Van de meeste vrouwen die ik ken weet ik dat zo'n strakke boxer (en in de zomer op t strand eenzelfde soort zwembroek) t erg goed doet als je naar hun mening een goed figuur hebt...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:55 schreef Developersrus het volgende:
En hoe zouden vrouwen hierover denken? of is de sexuele drive bij vrouwen kleiner dan bij mannen?
En andere topics waarin vrouwen wegzwijmelen bij het praten over mannen in uniformquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Gert het volgende:
Typerend wel, dat dit topic uitdraait op mannen die elkaar kwijlend vertellen wat ze het geilste kontje vinden.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Gert het volgende:
Typerend wel, dat dit topic uitdraait op mannen die elkaar kwijlend vertellen wat ze het geilste kontje vinden.![]()
Dat jouw intellectueel vermogen niet verder reikt is wel typerend ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Gert het volgende:
Behalve het feit dat een vrouw het met zoveel mogelijk mannen moet doen om op den duur sterk en gevarieerd nageslacht te krijgen (stel dat net die ene man een genetische afwijking heeft)quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar hoe meer mannen een vrouw weet te veroveren, des groter de keus die ze heeft toch in relatie tot een toekomstig partner en de 'beste genepool'?
Maar als ze meerdere mannen op deze manier aan zich kan binden zou dit haar positie alleen maar versterken toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Behalve het feit dat een vrouw het met zoveel mogelijk mannen moet doen om op den duur sterk en gevarieerd nageslacht te krijgen (stel dat net die ene man een genetische afwijking heeft)
heeft ze de man ook nodig om haar te helpen en beschermen als ze aan het baren is. Daarom moet ze dus eerst even uitzoeken of het een mannetje is waarmee ze het ook kan vinden, en of ie betrouwbaar is enzo.
Moeilijk te zeggen, persoonlijke voorkeur denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:44 schreef Developersrus het volgende:
En wat is nu opwindender, geheel naakt of zoals bovenstaande foto bedekt..
Oh boehoe wat sneuquote:
Dat zou kunnen, maar het is wel gebruikelijk (ook in de dierenwereld) dat het mannetje dat het vrouwtje bezwangert ook bij haar blijft tot na de bevalling. Gedurende de zwangerschap hoef je dus als vrouw niet te investeren in mannen voor volgende bevruchtingen, dat komt later wel weer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar als ze meerdere mannen op deze manier aan zich kan binden zou dit haar positie alleen maar versterken toch?
heb je haar weer... heb je je opgewarmde lijk op de bruine batavus al gevondenquote:
Hard, maar wel doeltreffend!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
heb je haar weer... heb je je opgewarmde lijk op de bruine batavus al gevonden
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
heb je haar weer... heb je je opgewarmde lijk op de bruine batavus al gevonden
Ik koester mijn mannelijke simpelheid.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Een man is niet meer dan de som van zijn driften, hij wordt geregeerd door zijn natuur, aan zijn voortplantingsmissie kan hij niet ontkomen. Het zijn altijd dezelfde verhaaltjes over natuur waarin cultuur volkomen verwaarloosd wordt. De mens is zich in evolutionair opzicht gaan onderscheiden door zijn brein, ook het mannetje. Maar daar geven de mannetjes alhier weinig blijk van.
Nou worden er ook verklaringen gezocht voor de stelling in de topictitel, wat op zich een omgekeerde redenering is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Een man is niet meer dan de som van zijn driften, hij wordt geregeerd door zijn natuur, aan zijn voortplantingsmissie kan hij niet ontkomen. Het zijn altijd dezelfde verhaaltjes over natuur waarin cultuur volkomen verwaarloosd wordt. De mens is zich in evolutionair opzicht gaan onderscheiden door zijn brein, ook het mannetje. Maar daar geven de mannetjes alhier weinig blijk van.
Mwhoa, begint aardig mellow te worden nu.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Alle gekheid op een stokje....quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat mannen zichzelf ernstig tekort doen door die simpelheid te benadrukken. Het is zo'n gimmick die naar boven komt drijven wanneer de pik ter sprake komt. In vrijwel alle andere R&P-topics zie je dat de waarheid elders ligt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik koester mijn mannelijke simpelheid.
Ik betreur het inderdaad wel dat R&P-topics vaak niet uit de verf komen. Als hier nog iets langer doorgepraat wordt over vrouwen in pyjama's, kan het topic wel verhuizen naar Babes & Hunks, Seksualiteit of Lifestyle.quote:Dat ik het een koester, betekent niet automatisch dat ik het andere verwaarloos. Ik heb van jou echter alleen maar gejank en gezeik gelezen tot nu toe. Hoe zit dat wijffie?
Ach mForce, dat is toch quasi-wetenschap. Als ik jou was, zou ik er niet mee te koop lopen dat je je kennis op zulke oppervlakkige berichtjes baseert.quote:
Je moet het e.e.a wel een beetje kunnen relativeren schat.... je kunt altijd nog even bij je psych langs toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen zichzelf ernstig tekort doen door die simpelheid te benadrukken. Het is zo'n gimmick die naar boven komt drijven wanneer de pik ter sprake komt. In vrijwel alle andere R&P-topics zie je dat de waarheid elders ligt.
[..]
Ik betreur het inderdaad wel dat R&P-topics vaak niet uit de verf komen. Als hier nog iets langer doorgepraat wordt over vrouwen in pyjama's, kan het topic wel verhuizen naar Babes & Hunk, Seksualiteit of Lifestyle.
Toch moet ik je een beetje gelijk geven, we dwalen idd een beetje af! misschien zijn we ook te simpelquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen zichzelf ernstig tekort doen door die simpelheid te benadrukken. Het is zo'n gimmick die naar boven komt drijven wanneer de pik ter sprake komt. In vrijwel alle andere R&P-topics zie je dat de waarheid elders ligt.
[..]
Ik betreur het inderdaad wel dat R&P-topics vaak niet uit de verf komen. Als hier nog iets langer doorgepraat wordt over vrouwen in pyjama's, kan het topic wel verhuizen naar Babes & Hunks, Seksualiteit of Lifestyle.
Hetgeen ik tot nu toe van je heb gelezen , doet vermoeden dat je over de nodige intellectuele bagage bezit. Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |