Zucht, waarom post je altijd zulke inkoppertjes. Ik doe het deze keer niet hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaan![]()
en mijn vorige motor had iets meer vermogen dan een ZX400![]()
Omdat ze gek zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom denk je dat OPM & Makster hem zo snel weggedaan hebben
![]()
Die BT90's die er nu op liggen gaan dus echt helemaal niet lang mee blijkbaar, wat zal ik doen, MPPs, BT14's of BT20's. Jullie zijn hier de zelfbenoemde experts dus zeg het maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er iets meer dan 9000KM mee gedaan![]()
en mijn vorige motor had iets meer vermogen dan een ZX400![]()
Tja, topsnelheid zal relatief laag liggen (alsof 240 km/h niet hard isquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat ze gek zijn?![]()
Ach ja moet 25KW dus kan er niks aan doen, heb medelijden
![]()
![]()
Lekker geluidjequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Tja, topsnelheid zal relatief laag liggen (alsof 240 km/h niet hard is![]()
) en met een 25KW Bandit won ik de sprints van een ongeknepen ZXR400 ... totdat ik naar de twee moest schakelen
Maar een ZXR400 is vooral een leuk speel, knal, rag, smijt fietsje en met de juiste demper kun je lekker aandacht trekken
(filmpje is al best vaak gepost, maar hij blijft goed
)
Weet niet of het aan OPM ligt of aan de ZXR400. In ieder geval heeft de ZXR400 z'n topvermogen pas hoog in de toeren, heel hoog. En dat kan je misbruikenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker geluidjeMaarre met een beetje fatsoenlijke rijder moet een ongeknepen ZXR toch wel van een geknepen bandit winnen?
![]()
Geen koppel he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker geluidjeMaarre met een beetje fatsoenlijke rijder moet een ongeknepen ZXR toch wel van een geknepen bandit winnen?
![]()
Ach, je overschat de gemiddelde Fok!MC'ers dus het komt wel goed met die sprintsquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef BazzieK het volgende:
Ah reed OPM dat verklaart een hoopMaarja sprints winnen op mijn geknepen ZXR zal er dus helemaal niet in zitten
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ach, je overschat de gemiddelde Fok!MC'ers dus het komt wel goed met die sprints
kom maar op hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Zucht, waarom post je altijd zulke inkoppertjes. Ik doe het deze keer niet hoor
in jouw geval zou ik Macadams nemenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die BT90's die er nu op liggen gaan dus echt helemaal niet lang mee blijkbaar, wat zal ik doen, MPPs, BT14's of BT20's. Jullie zijn hier de zelfbenoemde experts dus zeg het maar
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kom maar op hoor![]()
3 dagen voordat ik hem wilde vervangen was de motert stuk![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik Macadams nemen
hij blijft zeker nog een jaar stilstaan![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ding gaat rijden ook al is het midden winter en ligt mijn jasje bij de klerenmaker
die Rooie die je op het filmpje van Hicham voorbij ziet komenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat reed je hiervoor dan eigenlijk?
VFR?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Rooie die je op het filmpje van Hicham voorbij ziet komen
VFR750![]()
Die krengen zijn zwartquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat denk je dat ik vandaag gedaan heb![]()
Valbeugels, n00b, lesser!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef Roderick2085 het volgende:
speciaal voor BazzieK:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee, dat zijn de bandenquote:
Je motor lelijk maken zodat hij mooi blijft?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Valbeugels, n00b, lesser!![]()
Ik moet ook eens voor valbeugels zoeken ofzoOp aanraden van de stunter die ik gisteren tegenkwam op het industrieterrein
Hey yup, welkom terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
(...)
maar ff serieus....
(...)
maar serieus...
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |