wat kijk je serieus man op die picquote:
Stijlvolquote:
Sjoem en ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef M5 het volgende:
[..]
wat kijk je serieus man op die picmaar ik had daar niet om gevraagd?
en ik had bijna een SC OP gemaakt
Nee lipje had er om gevraagd, had ik jou gequote?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef M5 het volgende:
[..]
wat kijk je serieus man op die picmaar ik had daar niet om gevraagd?
en ik had bijna een SC OP gemaakt
mja, t was een quote met dezelfde inhoud als wat ik daar voor postequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:45 schreef lipje het volgende:
volgens mij moet er meerin M5 gegoten worden
moet je mij ook niet na-apenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, t was een quote met dezelfde inhoud als wat ik daar voor poste
Heb ik nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Fugie het volgende:
hugo, dit topic schreeuwt om een geluidsfragment![]()
Geen idee of deze link nog werkt, maar kan dat hier niet checken:quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Fugie het volgende:
hugo, dit topic schreeuwt om een geluidsfragment![]()
Om het af te maken een Bo-gun onder je okselquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
tnx
met deze patta's eronder in bruin.
[afbeelding]
idd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
Dit ding is nooit echt in actie gekomen eh?
quote:For reasons which Ferrari never mentioned, the F50 race program was halted after five tubs and one complete car had been made. Racing a million dollar car for the GT series seemed reason enough to quit, but we have read diverting resources away from Formula One racing and Bernie Ecclestone were to blame. While stiff competition from Porsche, Mercedes Benz and Toyota were have also been mentioned, I believe competition wasn't a factor detouring Ferrari from racing, more limited resources and money to develop the F50 GT alongside the F1 and 333SP cars.
Despite the fact that the GT never saw action on the track, we are thankful that Ferrari completed two more examples and sold all three cars to very specific clientele who were told not to race the cars in modern race series. Being such a limited version of an already limited series, the F50 GT is one of the most exclusive modern day supercars, and one of the great 'could-have-beens' in Ferrari history.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |