The Continuing Story Of Bungalow Billquote:Op zondag 16 april 2006 02:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Twist And Shout
favoriete nummer van The Beatles' witte dubbelalbum (1968)
While My Guitar Gently Weepsquote:Op zondag 16 april 2006 02:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
The Continuing Story Of Bungalow Bill
favoriete nummer van The Beatles' witte dubbelalbum (1968)
Blijf maar baren!quote:
The Offspring - The kids aren't alrightquote:Op zondag 16 april 2006 03:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Blijf maar baren!
over kinderen
Tröckener Kecks - Winnaars en verliezers.quote:Op zondag 16 april 2006 08:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The Offspring - The kids aren't alright
over winnen
De Heikrekels - Waarom Heb Jij Me Laten Staanquote:Op zondag 16 april 2006 10:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Tröckener Kecks - Winnaars en verliezers.
Ouderwetse smartlap...
I can't change the world (but you will hear my voice).quote:Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef GLO het volgende:
[..]
De Heikrekels - Waarom Heb Jij Me Laten Staan![]()
De Heideroosjes
Da's toch dope man! Met Gert Leersquote:Op zondag 16 april 2006 18:23 schreef belsen het volgende:
[..]
I can't change the world (but you will hear my voice).
De Heideroosjes...
quote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef Flibble het volgende:
[..]
Da's toch dope man! Met Gert Leers![]()
Green Lizard
The Ramones - Do you remember rock 'n' roll radio.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef ranja het volgende:
Crystals - Then he kissed me
een Phil Spector-productie
Tom Manders - Twee Mottenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef belsen het volgende:
[..]
The Ramones - Do you remember rock 'n' roll radio.
Nederlands cabaret van voor de jaren 60.
Tim Immers - Liever Dan Liefquote:Op donderdag 20 april 2006 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Minnie Driver - Everything I've Got In My Pocket.
Zingende soapies.
Want ik ben liever dan jij...toch???quote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tim Immers - Liever Dan Lief
Zingende striptekenaars
Ferry & Garnevski - Doop (overigens is het Garnefski)quote:Op donderdag 20 april 2006 07:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Want ik ben liever dan jij...toch???
Frits - Dat zwarte vinyl, dat had pas ziel.
Ferry & Garnevski...
dEUS - One Advice, Spacequote:Op donderdag 20 april 2006 13:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ferry & Garnevski - Doop (overigens is het Garnefski)
Ruimte
Rickie Lee Jones - Spring Can Really Hang You Up The Mostquote:Op donderdag 20 april 2006 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
dEUS - One Advice, Space
... de lente komt er nu echt aan!
grandaddy - the warming sunquote:Op donderdag 20 april 2006 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Rickie Lee Jones - Spring Can Really Hang You Up The Most
over de zon
Blind Melon - No Rainquote:Op donderdag 20 april 2006 13:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
grandaddy - the warming sun
over de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |