quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vond net een bedrijfje in Geldermalsen die een aanbieding heeft voor Michelins Pilot Power setje inclusief montage voor 309 euro ..![]()
Scheelt alweer 100 euro met Motoport![]()
SaBra motorbanden: klikquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is nog te doen, aangezien je als je ze via internet besteld je montagekosten moet betalen en moeite moet doen.
![]()
Onderstaande prijzen zijn in EURO'S en zijn op basis van montage op een losse velg, inclusief balanceren en BTW,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
SaBra motorbanden: klik
Hmm of is het nog ex montage ...
Daar moet je met losse velgen komen. Maar inderdaad, Sabra wás goedkoop... totdat Rodamoto kwamquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef kratjuh het volgende:
SaBra motorbanden: klik
Hmm of is het nog ex montage ...
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Moet je daar ook met losse velgen komen pimber?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:00 schreef worldpimber het volgende:
En ik heb ook geen tracking number dus ik kan niet nagaan bij welke sociale werkplaats josti mijn bandje nu weer wordt achtergehouden. Vorig keer moest ik ook eerst bellen voor het mijn bandjes binnenkwamen
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Moet je daar ook met losse velgen komen pimber?
Heb korte stekeltjes, kinder proofquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.![]()
Met wat geluk zit er ook een kind aan je haren te jengelen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Suomy is gewoon een man met bedrijf aan huis. Werkt aan je motor in zijn schuur.![]()
Met wat geluk zit er ook een kind aan je haren te jengelen
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar moet je met losse velgen komen. Maar inderdaad, Sabra wás goedkoop... totdat Rodamoto kwam
Misschien moet je mailen naar Martie of Hicham. Die gaan binnenkort hun banden vervangen bij Suomy (in Sint Oedenrode dus, maar heeft geen website). Allemaal tegelijk burnen dan
Ik heb mijn achterband nog steeds niet binnen en mijn voorband begint ook aardig te slijten. Had net zo goed direct toen mijn band bij Suomy kunnen vervangen. Achterbandje kostte volgens mij iets meer dan 160 euro. Dan zit je ongeveer aan de prijs van Rodamoto + montage. Beter kan niet
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...![]()
Klopt maar dan moet je zelf je velg demonteren en zon 15 euro oid betalen voor montage dus 160 is wel een goede prijs.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat een setje banden 200 euro kost bij Rodamoto .... Of ben ik weer enorm scheel aan het doen ...![]()
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je zelf je velg demonteren en zon 15 euro oid betalen voor montage dus 160 is wel een goede prijs.![]()
Ach jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maar voor de setprijs van Rodamoto heb jij dus alleen een achterband bedoel ik ......
Foto!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, die lijkt ook weer een beetje schoon
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef kratjuh het volgende:
Tja dan vind ik 309 + 15 euro voor michelins nog netjes ... 80 euro besparen met een ritje Geldermalsen, plak er gewoon een meet aan vast ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |