Boredoms - 7777777quote:
Every little thing she does is magic.quote:
The Jam - The Eton Riflesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Every little thing she does is magic.
The Jam...
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
The Jam - The Eton Rifles
Nederlands met een knipoog
Tim Deluxe - It just won't doquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt?!
zomerhit
The magic friend.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef Flibble het volgende:
[..]
Tim Deluxe - It just won't do![]()
2 unlimited
Connie Vandenbosch - sjakie van de hoekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef belsen het volgende:
[..]
The magic friend.
Nederlands met een knipoog...
Upon The My-O-Myquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Connie Vandenbosch - sjakie van de hoek
Captain Beefheart
Angeline (mijn blonde sexmachine).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Upon The My-O-My
Peter Koelewijn (met of zonder Rockets)
Peter en zijn Rockets - 24.000 Kussen 'k wil 24.000 kussen / 'k wil er beslist niet eentje missen / ik wil ze allemaal van jououou / omdat ik zoveel van je houououquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Angeline (mijn blonde sexmachine).
Peter Koelewijn (met of zonder Zijn Rockets)...
Hoe mik je het zo uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Peter en zijn Rockets - 24.000 Kussen 'k wil 24.000 kussen / 'k wil er beslist niet eentje missen / ik wil ze allemaal van jououou / omdat ik zoveel van je hououou![]()
en mijn 24.000ste post...
Kus (de groep)
Ghehehe... kwestie van op het juiste moment editen. Dat ik al vlak in de buurt was, was stom toeval - of niet natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe mik je het zo uitGefeliciteerd ermee he
![]()
Fred Astairequote:Topje van mijn zus
The Mo
Jim Carrey als Andy Kaufman - In this friendly, friendly world.quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:17 schreef ranja het volgende:
Voodoo Queens - Kenuwee head (over Keanu Reeves)
van een filmster
the lion king - I just can't wait to be kingquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Jim Carrey als Andy Kaufman - In this friendly, friendly world.
Uit een musicalfilm.
Propellerheads - On het majesty's secret service (telt dat?)quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
the lion king - I just can't wait to be king
beste nummer van een James Bond-film
Sugar Hiccupquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:52 schreef ranja het volgende:
Sheena Easton - For Your Eyes Only
Cocteau Twins
Hong Kong gardens.quote:
bliss tochquote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar aan het kleine café aan de haven.
Muse
Theme from the Knight rider.quote:
Village People - Born to be alivequote:Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Theme from the Knight rider.
Parodie op die theme.
quote:
Ekseption - The 5thquote:ken uw klassiekers
Beethoven - Pianosonate Opus 26quote:
devin townsend - underneath the wavesquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef ranja het volgende:
B Bumble & The Stingers - Nut Rocker (modern? 1962? nou ja relatief wel)
hard harder hardst
Kula Shaker - Gratefull when you're dead, Jerry was here.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
devin townsend - underneath the waves
nummer dat veel te lang doorgaat nadat het eigenlijk al afgelopen had moeten zijn
Kula Shaker - Dictator of the free worldquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Kula Shaker - Gratefull when you're dead, Jerry was here.
Kula Shaker...
Janis Joplin - Piece Of My Heart (met Big Brother & The Holding Co.)quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kula Shaker - Dictator of the free world
vrouwen met pit
Redondo beach.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Janis Joplin - Piece Of My Heart (met Big Brother & The Holding Co.)
Patti Smith
The Libertines - Narcissistquote:
Giving It All Awayquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
The Libertines - Narcissist
Roger Daltrey
Hoboe Bluesquote:
Butterfly caughtquote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Massive attack - man next door
massive attack
Even smaller Stonesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |