Gewoon nooit poetsen heb je meteen geen witte velgen meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, dat zijn de banden![]()
maar ff serieus.... voorvelg is redelijk wit... achtervelg, het is dat ik daar geen foto van heb gemaakt voor ik begon![]()
toen ik daarmee bezig was kreeg ik al het idee dat het sponsje een beetje op was... was het meer aan het uitvegen als aan het wegboenen
maar serieus... voor mij geen motor meer met witte velgen![]()
ding was al vies toen ik hem kocht... toen ging ik poetsen... maar had ik geen zin meer in die achtervelg, die heb ik dus vandaag voor het eerst gedaan, een volgende keer misschien nog iets beter doen met een stapel sponsjes![]()
dit zijn wel duidelijk lesbeugels jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Valbeugels, n00b, lesser!![]()
Ik moet ook eens voor valbeugels zoeken ofzoOp aanraden van de stunter die ik gisteren tegenkwam op het industrieterrein
Nee, lelijk maken zodat niet mijn blok in puin ligt als ie op z'n kant klettertquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?
Niet laten vallen danquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, lelijk maken zodat niet mijn blok in puin ligt als ie op z'n kant klettert
dit keer... een halve emmer water (wat er verloren is gegaan danquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey yup, welkom terug![]()
Wat gebruik je om de velg te poetsen dan
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?
dat dus... kleine schuivertje vorige keer heeft me 300 euro gekostquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, lelijk maken zodat niet mijn blok in puin ligt als ie op z'n kant klettert
En toch valbeugels willen? Vuile anti poserquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat was ik eigenlijk ook van plan![]()
Met een GS 300 euro schade bij een schuiver? Dat is knapquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dit keer... een halve emmer water (wat er verloren is gegaan dan) met een klein beetje dreft, en dan met zo'n schuursponsje die voor de afwas gebruikt worden poetsen
[..]
[..]
dat dus... kleine schuivertje vorige keer heeft me 300 euro gekost![]()
Ik zou eens WD-40 kopen als ik jou was, of remmenreiniger (kun je wat meer morsen zo dicht bij je schijfremmenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dit keer... een halve emmer water (wat er verloren is gegaan dan) met een klein beetje dreft, en dan met zo'n schuursponsje die voor de afwas gebruikt worden poetsen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En toch valbeugels willen? Vuile anti poser
jaja, en dat dus alleen maar aan het blok... kroonplaat is een beetje krom, maar dat kan geen kwaad, en op de voorvork zit een 'schaafplek'quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een GS 300 euro schade bij een schuiver? Dat is knap
Maar wat is er dan aan het blok kapot?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jaja, en dat dus alleen maar aan het blok... kroonplaat is een beetje krom, maar dat kan geen kwaad, en op de voorvork zit een 'schaafplek'
wd40 heb ik vorige keer op m'n voorvelg gebruikt... ging nu dit ff proberen.... zal volgende keer wel weer de dw40 pakkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou eens WD-40 kopen als ik jou was, of remmenreiniger (kun je wat meer morsen zo dicht bij je schijfremmen)
[..]
uhm, 'kapje' rechts was helemaal naar de klote, de..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar wat is er dan aan het blok kapot?![]()
![]()
Ontstekingsdekselquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
uhm, 'kapje' rechts was helemaal naar de klote, de..weer de naam kwijt.... van die dingen die elektronisch iets te maken hebben met de ontsteking ofzo waren weg (die scheinen nieuw 145 euro te kosten) en er zat ergens bij het olie gedeelte een scheurtje, die moest gelast worden....
en verder moest er een shitzooi aarde uit het blok gehaald worden![]()
quote:
Dat is nogal kut iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
uhm, 'kapje' rechts was helemaal naar de klote, de..weer de naam kwijt.... van die dingen die elektronisch iets te maken hebben met de ontsteking ofzo waren weg (die scheinen nieuw 145 euro te kosten) en er zat ergens bij het olie gedeelte een scheurtje, die moest gelast worden....
en verder moest er een shitzooi aarde uit het blok gehaald worden![]()
aha... hoor ik daar een vrijwilliger die het ff voor komt doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef worldpimber het volgende:
Hicham als je valbeugels koopt![]()
Roderick je moet ff een les schoonmaken krijgen
R2D2
Komt later wel, ga het nu niet opnoemen. Maar ik heb mijn voorvelg ook schoon gekregen dus.
Wat voor banden heb je eigenlijk, weet ik meteen wat ik niet wilquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat een stoeprandje wel niet kan veroorzaken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |