abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:00:10 #51
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_36488090
Mannen wij moeten in opstand komen!!!
wij zijn gemaakt om ons zaad te verspreiden, en door deze maatschappij worden wij aan het lijntje gehouden! we kunnen niet voorzien in onze natuurlijke behoefte! en daar zit je dan met je vrouw 40 jaar lang opgescheept elke dag hetzelfde dag in dag uit! Als man wordt je verteld dat je 1 vrouw moet hebben en dat dat hoort etc! Je wordt gemanipuleerd vanaf baby zijn! Maar toch voel je die gevoelens,...
waaarom denk je dat meer dan 60 vd mannen vreemdgaat! je kan niet tegen de wetten van de natuur in!

OK..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:05:41 #52
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36488182
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:55 schreef Developersrus het volgende:
En hoe zouden vrouwen hierover denken? of is de sexuele drive bij vrouwen kleiner dan bij mannen?
Van de meeste vrouwen die ik ken weet ik dat zo'n strakke boxer (en in de zomer op t strand eenzelfde soort zwembroek) t erg goed doet als je naar hun mening een goed figuur hebt...
Ik weet niet wat er dan bij hun in t hoofd omgaat, maar denk dat dat niet veel verschilt met de
gedachtens die wij over mooie vrouwen hebben...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 12:06:08 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36488194
Typerend wel, dat dit topic uitdraait op mannen die elkaar kwijlend vertellen wat ze het geilste kontje vinden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:08:19 #54
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36488239
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Gert het volgende:
Typerend wel, dat dit topic uitdraait op mannen die elkaar kwijlend vertellen wat ze het geilste kontje vinden.
En andere topics waarin vrouwen wegzwijmelen bij het praten over mannen in uniform
is zeker niet typerend... I like a nice ass! So sue me...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36488283
quote:
Inderdaad. Zo sneu.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_36488377
quote:
Dat jouw intellectueel vermogen niet verder reikt is wel typerend ja!
pi_36488793
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:34 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Maar hoe meer mannen een vrouw weet te veroveren, des groter de keus die ze heeft toch in relatie tot een toekomstig partner en de 'beste genepool'?
Behalve het feit dat een vrouw het met zoveel mogelijk mannen moet doen om op den duur sterk en gevarieerd nageslacht te krijgen (stel dat net die ene man een genetische afwijking heeft)
heeft ze de man ook nodig om haar te helpen en beschermen als ze aan het baren is. Daarom moet ze dus eerst even uitzoeken of het een mannetje is waarmee ze het ook kan vinden, en of ie betrouwbaar is enzo.

Aangezien dit wat meer tijd kost dan de mannelijke overweging: "check, daar moet ik nageslacht bij verwekken" kiezen vrouwen dan ook wat bewuster hun partners.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_36488875
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef Gripper het volgende:

[..]

Behalve het feit dat een vrouw het met zoveel mogelijk mannen moet doen om op den duur sterk en gevarieerd nageslacht te krijgen (stel dat net die ene man een genetische afwijking heeft)
heeft ze de man ook nodig om haar te helpen en beschermen als ze aan het baren is. Daarom moet ze dus eerst even uitzoeken of het een mannetje is waarmee ze het ook kan vinden, en of ie betrouwbaar is enzo.
Maar als ze meerdere mannen op deze manier aan zich kan binden zou dit haar positie alleen maar versterken toch?
pi_36488890
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:44 schreef Developersrus het volgende:
En wat is nu opwindender, geheel naakt of zoals bovenstaande foto bedekt..
Moeilijk te zeggen, persoonlijke voorkeur denk ik.

Vrouwen in pijama's zijn gewoon supergeil (vind ik)

quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo sneu.
Oh boehoe wat sneu

[ Bericht 32% gewijzigd door mForce op 30-03-2006 12:38:03 ]
This is what you are, this is what you get...
pi_36489001
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Maar als ze meerdere mannen op deze manier aan zich kan binden zou dit haar positie alleen maar versterken toch?
Dat zou kunnen, maar het is wel gebruikelijk (ook in de dierenwereld) dat het mannetje dat het vrouwtje bezwangert ook bij haar blijft tot na de bevalling. Gedurende de zwangerschap hoef je dus als vrouw niet te investeren in mannen voor volgende bevruchtingen, dat komt later wel weer.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:37:48 #61
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36489059
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo sneu.
heb je haar weer... heb je je opgewarmde lijk op de bruine batavus al gevonden
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36489087
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hard, maar wel doeltreffend!
pi_36489216
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

donderdag 30 maart 2006 @ 12:44:44 #64
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36489242
zo leuk was ie ook weer niet jongens
pi_36489311
Een man is niet meer dan de som van zijn driften, hij wordt geregeerd door zijn natuur, aan zijn voortplantingsmissie kan hij niet ontkomen. Het zijn altijd dezelfde verhaaltjes over natuur waarin cultuur volkomen verwaarloosd wordt. De mens is zich in evolutionair opzicht gaan onderscheiden door zijn brein, ook het mannetje. Maar daar geven de mannetjes alhier weinig blijk van.
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:49:52 #66
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36489400
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Een man is niet meer dan de som van zijn driften, hij wordt geregeerd door zijn natuur, aan zijn voortplantingsmissie kan hij niet ontkomen. Het zijn altijd dezelfde verhaaltjes over natuur waarin cultuur volkomen verwaarloosd wordt. De mens is zich in evolutionair opzicht gaan onderscheiden door zijn brein, ook het mannetje. Maar daar geven de mannetjes alhier weinig blijk van.
Ik koester mijn mannelijke simpelheid.

Ik zie dat jij jouw vrouwelijk vermogen tot zaniken ook koestert.

Dat ik het een koester, betekent niet automatisch dat ik het andere verwaarloos. Ik heb van jou echter alleen maar gejank en gezeik gelezen tot nu toe. Hoe zit dat wijffie?
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:51:23 #67
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_36489451
quote:
Nou worden er ook verklaringen gezocht voor de stelling in de topictitel, wat op zich een omgekeerde redenering is.
Oh
pi_36489463
quote:
Mwhoa, begint aardig mellow te worden nu. Laat jij je hartje nog maar eens breken, wordt je lekker 'pittig'' van...
pi_36489467
quote:
Alle gekheid op een stokje....

pi_36489532
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

Ik koester mijn mannelijke simpelheid.
Ik vind dat mannen zichzelf ernstig tekort doen door die simpelheid te benadrukken. Het is zo'n gimmick die naar boven komt drijven wanneer de pik ter sprake komt. In vrijwel alle andere R&P-topics zie je dat de waarheid elders ligt.
quote:
Dat ik het een koester, betekent niet automatisch dat ik het andere verwaarloos. Ik heb van jou echter alleen maar gejank en gezeik gelezen tot nu toe. Hoe zit dat wijffie?
Ik betreur het inderdaad wel dat R&P-topics vaak niet uit de verf komen. Als hier nog iets langer doorgepraat wordt over vrouwen in pyjama's, kan het topic wel verhuizen naar Babes & Hunks, Seksualiteit of Lifestyle.
pi_36489570
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:52 schreef mForce het volgende:

Alle gekheid op een stokje....
Ach mForce, dat is toch quasi-wetenschap. Als ik jou was, zou ik er niet mee te koop lopen dat je je kennis op zulke oppervlakkige berichtjes baseert.
pi_36489576
waar denk je dat de wichelroede op gebaseerd is?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36489601
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dat mannen zichzelf ernstig tekort doen door die simpelheid te benadrukken. Het is zo'n gimmick die naar boven komt drijven wanneer de pik ter sprake komt. In vrijwel alle andere R&P-topics zie je dat de waarheid elders ligt.
[..]

Ik betreur het inderdaad wel dat R&P-topics vaak niet uit de verf komen. Als hier nog iets langer doorgepraat wordt over vrouwen in pyjama's, kan het topic wel verhuizen naar Babes & Hunk, Seksualiteit of Lifestyle.
Je moet het e.e.a wel een beetje kunnen relativeren schat.... je kunt altijd nog even bij je psych langs toch?
pi_36489648
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Ik betreur het inderdaad wel dat R&P-topics vaak niet uit de verf komen. Als hier nog iets langer doorgepraat wordt over vrouwen in pyjama's, kan het topic wel verhuizen naar Babes & Hunks, Seksualiteit of Lifestyle.
Toch moet ik je een beetje gelijk geven, we dwalen idd een beetje af! misschien zijn we ook te simpel
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:58:45 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36489661
quote:
Hetgeen ik tot nu toe van je heb gelezen , doet vermoeden dat je over de nodige intellectuele bagage bezit. Dat waardeer ik.
Alleen wel jammer dat je altijd zo doorslaat in hele simpele , voor de hand liggende vraagstukken.
Ik mag toch hopen dat je tijdens een gezellig samenzijn met een man wat meer menselijke trekjes vertoont, want van zulk repliek krijg ik als vrouw zelfs een slappe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')