik heb mijn atari hier niet.
Dus ik sta straks op een diskmag die ik niet kan bekijken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Deze diskmag is voor de Atari-Falcon.
Draait helaas niet op een ST.
Emulatie beste man....quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dus ik sta straks op een diskmag die ik niet kan bekijken.
Chowi. !.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
JDude. ?.
Je moet nog een kwartier.quote:
Steem emulator... niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Je doet net of ik informatica heb gestudeerd.
Nouja, eigenlijk heb ik ook gewoon informatica gestudeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Steem emulator... niet zo ingewikkeld.
Very true.quote:
Je weet teveel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:45 schreef Technicolor het volgende:
Ooit! In een ver verleden!
Trauma's zeker?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:45 schreef Technicolor het volgende:
Ooit! In een ver verleden!
Cool.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet teveel.
Bovendien kan je door mijn armen heen kijken.
Mwwwwooooaaah.quote:
It's not a suprise.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:
The boy with the X-Ray eyes
Of "Bep".quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef rompompom het volgende:
Stel hè, dat we nou met z'n allen ter plekke neervallen. Zou er dan een onderzoek komen naar de schadelijkheid van FOK! ?
>> MSN.quote:
Dat óók.quote:
Nee, ik log netjes uit voordat ik dood neer valquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef rompompom het volgende:
Stel hè, dat we nou met z'n allen ter plekke neervallen. Zou er dan een onderzoek komen naar de schadelijkheid van FOK! ?
Eh, prima.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Cerror. Ik moet je even zoenen.
Babylon zooquote:
Yup. Onder andere.quote:
Nu je het over ontbijten heb, moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef mcDavid het volgende:
is het raar als je om half 5 op zoek gaat naar een ontbijt?
Nostalgiequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goeie ouwe middelbare school tijd, 14.ergontspannen.
Gevonden. Ik lach!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat BrauN-topic. Hilarisch, zo hoort ONZ eigenlijk te zijn.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat BrauN-topic. Hilarisch, zo hoort ONZ eigenlijk te zijn.
Ja! Sterk topiquequote:
quote:
Wist je niet dat je eigenlijk eerst een bewijs van rijvaardigheid moet halen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef jackson het volgende:
2 Auto's afgeschreven in 4 jaar![]()
En nog een prettig weeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |