Alleen gekanteld en twee lijntjes toegevoegd. Bovendien dragen de toevoegingen niet bij aan het beeld. De keluren zijn gewoon belachelijk slecht gekozen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:37 schreef Jo0Lz het volgende:zo erg lijken ze toch niet op elkaar...
Ik bedoel, als beide partijen het mooi vinden zo, dan lekker zo laten
je ziet toch wel dat er gestyleerd mp (manpower) staat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Alleen gekanteld en twee lijntjes toegevoegd. Bovendien dragen de toevoegingen niet bij aan het beeld. De keluren zijn gewoon belachelijk slecht gekozen.
Ja ik snap dat dat de bedoeling is, maar het komt niet goed over. Geel en rood is te veel verschil ten opzichte van de eerte drie blauwe / groene meuk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat er gestyleerd mp (manpower) staat?
Da´s het meest frapante. Je betaald een hoop geld voor een goed en duidelijk logo en dan krijg je zoietsquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Logo's verzinnen is gewoon een goed betaalde baan!
En niemand binnen het bedrijf zegt er wat van!quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da´s het meest frapante. Je betaald een hoop geld voor een goed en duidelijk logo en dan krijg je zoiets
Congo....quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:03 schreef Aurelianus het volgende:
Maak je druk om stervende kinderen in Kongo ofzo.
Omdat logo´s momenteel slecht in de markt liggen, men wil weer woorden ipv plaatjes.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom komt Manpower met zo'n belachelijk slecht logo? De kleuren zijn slecht en het is overduidelijk gebaseerd op het ericsson logo.
Ter verduidelijking de twee logo's
Ericsson
[afbeelding]
en voor manpower:
http://www.manpower.nl/Pub/content.asp?ref=NL&noderef=home&langid=nl
Als ze nou die eerste drie strepen een ander kleur hadden gegeven was het niet eens zo heel erg op gevallen. Bovendien is de overgang van het blauwige naar het rood en geel te groot. Zeker aangezien de drie kleien streepjes nagenoeg de zelfde kleur hebben en die twee daarna totaal verschillend zijn.
BAHBAHBAH![]()
Is er dan niemand meer origineel? Degene die dit gemaakt en degene die dit goedgekeurd heeft mopgen wat mij betreft een ander baantje zoeken.
Precies. Het is toch echt het leidende orgaan binnen die organisatie die het logo goedkeurt neem ik aan...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En niemand binnen het bedrijf zegt er wat van!
Zo kun je alles bagataliseren...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:03 schreef Aurelianus het volgende:
Maak je druk om stervende kinderen in Kongo ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |