abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61622757
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
jemig blaw, hier is al bijna een jaar niet meer in gepost, en bijna vol, en het andere topic gooi je dicht
Sorry.

Juist omdat deze al redelijk vol is heb ik de jouwe gesloten, als hier nog niet zoveel gepost zou zijn dan had ik jouw topic wel open gelaten.

Het positieve van dit topic is dat hier naast het benoemen van schwalbes en cheaters ook een discussie gaande was van wat men daadwerkelijk van de schwalbe vindt. Daarnaast speelt het argument van ruud uiteraard ook een rol.
pi_61622796
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
kijk vanavond maar studio sport, hier zie je suarez denken dat die ron zwerver himself is, en de bal zo vanuit een corner het doel in wil smashen
Leer eerst eens wat een schwalbe is
pi_61622845
Ruud zijn argumenten mogen nooit een rol spelen, want hij is voor feyenoord

maar goed, hier dus verder
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_61622866
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Leer eerst eens wat een schwalbe is
leg eens uit wat je bedoeld, want ik heb het niet over een schwalbe, dat maak jij er van
pi_61622931
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:26 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

leg eens uit wat je bedoeld, want ik heb het niet over een schwalbe, dat maak jij er van
Jawel, want dit was jouw voorbeeld van de stelling dat Suarez alleen maar schwalbes maakt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61622975
Zie je wel, dat krijg je er van als je mijn topic sluit, en mij hiernaartoe brengt.

Ik doelde erop dat het een engnek is, en altijd oneerlijk wil winnen
pi_61623009
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zie je wel, dat krijg je er van als je mijn topic sluit, en mij hiernaartoe brengt.

Je topic ging over schwalbes.

Noem dan Suarez ook niet. En laat je clubvoorkeur (en dan bedoel ik vooral antipathie jegens andere clubs) eens wat minder spreken, nu maak je je vooral ongeloofwaardig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_61623062
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:30 schreef gebruikersnaam het volgende:

Sorry, maar dat is wel erg makkelijk. Ten eerste gaf je in je OP niet duidelijk aan dat je op meer dan alleen de schwalbe doelde en ten tweede is engnek een begrip dat niet echt duidelijk is.

Je geeft in je OP aan dat Lazovic schwalbes maakt en dat Suarez ook altijd oneerlijk wil winnen, dan is de conclusie dat je bij Suarez ook op zijn schwalbes doelt niet vreemd lijkt me.
pi_61623067
Maar doe ook niet alsof Suarez altijd is blijven staan.

Al is Lazovic een waardige vervanger van Suarez.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61623113
mijn topic ging dus niet over schwalbes vandar de verwarring, maar genoeg hierover. en leer eens smillies begrijpen, er staat niet voor niets een tonguitsteek smillie achter, dus hoeft ook niet serieus genomen te worden en heeft niets met antipathie te maken. en dat heb ik als rotterdammer zeker niet jegens feyenoord.
pi_61623116
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Suarez zijn schwalbes zijn al een tijdje passé. Om hem maar te blijven beoordelen op zijn verleden, vind ik niet kunnen.

Lazovic blijft echter actueel, helaas.
pi_61623123
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Is ook zo maar kan jij de laatste schwalbe van Suarez nog herinneren?
pi_61623191
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Blawh het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is wel erg makkelijk. Ten eerste gaf je in je OP niet duidelijk aan dat je op meer dan alleen de schwalbe doelde en ten tweede is engnek een begrip dat niet echt duidelijk is.

Je geeft in je OP aan dat Lazovic schwalbes maakt en dat Suarez ook altijd oneerlijk wil winnen, dan is de conclusie dat je bij Suarez ook op zijn schwalbes doelt niet vreemd lijkt me.
De term engnek dekt genoeg denk ik.
Dat zijn gewoon enge voetballers die zich onderscheiden dmv bijvoorbeeld vuil grof spel ( Lindenbergh bij sparta vond ik hier een schoolvoorbeeld van) of dmv schwalbes. (lazovic, suarez hebben hier naam en faam in gemaakt) . of allerlei andere zaken die aangewend worden om oneerlijk te winnen
pi_61623208
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn topic ging dus niet over schwalbes vandar de verwarring, maar genoeg hierover. en leer eens smillies begrijpen, er staat niet voor niets een tonguitsteek smillie achter, dus hoeft ook niet serieus genomen te worden en heeft niets met antipathie te maken. en dat heb ik als rotterdammer zeker niet jegens feyenoord.
Ik wil het topic van je wel een kans geven, maar dan wel als je met concrete voorbeelden komt van spelers dan structureel unfair spelen (scoren met een handsbal, etc.) en niet alleen met een eenmalige volleybalactie van Suarez en een schwalbe van Lazovic. Een speler een engnek noemen op basis van 1,2 of 3 acties (geen schwalbes, want die kunnen hier besproken worden) vind ik namelijk overdreven.

Een OP die een betere uitleg geeft van het begrip engnek zou ook niet verkeerd zijn.
pi_61623234
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Is ook zo maar kan jij de laatste schwalbe van Suarez nog herinneren?
Dit is pas de tweede wedstrijd dit seizoen, dus om nu te stellen dat het over is bij hem vind ik ook te gek, vandaag zat die een uur op de bank, en ik moet toegeven dat hij hier niet omzichtig vanaf is gevallen
pi_61623241
Rafinha is wel een structurele engnek.

Was te zien tijden de OS en gisteren in de derby Schalke tegen BVB.
pi_61623268
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Dit is pas de tweede wedstrijd dit seizoen, dus om nu te stellen dat het over is bij hem vind ik ook te gek, vandaag zat die een uur op de bank, en ik moet toegeven dat hij hier niet omzichtig vanaf is gevallen
Dus je zegt net dat het de 2e wedstrijd is maar je gaat er wel een topic over openen omdat hij het structureel doet?
Doesn't make sense.

Maar wanneer was zijn laatste schwalbe dan?
pi_61623307
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik wil het topic van je wel een kans geven, maar dan wel als je met concrete voorbeelden komt van spelers dan structureel unfair spelen (scoren met een handsbal, etc.) en niet alleen met een eenmalige volleybalactie van Suarez en een schwalbe van Lazovic. Een speler een engnek noemen op basis van 1,2 of 3 acties (geen schwalbes, want die kunnen hier besproken worden) vind ik namelijk overdreven.

Een OP die een betere uitleg geeft van het begrip engnek zou ook niet verkeerd zijn.
nee, ik voeg het wel hier bij, ( is toch bijna vol) wilde alleen meer uitleg erbij geven.

en nu weer ontopic

Gisteren vond ik ook Simons van PSV een engnek.
Ik zag hem tweee keer de bal verspelen tegen de kleinste speler van sparta (joshua John) en daarna zo vallen om te doen voorkomen dat deze grote stevige kerel omver werd geduwd door een ventje van 1.60 meter en 50 kg schoon aan de haak.
en de scheids trapte hier natuurlijk weer met open ogen in.
pi_61623383
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus je zegt net dat het de 2e wedstrijd is maar je gaat er wel een topic over openen omdat hij het structureel doet?
Doesn't make sense.

Maar wanneer was zijn laatste schwalbe dan?
28 mei nog deze man tart alle wetten van de zwaartekracht door omhoog te vallen
pi_61623421
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:49 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

28 mei nog deze man tart alle wetten van de zwaartekracht door omhoog te vallen
Leukte titel maar dat was geen schwalbe.
pi_61623438
wat dan? want een terechte strafschop kan ik het ook niet noemen.
pi_61623442
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Leukte titel maar dat was geen schwalbe.
pi_61623503
En voor zover ik mij zijn laatste schwalbe voor de geest kan halen was dat die strafschop tegen twente in de playoffs
pi_61623538
en in Dit filmpje zie je op het eind tegen nec wat ik bedoel met engnek. Zie zijn reaktie op 2 handen op zijn rug, en dan naar zijn hoofd grijpen alsof zojuist zijn hersens zijn ingeslagen
pi_61623604
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
En voor zover ik mij zijn laatste schwalbe voor de geest kan halen was dat die strafschop tegen twente in de playoffs
Voor zover ik weet heeft Ajax geen strafschop tegen Twente gekregen in de Playoffs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')