zinloos,quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef sanger het volgende:
Googol; geef je nog wel aan of de mail is aangekomen? Just to be sure.
Jij mag niet komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Gasolinejunkie het volgende:
moet ik me nou ook aanmelden , verwarrend allemaal hoor
;-)
Nu je het zegt mis ik jou en Googol in het lijstje in de OPquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Gasolinejunkie het volgende:
moet ik me nou ook aanmelden , verwarrend allemaal hoor
;-)
Wij zijn er hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu je het zegt mis ik jou en Googol in het lijstje in de OP![]()
Gelukkig, maakte me al zorgenquote:
die kan googie wel ff regelen tochquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen![]()
Hoe zit het eigenlijk met pits poezen, zijn die daar ook aanwezig
?
Niets mis mee hoor, hoe dommer hoe mooier is het vaak toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef WEST het volgende:
[..]
die kan googie wel ff regelen toch
die belspel trutjes van SMS6![]()
Geweldig plan heren.. maar tis voor mij net iets te ver,om helemaal naar Rijswijk te gaan *Timo komt uit het zuiden van des land*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik mis nog 1 belangrijke kandidaat, Hans! Ook TimoBasso trouwens, al is er geen Jacques material aanwezigOh, en misschien rubbereend?
Ah ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef Gasolinejunkie het volgende:
heren heren
er zijn inschrijvers bij die echte pitspoezen nog niet kunnen handelen dus laten we dat maar niet doen. En btw de pitspoezen zijn er vaak genoeg , als de voordeur dicht is :-p
Data komen me niet uitquote:
check, gebroeders Boinkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Googol, voor Eddow is het zelfde alleen voornaam is Michel
binnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef ElmarO het volgende:
Heb ook een mailtje gestuurd. Heb trouwens op 7 mei gestemd.
De echte PTA meet moet nog geregeld worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |