Sorry.quote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
jemig blaw, hier is al bijna een jaar niet meer in gepost, en bijna vol, en het andere topic gooi je dicht
Leer eerst eens wat een schwalbe isquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
kijk vanavond maar studio sport, hier zie je suarez denken dat die ron zwerver himself is, en de bal zo vanuit een corner het doel in wil smashen
leg eens uit wat je bedoeld, want ik heb het niet over een schwalbe, dat maak jij er vanquote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leer eerst eens wat een schwalbe is
Jawel, want dit was jouw voorbeeld van de stelling dat Suarez alleen maar schwalbes maakt.quote:Op zondag 14 september 2008 16:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
leg eens uit wat je bedoeld, want ik heb het niet over een schwalbe, dat maak jij er van
Je topic ging over schwalbes.quote:Op zondag 14 september 2008 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zie je wel, dat krijg je er van als je mijn topic sluit, en mij hiernaartoe brengt.
Ik doelde erop dat het een engnek is, en altijd oneerlijk wil winnen
Sorry, maar dat is wel erg makkelijk. Ten eerste gaf je in je OP niet duidelijk aan dat je op meer dan alleen de schwalbe doelde en ten tweede is engnek een begrip dat niet echt duidelijk is.quote:Op zondag 14 september 2008 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zie je wel, dat krijg je er van als je mijn topic sluit, en mij hiernaartoe brengt.
Ik doelde erop dat het een engnek is, en altijd oneerlijk wil winnen
Suarez zijn schwalbes zijn al een tijdje passé. Om hem maar te blijven beoordelen op zijn verleden, vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar doe ook niet alsof Suarez altijd is blijven staan.
Al is Lazovic een waardige vervanger van Suarez.
Is ook zo maar kan jij de laatste schwalbe van Suarez nog herinneren?quote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar doe ook niet alsof Suarez altijd is blijven staan.
Al is Lazovic een waardige vervanger van Suarez.
De term engnek dekt genoeg denk ik.quote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wel erg makkelijk. Ten eerste gaf je in je OP niet duidelijk aan dat je op meer dan alleen de schwalbe doelde en ten tweede is engnek een begrip dat niet echt duidelijk is.
Je geeft in je OP aan dat Lazovic schwalbes maakt en dat Suarez ook altijd oneerlijk wil winnen, dan is de conclusie dat je bij Suarez ook op zijn schwalbes doelt niet vreemd lijkt me.
Ik wil het topic van je wel een kans geven, maar dan wel als je met concrete voorbeelden komt van spelers dan structureel unfair spelen (scoren met een handsbal, etc.) en niet alleen met een eenmalige volleybalactie van Suarez en een schwalbe van Lazovic. Een speler een engnek noemen op basis van 1,2 of 3 acties (geen schwalbes, want die kunnen hier besproken worden) vind ik namelijk overdreven.quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn topic ging dus niet over schwalbes vandar de verwarring, maar genoeg hierover. en leer eens smillies begrijpen, er staat niet voor niets een tonguitsteek smillie achter, dus hoeft ook niet serieus genomen te worden en heeft niets met antipathie te maken. en dat heb ik als rotterdammer zeker niet jegens feyenoord.
Dit is pas de tweede wedstrijd dit seizoen, dus om nu te stellen dat het over is bij hem vind ik ook te gek, vandaag zat die een uur op de bank, en ik moet toegeven dat hij hier niet omzichtig vanaf is gevallenquote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is ook zo maar kan jij de laatste schwalbe van Suarez nog herinneren?
Dus je zegt net dat het de 2e wedstrijd is maar je gaat er wel een topic over openen omdat hij het structureel doet?quote:Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede wedstrijd dit seizoen, dus om nu te stellen dat het over is bij hem vind ik ook te gek, vandaag zat die een uur op de bank, en ik moet toegeven dat hij hier niet omzichtig vanaf is gevallen
nee, ik voeg het wel hier bij, ( is toch bijna vol) wilde alleen meer uitleg erbij geven.quote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wil het topic van je wel een kans geven, maar dan wel als je met concrete voorbeelden komt van spelers dan structureel unfair spelen (scoren met een handsbal, etc.) en niet alleen met een eenmalige volleybalactie van Suarez en een schwalbe van Lazovic. Een speler een engnek noemen op basis van 1,2 of 3 acties (geen schwalbes, want die kunnen hier besproken worden) vind ik namelijk overdreven.
Een OP die een betere uitleg geeft van het begrip engnek zou ook niet verkeerd zijn.
28 mei nog deze man tart alle wetten van de zwaartekracht door omhoog te vallenquote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus je zegt net dat het de 2e wedstrijd is maar je gaat er wel een topic over openen omdat hij het structureel doet?
Doesn't make sense.
Maar wanneer was zijn laatste schwalbe dan?
Leukte titel maar dat was geen schwalbe.quote:Op zondag 14 september 2008 16:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
28 mei nog deze man tart alle wetten van de zwaartekracht door omhoog te vallen
quote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leukte titel maar dat was geen schwalbe.
Voor zover ik weet heeft Ajax geen strafschop tegen Twente gekregen in de Playoffs.quote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
En voor zover ik mij zijn laatste schwalbe voor de geest kan halen was dat die strafschop tegen twente in de playoffs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |