Ja dat lijkt je wel lekker he? Helaas. Verkeerd gegokt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:21 schreef Marruk het volgende:
Welk wijffie vind je leuk dan?
Homoseksualiteit wordt steeds meer geaccepteerd hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:22 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Ja dat lijkt je wel lekker he? Helaas. Verkeerd gegokt.
jou niet, ons welquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef Helaaz het volgende:
Het gaat er hier wat mij betreft niet om wat hij gezegd heeft, maar dat hij mij gekwetst heeft.
Lieve schat, ga lekker naar R&P en eat your heart out. Ik kwam alleen een potje klagen.quote:
Ik wil best wel een keer over hem heen kotsen als jij dat wilquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Lieve schat, ga lekker naar R&P en eat your heart out. Ik kwam alleen een potje klagen.![]()
toevallig, bij mij de blaasquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:34 schreef Ltd. het volgende:
ik kan geen gal meer spuwen,
gal is verwijderd ...
hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Lieve schat, ga lekker naar R&P en eat your heart out. Ik kwam alleen een potje klagen.![]()
trut.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:18 schreef Helaaz het volgende:
Weet je wat zielig is?
Dat je broer - na een volslagen onbenullig meningsverschil - één van je grootste zorgen, iets waar je je vreselijk druk om maakt, en waarmee je niet te koop loopt gewoon hardop uitspreekt waar andere mensen bij zijn.
Puur en alleen om mij kwetsen.
Dus, steun mij. En klaag mee over broers. En de mijne in het bijzonder.
en dat is idd een kutstreekquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:18 schreef Helaaz het volgende:
Weet je wat zielig is?
Dat je broer - na een volslagen onbenullig meningsverschil - één van je grootste zorgen, iets waar je je vreselijk druk om maakt, en waarmee je niet te koop loopt gewoon hardop uitspreekt waar andere mensen bij zijn.
Puur en alleen om mij kwetsen.
Dus, steun mij. En klaag mee over broers. En de mijne in het bijzonder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |