quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij wílt gewoon ruzie met die baas, zodat je iets goed te maken hebt!
Om jullie een plezier te doen doen we af en toe obviousquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms zóó doorzichtig. Maar dat is wel héél soms
Dus je hebt bijna genoeg geld om een mooie huwelijkschat voor me te kopenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vier op een rij.
Vrouwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik kwam ff je 4 op een rij verbreken
Ha, maak dat het Zilveren Kruis wijsquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dus je hebt bijna genoeg geld om een mooie huwelijkschat voor me te kopen![]()
Helaasquote:ik kwam ff je 4 op een rij verbreken
Dus het zal geen probleem zijn straks nog ff langs te komenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee, als u het niet erg vindt.
Braaf, en nu je mand inquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wat die keffer zegt
Nu ja, dan moet ik natuurlijk eerst nog toestemmenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dus het zal geen probleem zijn straks nog ff langs te komen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ja, dan moet ik natuurlijk eerst nog toestemmen.
Jij welquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:53 schreef Misstique het volgende:
Groet voor het slapen gaan.
Het lukt je zelfs niet de centrale topics terug te vindenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:53 schreef Misstique het volgende:
Groet voor het slapen gaan.
Een actiefoto dan maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst naaktftoto's posten, lekker mannetje van me
Whoeiquote:
You're so kindquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om jullie een plezier te doen doen we af en toe obvious
Na die foto heb ik me bedachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Een actiefoto dan maar
[afbeelding]
[..]
Whoei
waar woon je![]()
*fiets pakt
Ik ben die clip kwijt van dingesem met die monsters enzoquote:
Ik wís het ik had mijn oksels moeten scherenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na die foto heb ik me bedacht.
Een zonnebankje had ook geen kwaad gekund hoor!quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik wís het ik had mijn oksels moeten scheren![]()
Die van jou is iets ouder. Maar die van mij is veul toffer natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wed dat mijn nichtje harder heerst dan die van jou, puh!
*heeft fotoboek gelezen*
*klikt op weblog*
*ziet foto's*
*smelt*.
Toch is die van mij ook extreem schattig!.
[/ pimpmetjenichtje]
Beebiesquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van jou is iets ouder. Maar die van mij is veul toffer natuurlijk
Allebei even lief, dat wel
Had ik al gezegd dat ze op me lijkt?quote:
fobo.... n00bquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
Post jij ook eens een foto dan rompompom
Hoe heet ze CC ?
Zie editquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
Post jij ook eens een foto dan rompompom
Hoe heet ze CC ?
Ja, daarom is het goed om oom te zijn en niet vader. Wel de lusten, niet de lasten enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beebies. Peuters
.
Btw, zet je schrap, je gaat je echt kapot lachen om d'r zodra ze een eigen willetje begint te krijgen en in de peuterpuberteit terecht komt.
[..]
Had ik al gezegd dat ze op me lijkt?.
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al gezegd dat ze op me lijkt?.
en vraag dat eens gewoon over msn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ben die clip kwijt van dingesem met die monsters enzozou j hem nog een keer ff willen versturen via msn
![]()
Sorry mevrouwquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en vraag dat eens gewoon over msn.
Laat c_c dat maar doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
niks sorry. je zult gestraft worden
!
Wat was je eigenlijk van planquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
niks sorry. je zult gestraft worden
!
Wat is daar mee?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
Die 3de foto op je weblog rompompom![]()
Daaromquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben veels te lief om iemand te straffen, volgens mij is bizznitch daar beter in
.
Wat een ongelooflijke zand-in-de-ogen-strooi post zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben veels te lief om iemand te straffen, volgens mij is bizznitch daar beter in
.
Ik ben me van geen kwaad bewust!quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke zand-in-de-ogen-strooi post zeg!
slapen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveling.
Ja nee, ik ga die sims-collectie toch kopen denk ik. Ideaal voor dit soort momenten.
Nog zo eentje in die seriequote:Op donderdag 30 maart 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust!
Ik ga gewoon braaf om 2 uur slapen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje wel.
Dus. Wie komt met een boeiend onderwerp?
Maar kijk naar dat nichtjequote:Op donderdag 30 maart 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doen alsof je heeeel lief en schattig bent! Daar trap ik dus mooi niet in!
[1:13] [Mer]: btw, ik ga om 2 uur slapen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ga gewoon braaf om 2 uur slapen.
Neem ik mezelf nu voor![]()
Ik vál ook gewoon in die categoriequote:Op donderdag 30 maart 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doen alsof je heeeel lief en schattig bent! Daar trap ik dus mooi niet in!
En ga je je daar ook aan houdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[1:13] [Mer]: btw, ik ga om 2 uur slapen.
MSN logs.
Neucken ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Ik haat de mensheid. einde bericht.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Maarmaar, das over 3 minuten alquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En ga je je daar ook aan houden![]()
We houden het op half 3quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar, das over 3 minuten al.
________________________________quote:
mijn msn staat niet in m'n profiel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
O hmmmm vooruit dan maar |
_______________________________|
Liesquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar kijk naar dat nichtjeer moet toen een klein beetje van dat lieve ook in haar zitten
![]()
Hoe heet ze nou ?
Ik kan het 'm wel geven andersquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mijn msn staat niet in m'n profiel?
*checkt profiel nog een keerquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mijn msn staat niet in m'n profiel?
Lie(v)squote:
Hmm.quote:
Mits de zin '*kleedt je uit* niet gebruikt wordt. Of '*giechelt*'. Of '*ramt zijn stijve keihard in je poeperd*'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
O hmmmm vooruit dan maar |
_______________________________|
kutquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm.
[..]
Mits de zin '*kleedt je uit* niet gebruikt wordt. Of '*giechelt*'. Of '*ramt zijn stijve keihard in je poeperd*'.
Hoe sta jij tegenover woorden/zinnen/uitdrukkingen alsquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm.
[..]
Mits de zin '*kleedt je uit* niet gebruikt wordt. Of '*giechelt*'. Of '*ramt zijn stijve keihard in je poeperd*'.
Dealquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, niet in het eerste gesprek dan.
Zijn jullie nou ook van het soort man die dan denkt dat er een diepgaande liefde achter dat soort dingen zit? Dat zeg maar het eerste virtuele kusje een soort verbintenis is die onder de categorie 'ik hep verkeehring met haar' valt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover woorden/zinnen/uitdrukkingen als
*aai*
*streel*
en dat soort werk?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn jullie nou ook van het soort man die dan denkt dat er een diepgaande liefde achter dat soort dingen zit? Dat zeg maar het eerste virtuele kusje een soort verbintenis is die onder de categorie 'ik hep verkeehring met haar' valt.
Nee, dat is pas als ze zich heeft gevingerd voor de cam en ik dat op m'n HD heb staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn jullie nou ook van het soort man die dan denkt dat er een diepgaande liefde achter dat soort dingen zit? Dat zeg maar het eerste virtuele kusje een soort verbintenis is die onder de categorie 'ik hep verkeehring met haar' valt.
Zonder chantage materiaal begin je niksquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als ze zich heeft gevingerd voor de cam en ik dat op m'n HD heb staan.
Ah, mooi om te wetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als ze zich heeft gevingerd voor de cam en ik dat op m'n HD heb staan.
...hier iets aan willen doen? Dan hoef ik m'n adres niet meer online te plempenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zonder chantage materiaal begin je niks
HEY CLOWN ga je je adres nog geven
Ik heb nog geen slaap. En ik had honger. Dus heb ik weer crackers gepaktquote:
Komt voor de bakker!quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, mooi om te weten.
Zeg, zou je...
[..]
...hier iets aan willen doen? Dan hoef ik m'n adres niet meer online te plempen. Viele dank.
Ik heb mezelf voorgenomen het eerstvolgende mongolide gesprek met een Fokker op fok te gooien, dus dit kán leuk wordenquote:
kut kut kutquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen het eerstvolgende mongolide gesprek met een Fokker op fok te gooien, dus dit kán leuk worden.
Jij kent het principe van multitasken niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:36 schreef rompompom het volgende:
Dat houdt natuurlijk wel in dat ik hier nu alleen overblijf
Welterusten!
Blijf eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:36 schreef rompompom het volgende:
Dat houdt natuurlijk wel in dat ik hier nu alleen overblijf
Welterusten!
Dat is alleen voor vrouwen, schijntquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij kent het principe van multitasken niet?.
Nah, ik ga *nu* mijn tanden van alle drop van vanavond ontdoenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Blijf eens!
Nog 5 minuten dan ben ik ook weg![]()
Ik doe mee, al vervang ik het bier door water.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
Ik open nog een biertje en verfoei iedereen die ik ken.
Bij water moet ik weer denken aan Father Jack.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe mee, al vervang ik het bier door water.
ja ik ben 3 uur écht wegquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is alleen voor vrouwen, schijnt
[..]
Nah, ik ga *nu* mijn tanden van alle drop van vanavond ontdoen
VM zei iets tegen mij dat je op een mailtje moest reageren ofzo. Je zal d'r wel helemaal geen zin in hebben, maar ik ben mijn belofte nagekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
Ik open nog een biertje en verfoei iedereen die ik ken.
Ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja ik ben 3 uur écht weg
Alvast trusten allemaal![]()
Ik word de laatste tijd zo enorm bestookt met dingen die ik moet doen vanwege anderen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
VM zei iets tegen mij dat je op een mailtje moest reageren ofzo. Je zal d'r wel helemaal geen zin in hebben, maar ik ben mijn belofte nagekomen
En ik zou graag een biertje mee doen, maar bier vlak na tandenpoetsen is écht niet te doen
Wanneer kunnen we een nieuwe parkiet verwachten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij water moet ik weer denken aan Father Jack.
"FECK OFF!"
Don't kill the messenger!quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd zo enorm bestookt met dingen die ik moet doen vanwege anderen.
Ik ben het godverdomme zat.
Oh ja, bier. heerlijk dank je.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd zo enorm bestookt met dingen die ik moet doen vanwege anderen.
Ik heb niets gevraagdquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een nieuwe parkiet verwachten?.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
1- 0 denk ik.quote:
[..]
Scherpquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Degene die mij met rust laat.quote:
Als een ware heldquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
*zwijgt
[..]
Ja hoor, ik gooi me wel voor de leeuwen weer
Au revoirquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Avé!*1
*1: Zij die sterven gaan, groeten u
Waar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
PC-Freak.
Die jongen moet al zes minuten op bed liggen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar?
Oh. Is dát Pluto? Maar nee, PC weet waar ik woon en Pluto is heftig aan het raden.
Ik snap het niet meer.
Sniemijnfoutquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die jongen moet al zes minuten op bed liggen!
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sniemijnfout.
Maar is het dezelfde ja?
Ik mag nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die jongen moet al zes minuten op bed liggen!
Hufter!quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Neen. Of..?
[insert daverende, gemene en tevens holle lach]quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hufter!. Beetje mij misleiden!
.
Pak het arme meisje maar weer.
*krast bloemetjes in haar arm*quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
[insert daverende, gemene en tevens holle lach]
Madeliefjes?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*krast bloemetjes in haar arm*
vergeetmenietjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Madeliefjes?Of dahlia's? Die zijn ook mooi
Trouwens. Ik weet serieus niet hoe die dingen eruit zien. Ik zou ze elke dag kunnen zien zonder te weten dat het vergeetmenietjes zijn. Maar ik vind de naam zo leukquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trouwens. Ik weet serieus niet hoe die dingen eruit zien. Ik zou ze elke dag kunnen zien zonder te weten dat het vergeetmenietjes zijn. Maar ik vind de naam zo leuk.
Oh dié!quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi inderdaadEn die paarse kleur kun je ook mooi zelf doen!
Nerdsquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Zie m'n vorige post dus, want ik wist het ook niet. Ik ging googelen, zoals het een rechtgeaarde nurt betaamd
ik zou eigenlijk 11 uur al gaan slapenquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik kom even melden dat ik half 4 écht ga slapen
ik 12quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk 11 uur al gaan slapen
Doe het dan op z'n minst goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vind je dat?
03.21
Waar slaat dit op, dat neerzetten van de tijd in subscript?
dan hoef je niet helemaal met je ogen naar onderin het hoekje van je scherm om te kijken hoelaat het is,quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vind je dat?
03.21
Mmja, hij sprong net over en ik had geen zin om te editten.quote:
ik heb dvd van happy tree familie,quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, hij sprong net over en ik had geen zin om te editten.
Trouwens. Hoe groot is de kans dat iemand hier een viedoband/deeveedee van de Troetelbeertjes heeft?
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vind je dat?
03.21
carebearsquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trouwens. Hoe groot is de kans dat iemand hier een viedoband/deeveedee van de Troetelbeertjes heeft?
Ach so. Dan zijn die tijden bij de posts betrouwbaarderquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dan hoef je niet helemaal met je ogen naar onderin het hoekje van je scherm om te kijken hoelaat het is,
scheelt nogal bij 21" (ik heb maar een 15")
3.24
"Nihil."quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe zijn wel tof op zich, maar het verveelt wel redelijk snel, vind ik. Maar ja, Wie ben ik, zei de gek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb dvd van happy tree familie,
dat zijn troetel diertjes
En als ik nou zeg dat ik in één oog een lens draag en in het andere oog niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Mits leuk
.
Maar zet een bril op en ik glibber van m'n stoel [afbeelding]
Op het feit dat Pluto om 3 uur naar bed zou gaan
Neenee, het moet echt eenquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik in één oog een lens draag en in het andere oog niet?
Ah, een volledig nieuwe uitleg dan tot dusverre is gegeven
Who cares, je hebt care bears stuffquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
whoei ja serieus
het komt wel allemaal onverwacht![]()
Te erg kloon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, het moet echt eenbril
zijn.
had ik er misschien bij moeten zeggen
Dan neem ik wel zo'n monocle, die de Baron ook heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, het moet echt eenbril
zijn.
had ik er misschien bij moeten zeggen
Ga je dan ook telefoons door midden breken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan neem ik wel zo'n monocle, die de Baron ook heeft.
Drommels!
Ja! En mensen uitschelden voor "Frikandel" en "Zak patat".quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je dan ook telefoons door midden breken?
ja m'n zusquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Who cares, je hebt care bears stuff.
Doe ik nu alquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja! En mensen uitschelden voor "Frikandel" en "Zak patat".
Dan mag jij telkens verzuchten dat je "altijd pech hebt" of dat ze "ook altijd jou moeten hebben"!
Wat hij zegt; Je zus.quote:
Gozert! Wat doe je! Zulke dingen moet je vragen als ze bezopen is! Je verprutst het zo voor alle mannenquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
dus die vvm trio met 1 van je vriendinnen zit er niet in ?![]()
Ik giet er straks ter compensatie wel wat extra drank in dat is ze het zo vergetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gozert! Wat doe je! Zulke dingen moet je vragen als ze bezopen is! Je verprutst het zo voor alle mannen
Goedenacht dames en heren, welkom bij onze eerste les van de cursus 'hoe flow ik een chickie?'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gozert! Wat doe je! Zulke dingen moet je vragen als ze bezopen is! Je verprutst het zo voor alle mannen
Met 10.000 volt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goedenacht dames en heren, welkom bij onze eerste les van de cursus 'hoe flow ik een chickie?'.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:51 schreef rompompom het volgende:
Ik geef het op
Ik ga naar bed! Welterusten!
Dank. Eender.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:27 schreef Chowi het volgende:
Mijn spieren, álles doet pijn.
Ik ook. Ik wil in bed. Blijven. Niks doen. Wachten tot ik weer kan bewegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:29 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen allen,
Ik moet echt teveel doen eigenlijk vandaag
Een beetje te enthousiast gewichtheffen.quote:
Hmmjah... ik heb zin om mijn seizoen 24 af te kijken in bedquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil in bed. Blijven. Niks doen. Wachten tot ik weer kan bewegen.
Dan zijn we het aardig eens met elkaar allemaalquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:34 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ook weer terug naar bed.
Mt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:34 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ook weer terug naar bed.
Neuhh...gewoon nog 3uur ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:36 schreef Technicolor het volgende:
Ik kan de hele dag in bed blijven maar doe het niet.
Chowibabyquote:
4 dagen op bedquote:
Lijkt me heerlijkquote:
O.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:36 schreef Technicolor het volgende:
Ik kan de hele dag in bed blijven maar doe het niet.
Graag met vriendin dan....quote:
Of met thee en een goed boekquote:
Ik ben er altijd!quote:
Beide... vriendin en goed boek voor mij. Geen theequote:
Want thee is voor mietjes?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Beide... vriendin en goed boek voor mij. Geen thee
Nee voor zieke hoeren zeg ik altijdquote:
O.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee voor zieke hoeren zeg ik altijd
Maar da's meer een grapje, drink het zelf ook wel. Vriend van me zegt dat al echt jaren als iemand em thee aanbied... "thee ?! thee is voor zieke hoeren" zegt ie dan
jaquote:
Overigens? Wat de rest betreft? Verder, voor de rest, voor het overige?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:41 schreef Misstique het volgende:
Overigens gegroet BS.
Misschien ben je wel een tweede keuze.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:51 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Overigens? Wat de rest betreft? Verder, voor de rest, voor het overige?
Dat klinkt als een tweede keuze.
Nee nee, u begrijpt me verkeerd!quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:51 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Overigens? Wat de rest betreft? Verder, voor de rest, voor het overige?
Dat klinkt als een tweede keuze.
Overigens als in: vergeef mijn onbeschoftheid en laat me u alsnog begroeten, zoals het een waar dame betaamt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee nee, u begrijpt me verkeerd!
Ik ben blijkbaar niet eens tweede keus. Gewoon geen keusquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:50 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Hallo, deerne.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overigens als in: vergeef mijn onbeschoftheid en laat me u alsnog begroeten, zoals het een waar dame betaamt.
Of een kneus!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet eens tweede keus. Gewoon geen keus![]()
Ik ben heel slecht vanmorgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet eens tweede keus. Gewoon geen keus![]()
Ben ik dan de enige die je meteen begroette?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht vanmorgen..
Goodmorning to you Pheno!
Geen oud nieuws brengenquote:
Ik ken je niet eens.quote:
U heeft me vergeven?quote:
Hij is dan ook veel vergevingsgezinder dan Chowi.quote:
Ik ben een heel makkelijk persoon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is dan ook veel vergevingsgezinder dan Chowi.
Niet in alles, hm.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:10 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik ben een heel makkelijk persoon.
Hoi, ik ben Pheno. Een kneusquote:
Hoi, Pheno. Ik niet.quote:
Niet in alles, hoor ik net.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:10 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik ben een heel makkelijk persoon.
Zo het schijnt.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die je meteen begroette?
Het doet me deugd dat te horen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:10 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik ben nimmer gebelgd op je geweest.
Een mens schijnt het nodig te hebben om te kunnen functioneren. Wat een primitieve wezens zijn we toch.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:29 schreef Technicolor het volgende:
Misschien moet ik een keer wat eten.
Ik ga pas eten over twee uur. Verdommequote:Op donderdag 30 maart 2006 10:29 schreef Technicolor het volgende:
Misschien moet ik een keer wat eten.
Verplichtingen sind krieg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een mens schijnt het nodig te hebben om te kunnen functioneren. Wat een primitieve wezens zijn we toch.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef Pheno het volgende:
Het einde is in zicht van de verbouwing.
Tsja... was even bezig met een verslagje inelkaar te hackenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:01 schreef Misstique het volgende:
Drukte alom.
Same here... ik heb lekkere broodjes besteldquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
Geen zin meer. Ik kap ermee voor vandaag.
Nee.. wie welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nah, helemaal geen zin om te werken.
ikquote:
Ooh... dat scheelt.... ik ff echt niet vanmiddag. In afwachting van mijn schade aan de autoquote:
Eetzequote:
Mee eens... ik ben pas 3,5 uur bezigquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:35 schreef Janetje het volgende:
Tis nog super vroeg.. ben pas 3 uur aan het werk..
Lunch
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ik ben pas 3,5 uur bezig
Dat dan weer welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja maar bij jou is het een uur later..
AH mijn werkgever... voor 2uur in de week dan maar tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Misstique het volgende:
Salades van AH To Go zijn goed binnen te houden.
Ik ben verslaafd aan hun triple chocolate cookies.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef jackson het volgende:
[..]
AH mijn werkgever... voor 2uur in de week dan maar toch
En terecht! Die zijn lekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan hun triple chocolate cookies..
Yupquote:
quote:
Euj! Hoorde van VM dat internet thuis afgelopen is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is het een uur later..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
rpp.
Gedag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef Stofje het volgende:
Mt. RPP. Rest.
Donequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon liggen daar
Ik moet nog eten
Feliquote:
Ik zou niet teveel (kleren) uit de kast trekkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
Bedankt beiden
Ik sta al met 1 been binnen en ik wil deze functie hebben, dus ik ben van plan om alles uit de kast te trekken..
Zal ik een rokje aantrekken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel (kleren) uit de kast trekken
Ik zou het maar doenquote:
Wellicht geen slecht idee, aangezien het een mannenbedrijf is.quote:
Die heb ik niet nodig, ben geen watjequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en als het nou niet zo soepel gaat, moet je kniebeschermers meenemen ook.
Heej PC, alles naar wens ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Goedendag mede BeFers.
Moet ik trouwens U zeggen als je je nieuwe baan hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
Hey pc.
Dat moet je nu eigenlijk al.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik trouwens U zeggen als je je nieuwe baan hebt?
Ja ok. Maar nu durf ik er nog schijt aan te hebben.quote:
Rokje + topje doet het goed op gesprekquote:
En na het gesprek ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rokje + topje doet het goed op gesprek
Ja hoor.quote:
Hey mt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
Hey pc.
Voor mij ook, ben geldloos. Moet werk zoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
Iemand nog wilde plannen dit weekend?!
Voor mij rustig aan
Hoge laarzen eronder? Of pumps?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rokje + topje doet het goed op gesprek
Zaterdag de stad in en ik hoef een keer níet te rijden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
Iemand nog wilde plannen dit weekend?!
Voor mij rustig aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |