mocht je willenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
fipo
Gewoon verwijderen subquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Subhuman het volgende:
De fipo is altijd voor de TS dus een dergelijke post hoef je sowieso al niet te doen.
De OP wordt niet meegerekend in de statistieken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Subhuman het volgende:
De fipo is altijd voor de TS dus een dergelijke post hoef je sowieso al niet te doen.
Sub is er weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Subhuman het volgende:
Jij, het lekkere ding, ookquote:
quote:
quote:
dankjequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
zeg fb prupke heeft nog zeker 3 keer een 10 gegeven maar je staat al niet meer in de top 10 (vanmiddag niet)
Maar niet nu bellen, dat heeft geen zinquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:34 schreef blackbully het volgende:
geen idee p
gewoon ff bellen of vragen ..
Hangt meestal af van de zaal en minder vaak van de band heb ik het idee. Ik was een keer bij een concert van Garbage in de Oosterpoort in Groningen waar ze gewoon mensen met hele rugtassen binnenlieten zonder te controleren, dus daar vonden ze het blijkbaar niet erg, maar de kans is best aanwezig dat het niet mag. Gewoon even bellen lijkt me inderdaad het handigste.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...weet iemand of je tijdens een optreden in de Melkweg mag fotograferen
Daar stonden ze tijdens het optreden van dEUS ook gewoon te fotograferenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hangt meestal af van de zaal en minder vaak van de band heb ik het idee. Ik was een keer bij een concert van Garbage in de Oosterpoort in Groningen waar ze gewoon mensen met hele rugtassen binnenlieten zonder te controleren, dus daar vonden ze het blijkbaar niet erg, maar de kans is best aanwezig dat het niet mag. Gewoon even bellen lijkt me inderdaad het handigste.
een samsung sgh 500quote:
Trustequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
nikon d70 hier maar ja dat wisten jullie al
ik nok hem af ga lekker slapen
truste iedereen
quote:
Ik krijg iedere maand van de belasing geld terug.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:44 schreef Xilantof het volgende:
ik vind het relevant genoeg om even te melden dat het sporten idd best leuk was![]()
we hebben ons rot gelachen om de coach van de tegenpartij
En mijn pa heeft mijn aangifte ook gedaankrijg een leuk bedragje terug
Had prupke ook al in mijn msn die vroegtijdig ging slapen..quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:45 schreef RonaldV het volgende:
Blackbully die afnokt voor 12 uur?
Er gebeuren vreemde zaken vanaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |