Staat bij mij voor de volgende keer gepland..quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:25 schreef jack4ya het volgende:Ik heb nu een permanent gaatje in mijn trommelvlies. Levert geen extra problemen op die ik toch niet al had en mijn voordeel is dat ik nooit meer problemen heb met klaren(makkelijk in het vliegtuig) Maar het hoort natuurlijk niet.
Zo'n gaatje hoeft toch niet permanent te zijn? Bij mij is ie gewoon weer dichtgegaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:25 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb nu een permanent gaatje in mijn trommelvlies. Levert geen extra problemen op die ik toch niet al had en mijn voordeel is dat ik nooit meer problemen heb met klaren(makkelijk in het vliegtuig) Maar het hoort natuurlijk niet.
Hoeft niet idd. Bij de meesten gaat het idd weer dicht, bij mij echter niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:30 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zo'n gaatje hoeft toch niet permanent te zijn? Bij mij is ie gewoon weer dichtgegaan.
Juist ja... dat had ik dus ook. (Alhoewel ik een combi had: buitenoor was doorgeslagen naar middenoor)quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:48 schreef Ole het volgende:
Ga maar weer naar dokter. Weer niet geslapen. kan nu ook niet meer kauwen. Het is doorgeslagen naar mijn kaakholten
Ik vermoed ook dat ie nu is doorgeslagen naar middenoor..quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:55 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Juist ja... dat had ik dus ook. (Alhoewel ik een combi had: buitenoor was doorgeslagen naar middenoor)
Vraag om antibiotica!! Het heeft al te lang geduurd!
Volgens mij hebben we exact dezelfde oorproblemen! Ik zie vooral tegen de operatie op omdat ik als 12jarige ook al een operatie heb gehad, die is toen mislukt. Mijn vertrouwen is dus nogal kwijt. Bovendien heb ik nu nog íets van een gehoor en ben bang dat ik zónder gehoor uit de narcose kom. (Narcose is ook al zo naar, ben ook ontwaakt tijdens de oor-operatie)quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:05 schreef mirannie het volgende:
Door de vele oorontstekingen die ik gehad heb, ben ik er een soort van imuun voor geworden. Heb nog altijd minimaal 1x per jaar een oorontsteking, maar voel er niks van. Ik merk het eigenlijk pas als ik zo af en toe mijn temperatuur op neem en erachter kom dat ik altijd met verhoging/koorts rondloop. Dan ga ik gewoon naar de KNO arts en die verteld me dan dat ik een ooronsteking heb gehad...
Verder heb ik dus ook een gaatje in mijn trommelvlies, al heel lang, maar heb ook geen zin in die operatie. Moet tenslotte na die tijd een week gehele rust hebben, daar zie ik tegenop.
Van mij mag je lekker zeuren hoor, als ik een oorontsteking heb, ben ik als een gebakje, alleen ik val he-le-maal stil... Er komt geen boe of bah meer uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:24 schreef Ole het volgende:
Voor mij is het de eerste keer sinds ik 6 (?) was of zo.. Probeerde net croissant te eten, deed mega pijn! Ook de 200 m naar apotheek was een hele onderneming..
Maar goed, kuur is begonnen, ga zo nog maar weer even proberen te slapen, dat is er de laatste weken ook niet goed van gekomen
(ben ik lekker aan het zeuren.. maar ja, mijn katten zeggen niet zoveel terug)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |