Ah ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef Gasolinejunkie het volgende:
heren heren
er zijn inschrijvers bij die echte pitspoezen nog niet kunnen handelen dus laten we dat maar niet doen. En btw de pitspoezen zijn er vaak genoeg , als de voordeur dicht is :-p
Data komen me niet uitquote:
check, gebroeders Boinkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Googol, voor Eddow is het zelfde alleen voornaam is Michel
binnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef ElmarO het volgende:
Heb ook een mailtje gestuurd. Heb trouwens op 7 mei gestemd.
De echte PTA meet moet nog geregeld worden.quote:
Losse F1 meetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Atreidez het volgende:
Dit is geen PTA meet toch ?Want dan mag ik niet komen..
Ik ben bang dat er geen volgende keer komt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd alle dagen niet. Ik ben te druk met werk en moet in de maand mei ook mijn verhuizing aan regelen dus ik moet ook af zeggen. Een volgende keer moet hopelijk wel lukken; dan woon ik ook weer wat dichter in de buurt
Mijn voorkeur is om het wat later te regelen; zoals gezegd ben ik in mei druk met verhuizen. In juni /julie heb ik vaak congresbezoek in het buitenland maar ben ik vaak in de weekenden beschikbaar. Ik vind het een prachtig iniatief en hoop er bij te kunnen zijn maar als het niet kan: helaas en veel plezier voor de rest!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen volgende keer komt.
Pitbox is nu 4 jaar en dit wordt de eerste en enige open dag (speciaal voor Fok-fappers).
Na deze dag gaan de deuren weer dicht.
Gaso zou het jammer vinden als de gekozen data slecht uitkomen voor het merendeel van de fappers dus als er een nieuwe poll moet komen (voor een datum later in het jaar) dan hoor ik dat graag van jullie. Het moet namelijk wel een top-daggie worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |