The Wall [sub]weinig origineel antwoord, maar naar waarheid ingevuld[/]quote:
dEUS - Disappointed In The Sunquote:Op donderdag 6 april 2006 06:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
The Wall [sub]weinig origineel antwoord, maar naar waarheid ingevuld[/]
teleurstellingen
Conversation intercom.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
dEUS - Disappointed In The Sun
Soulwax
Nirvana - Rape Mequote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef ranja het volgende:
Giant Drag - YFLMD you fuck like my dad
sex
death in vegas - hands around my throatquote:
Pixies - Vamos Estaba pensando sobreviviendo con mi sister en New Jersey..quote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
death in vegas - hands around my throat
stad in USA
Niet editten!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
death in vegas - hands around my throat
stad in USA
Tell it to the kids van Bis!quote:
paavoharju - Kuu lohduttaa huolestuneitaquote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Tell it to the kids van Bis!
Finland...
Jens Lekman - maple leavesquote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
paavoharju - Kuu lohduttaa huolestuneita
Zweden
You Are The Light (By Which I Travel Into This And That)quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
Jens Lekman - maple leaves
Jens Lekman
Bedoel je nou eigenlijk uit Denemarken of over Denemarken?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
You Are The Light (By Which I Travel Into This And That)
Denemarken
Het is jouw feestje.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef Flibble het volgende:
[..]
Bedoel je nou eigenlijk uit Denemarken of over Denemarken?![]()
Saybia - I surrenderquote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
You Are The Light (By Which I Travel Into This And That)
Denemarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |