ja, maar je zou jezelf ook meer in het bewijsmateriaal kunnen verdiepen en die docu van 1 uur en 20 minuten kijken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:46 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
sorry, maar we voeren de discussie toch hier? Je kunt de bewijsvoering hier toch in je eigen woorden posten, misschien vergezelt van afbeeldingen? Het gaat er toch ook om dat je niet alleen mij maar ook andere mensen die wellicht deze discussie volgen van informatie voorziet en niet alleen naar filmpjes of sites verwijst bij opmerkingen?
Dat wat daar in het midden ligt met die gaten die dus de raampjes zouden zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef ABBAfan het volgende:
Er zijn geen black boxes gevonden maar volgens onderstaande foto wel deze grote stukken, intacte vliegtuigonderdelen![]()
[afbeelding]
bron: http://www.questionsquestions.net/WTC/767orwhatzit.html
Het 'bewijsmateriaal' wat in loose change voorkomt is in eerdere docu's ook al voorgekomen. In eerdere topics heb ik daarop de afbeeldingen van de vliegtuigwielen getoond. Het bewijsmateriaal in de films is niet overtuigend. Uit de 2 foto's die ik gepost hebt blijkt dat het wiel overeenkomt met het wiel van het passagiersvliegtuig. Het komt in ieder geval niet overeen met het wiel van een drone hawk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:49 schreef huupia34 het volgende:
ja, maar je zou jezelf ook meer in het bewijsmateriaal kunnen verdiepen en die docu van 1 uur en 20 minuten kijken.
het komt erop neer dat vliegtuigresten niet overeenkomen , ik kan ook moeilijk foto's plaatsen uit een film.
Zijn die wielen niet universieel ? Voor meerdere toestellen geschikt. Een stuk motor-equipment (zie LS-2e) lijkt me duidelijker aan te wijzen welke toestel hier achter zou kunnen hebben gezeten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het 'bewijsmateriaal' wat in loose change voorkomt is in eerdere docu's ook al voorgekomen. In eerdere topics heb ik daarop de afbeeldingen van de vliegtuigwielen getoond. Het bewijsmateriaal in de films is niet overtuigend. Uit de 2 foto's die ik gepost hebt blijkt dat het wiel overeenkomt met het wiel van het passagiersvliegtuig. Het komt in ieder geval niet overeen met het wiel van een drone hawk.
Ik heb begrepen dat de wielen die op een 757 zitten en die op een drone hawk zitten niet onderling te verwisselen zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn die wielen niet universieel ? Voor meerdere toestellen geschikt. Een stuk motor-equipment (zie LS-2e) lijkt me duidelijker aan te wijzen welke toestel hier achter zou kunnen hebben gezeten.
Ik ben geen vliegtuig expert (een beetje wel). Maar het vrijgeven van de gemaakte beelden zou al een behoorlijke slok op de borrel schelen.
prcs, juist door het verbergen van zulke beelden ontstaan twijfels.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn die wielen niet universieel ? Voor meerdere toestellen geschikt. Een stuk motor-equipment (zie LS-2e) lijkt me duidelijker aan te wijzen welke toestel hier achter zou kunnen hebben gezeten.
Ik ben geen vliegtuig expert (een beetje wel). Maar het vrijgeven van de gemaakte beelden zou al een behoorlijke slok op de borrel schelen.
je hebt die docu niets eens gezien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het 'bewijsmateriaal' wat in loose change voorkomt is in eerdere docu's ook al voorgekomen. In eerdere topics heb ik daarop de afbeeldingen van de vliegtuigwielen getoond. Het bewijsmateriaal in de films is niet overtuigend. Uit de 2 foto's die ik gepost hebt blijkt dat het wiel overeenkomt met het wiel van het passagiersvliegtuig. Het komt in ieder geval niet overeen met het wiel van een drone hawk.
Kom op zeg. De hele wereld heeft live kunnen kijken naar het WTC en de impacts van de 2 vliegtuigen, en nog komen mensen met de wildste theorieen (hologrammen etc.) Denk je nou echt dat als we materiaal te zien krijgen waarop een passagiersvliegtuig te zien is alle complotgelovers opeens zullen zeggen: "oja, toch wel, het is een passagiersvliegtuig, ach, is het toch volgens de officiele versie gebeurt. Ok, volgende hobby!'. Hoeveel bewijs heb je nodig? Er zijn ooggetuigen verslagen die aangeven een passagiersvliegtuig gezien te hebben. Onderdelen (motor, wielen) duiden op een passagiersvliegtuig, maar nog is het geen passagiersvliegtuig. Denk je echt dat materiaal van film die mening zal veranderen? Dat zie je aan de wtc impacts, zelfs dat is geen sluitend bewijs.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
prcs, juist door het verbergen van zulke beelden ontstaan twijfels.
het hoeft ook niet perse een drone hawk te zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de wielen die op een 757 zitten en die op een drone hawk zitten niet onderling te verwisselen zijn.
Jammer dat je het bewijs wat daar getoond wordt niet hier wil posten. Nu moet ik een 1.5 film gaan kijken (waarvan ik al een gedeelte heb bekeken en waarvan het grootste gedeelte daarvan niet veel anders was dan van andere films) om vervolgens printscreens te maken van 'bewijsmateriaal' om dat weer te weerleggen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef huupia34 het volgende:
je hebt die docu niets eens gezien.
ben ik met je eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn die wielen niet universieel ? Voor meerdere toestellen geschikt. Een stuk motor-equipment (zie LS-2e) lijkt me duidelijker aan te wijzen welke toestel hier achter zou kunnen hebben gezeten.
Ik ben geen vliegtuig expert (een beetje wel). Maar het vrijgeven van de gemaakte beelden zou al een behoorlijke slok op de borrel schelen.
Ah kijk. Ik doe al een paar jaar mee aan deze discussie. In eerder pentagon topics hadden we het over drones. De frames werden overgetekend zodat de drone er naar voren kan. Nu kan het ook ineens iets anders zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef huupia34 het volgende:
het hoeft ook niet perse een drone hawk te zijn
Wat ben je met hem eens? Dat het zo zou kunnen zijn dat die wielen onder een drone gebruikt zouden kunnen worden? Zoek dat eens uit dan.quote:
ach ik vrees dat ik jou nooit kan overtuigen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:08 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Jammer dat je het bewijs wat daar getoond wordt niet hier wil posten. Nu moet ik een 1.5 film gaan kijken (waarvan ik al een gedeelte heb bekeken en waarvan het grootste gedeelte daarvan niet veel anders was dan van andere films) om vervolgens printscreens te maken van 'bewijsmateriaal' om dat weer te weerleggen.
Komt er dus op neer dat ik zowel foto's + onderbouwingen van onderdelen van puin + 757 vliegtuig kan gaan posten PLUS een film kan gaan kijken en daar het nodige van kan gaan posten.
Zou je nou niet zelf eens actie kunnen ondernemen als je zo stellig bent in het bewijs materiaal zodat je mij misschien met jouw posts en het daarin geposte bewijsmateriaal kunt overtuigen???
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef huupia34 het volgende:
maar als jij het teveel moeite vind om die docu te kijken(wat ik dus wel deed)
moet je misschien niet aan deze discussie meedoen
ik doel weer op het pentagon, ik heb nog nooit over hologrammen gesproken, ik val niet onder alle complotgelovers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Kom op zeg. De hele wereld heeft live kunnen kijken naar het WTC en de impacts van de 2 vliegtuigen, en nog komen mensen met de wildste theorieen (hologrammen etc.) Denk je nou echt dat als we materiaal te zien krijgen waarop een passagiersvliegtuig te zien is alle complotgelovers opeens zullen zeggen: "oja, toch wel, het is een passagiersvliegtuig, ach, is het toch volgens de officiele versie gebeurt. Ok, volgende hobby!'. Hoeveel bewijs heb je nodig? Er zijn ooggetuigen verslagen die aangeven een passagiersvliegtuig gezien te hebben. Onderdelen (motor, wielen) duiden op een passagiersvliegtuig, maar nog is het geen passagiersvliegtuig. Denk je echt dat materiaal van film die mening zal veranderen? Dat zie je aan de wtc impacts, zelfs dat is geen sluitend bewijs.
Ik zou die beelden ook niet vrijgeven. Je moet toch geen helderziende zijn om te weten dat er dan binnen de maand filmpjes met 'bewijzen' voor pods, gephotoshop, hologrammen, etc.. te vinden zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
Maar het vrijgeven van de gemaakte beelden zou al een behoorlijke slok op de borrel schelen.
jij neemt toch niet de moeite om deze goede docu te zien . wie is er er dan lui???quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het mij teveel moeite is?
Wacht even. Ik roep het 1, ik onderbouw wat ik roep met foto's. Jij roept het ander. Jij onderbouw niet met foto's maar ik zou de foto's/materiaal wat jouw post onderbouwt zelf opzoeken? Omdat jij daar niet de moeite voor wil nemen?
Het is best hoor. Ik heb met mijn post aangetoond dat het heel aannemelijk is dat het een passagiersvliegtuig is geweest aangezien de wielen overeen komen. Jij roept anders maar laat verder niks zien. Best.
Ik heb op dit moment zoals ik al eerder aangaf geen tijd om een 1.5 docu te zien. Ik kan wel typen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef huupia34 het volgende:
[..]
jij neemt toch niet de moeite om deze goede docu te zien . wie is er er dan lui???
ja, jij komt met een paar lullige wielen, waar is de rest van het vliegtuig?? (oja vaporised)
moet ik allemaal sceenshots gaan maken van een docu die ik al gezien heb, en niet precies weet op welke time frame ik moet zijn.
de pot verwijt de ketel....
Ik ben aan het zoeken, kom net op deze site:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef merlin693 het volgende:
A1 skywarrior bv gebruikt wel die wielen ! en laat die gebruikte velgen nou dezelfde breedte hoogte verhouding hebben (die bij een 757 dus heel anders zouden zijn als de gevonden velgen ) plus het fijt dat de onderdelen van de gevonden straalmotor overeenkomen met de JTD8 (ff snel uit mn hoofd) wat ook in de A1 skywarrior werd gebruikt.....maar zeker niet in een 757 want die zouden dat gewicht niet van de grond krijgen
Je hebt die-hards maar die kun je bijna niet meer serieus nemen. Maar je hebt op mensen die zoeken naar oorzaak en gevolg. Dat 11-09 gebeurt is zoals het gebeurt is is wel degelijk een valide conclusie. Maar je kunt ook zeggen dat Amerika op het moment van het gebeuren spreekwoordelijk met cola en chips op de radarschermen heeft zitten kijken en een outraged-Plan-B uit de kast heeft getrokken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Kom op zeg. De hele wereld heeft live kunnen kijken naar het WTC en de impacts van de 2 vliegtuigen, en nog komen mensen met de wildste theorieen (hologrammen etc.) Denk je nou echt dat als we materiaal te zien krijgen waarop een passagiersvliegtuig te zien is alle complotgelovers opeens zullen zeggen: "oja, toch wel, het is een passagiersvliegtuig, ach, is het toch volgens de officiele versie gebeurt. Ok, volgende hobby!'. Hoeveel bewijs heb je nodig? Er zijn ooggetuigen verslagen die aangeven een passagiersvliegtuig gezien te hebben. Onderdelen (motor, wielen) duiden op een passagiersvliegtuig, maar nog is het geen passagiersvliegtuig. Denk je echt dat materiaal van film die mening zal veranderen? Dat zie je aan de wtc impacts, zelfs dat is geen sluitend bewijs.
je moet er ook ff rustig voor gaan zitten, en kijken vanaf het begin(om de hele picture te krijgen)quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zoals ik al eerder aangaf geen tijd om een 1.5 docu te zien. Ik kan wel typen.
Maar moet ik een 1.5 uur lange docu zien om daarin te zoeken naar wat jij bedoelt? Jij komt toch zelf met het bewijsmateriaal? Laat het dan ook zelf zien! Zo werkt het toch?
er zijn in de jaren meerdere velgen gebruikt !! en ook die aangezien ze in dezelfde fabriek werden onderhouden (ofzoiets tis ff snel uit mn hoofd...zou ik die info weer eens op moeten spitten )quote:waarop ik deze foto en die daaronder zie. Die daaronder is een A3 wheel. Volgens mij komt ie niet overeen maar heb de begeleidende tekst nog niet gelezen:
Moet dat niet A3 zijn. ? -> In Dienst bij:USA(uit dienst)quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef merlin693 het volgende:
A1 skywarrior
En ook niet op radioactieve straling.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef huupia34 het volgende:
[..]
wel jammer(of handig) dat de puinresten niet zijn onderzocht op explosieven.
die puffs zijn lichtflitsen en die krijg je niet bij vloerdelen die op elkaar klappen of ramen die breken.
je ziet ze wel bij demolitions .
ach, het blijft een twistpunt vrees ik
Waarom blijft iedereen hier toch over doorgaan? Is het normaal dat zulke beelden worden vrijgegeven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
Maar het vrijgeven van de gemaakte beelden zou al een behoorlijke slok op de borrel schelen.
Is het normaal dan dat bewijsmateriaal wordt achtergehouden ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom blijft iedereen hier toch over doorgaan? Is het normaal dat zulke beelden worden vrijgegeven?
Ja.... Ik kan honderden vliegtuigongelukken als footage ophoesten vanuit google. Waarom juist deze niet. Waarom WTC-1 en WTC-2 wel vrijgeven...?!?. Heeft familie en nabestaanden daar soms geen recht op ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen hier toch over doorgaan? Is het normaal dat zulke beelden worden vrijgegeven?
Achterhouden van bewijsmateriaal? We hebben het hier over de FBI, niet over burgers. Zijn er gevallen bekend waarin bewijsmateriaal publiek werd gemaakt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is het normaal dan dat bewijsmateriaal wordt achtergehouden ?
Wat wordt er nou precies met een "POD" bedoelt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Resonancer het volgende:
Mhhm, n ex millitair blaast de POD theorie nieuw leven in.
http://www.scholarsfor911truth.org/ArticlesNelson13March2006.html
"...In the interest of time, I'm going to relate just one more piece of key evidence. The aircraft that was reported in the government's official story to have crashed into the south tower was United Airlines, Flight 175 carrying 65 passengers, including the crew and five highjackers. One of the television news cameras captured the Boeing 767, just as it was banking into a left turn, seconds before striking the building. UNDERNEATH THE FUSELAGE, INSTALLED ACROSS THE STARBOARD AIRCRAFT WING ROOT, IS A VISABLE, LARGE PIECE OF EQUIPMENT THAT MOST VIEWERS HAVE CALLED A "POD" (emphasis added)..."
NEWS CONFERENCE STATEMENT
by George Nelson, Colonel, USAF (ret.)
Scholars for 911 Truth
Alexandria, VA, 13 March 2006
Ja we hebben lang moeten wachten op de zapruder film ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Achterhouden van bewijsmateriaal? We hebben het hier over de FBI, niet over burgers. Zijn er gevallen bekend waarin bewijsmateriaal publiek werd gemaakt?
Vliegtuigongelukken, ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja.... Ik kan honderden vliegtuigongelukken als footage ophoesten vanuit google.
Zijn die vrijgegeven?quote:Waarom WTC-1 en WTC-2 wel vrijgeven
En wie zaten er in het toestel ?!?......juist. Rest my case.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Achterhouden van bewijsmateriaal? We hebben het hier over de FBI, niet over burgers. Zijn er gevallen bekend waarin bewijsmateriaal publiek werd gemaakt?
Goed, smalend antwoord.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja we hebben lang moeten wachten op de zapruder film ook![]()
Nou?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En wie zaten er in het toestel ?!?......juist. Rest my case.
Precies. Dit zijn van die kapsalon opmerkingen. Je hebt het hier wel over een federale instantie. Heb je wel eens uitgezocht of het normaal is dat zo'n instantie dergelijk materiaal vrijgeeft?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is het normaal dan dat bewijsmateriaal wordt achtergehouden ?
Oh wacht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En wie zaten er in het toestel ?!?......juist. Rest my case.
JdW, ga ff de voorgaande deeltjes lezen.. of ff wat sites bezoeken. Dat praat wat makkelijker van wat er wel en niet in omloop is. CNN live footage is ook footage (of niet soms).quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Vliegtuigongelukken, ja.
[..]
Zijn die vrijgegeven?
Dat heb ik gedaan, en bovendien hoef ik die niet gelezen te hebben om te wijzen op het verschil tussen aanslagen en ongelukken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
JdW, ga ff de voorgaande deeltjes lezen.. of ff wat sites bezoeken. Dat praat wat makkelijker van wat er wel en niet in omloop is.
Londen, Madrid, Bali,Casablanca, Bagdad zijn ook aanslagen. Allemaal gezien. En vrijgegeven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat heb ik gedaan, en bovendien hoef ik die niet gelezen te hebben om te wijzen op het verschil tussen aanslagen en ongelukken.
ook beelden van de cam van het benzine station is in beslag genomen, en ook dat is nooit vrijgegeven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef UncleScorp het volgende:
Enige logische verklaring om de beelden van pentagon niet vrij te geven ?
Dan hadden ze evengoed die 5 videoframes ook kunnen achterhouden ... waarom die wel en de rest niet ?
Staat op de andere beelden een bloot wijf ofzo ? Dat mag idd niet gezien worden in de VS
Ja, en wat zegt dat? Dat zegt niets. Immers, het is een non sequitur dat het prijsgeven van deze beelden aan zou tonen dat in het geval van het Pentagon de officiele versie niet deugt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Londen, Madrid, Bali,Casablanca, Bagdad zijn ook aanslagen. Allemaal gezien. En vrijgegeven.
En toch zijn er opnames vrijgegeven in de media (niet altijd via de officiele kanalen). Maar ze zijn te vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat heb ik gedaan, en bovendien hoef ik die niet gelezen te hebben om te wijzen op het verschil tussen aanslagen en ongelukken.
Maar is het WTC nou vrijgegeven? Er zijn die dag gewoon rechtstreekse uitzendingen geweest, dat is iets heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |