Grappig? Dat is toch logica om je topproducten in de spotlights te zettenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef CySt het volgende:
[..]
Toch grappig dan dat de T versies stukken goedkoper zijn en dat Samsung de M en R meteen als eerste op zijn pagina weergeeft.. De LE32T51B heeft bijvoorbeeld ook maar een contrast van 2000:1, in tegenstelling op de R71/72 die een contrast van 5000:1 hebben..
Zoiets vermoedde ik al, gezien de prijs en contrasthoogte..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
De R serie die je hier boven ziet is nu de nieuwste te krijgen van samsung , eind deze maand komt de M71
de bovenstaande R is dus nieuwer dan de M51 en M61
Je wilt dus zeggen dat, dat de beste producten zijn uit de LE32 serie? (De R versies dus?)quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Grappig? Dat is toch logica om je topproducten in de spotlights te zetten
En dat 5000:1 contrast is dynamisch, komt neer op zo'n 800-1000:1 normaal denk ik
Jij zei M en Rquote:Op maandag 26 juni 2006 14:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat, dat de beste producten zijn uit de LE32 serie? (De R versies dus?)
Maar er is nu nog steeds geen duidelijk verschil tussen de R71 en R72, behalve het randje onderaan de TV, weet iemand of er wel degelijk een technisch verschil is?
Dus, LE32M61B is momenteel de beste (Hoewel Samsung hem pas op de 2e pagina displayed) en de LE32R71/72 zijn dan als volgende de besten?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Jij zei M en RQua kwaliteit is T het minst, R (Rome) is "middenmoot" en de M (Milano) serie is de top-of-the-line zegmaar
Het is wel zo dat er in de M-serie nog M71 moet uitkomen dacht ik. Voorlopig zijn de R71/72 de nieuwste dacht ik.
Is dit een wilde gok, of kan je dit onderbouwen, want wat is het verschil dan tussen dynamisch en normaal? Vriend van me heeft een 1200:1 LG scherm, maar met spellen bijvoorbeeld is die VEEL donkerder als bij mij. Dus die 5000:1 doet wel degelijk iets.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Grappig? Dat is toch logica om je topproducten in de spotlights te zetten
En dat 5000:1 contrast is dynamisch, komt neer op zo'n 800-1000:1 normaal denk ik
De nieuwe R serie kan meer kleuren weergeven dan de M61 dus ik zou voor de nieuwe R gaan of wachten op de nieuwe M die wel een prijsklasse hoger isquote:Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef CySt het volgende:
[..]
Dus, LE32M61B is momenteel de beste (Hoewel Samsung hem pas op de 2e pagina displayed) en de LE32R71/72 zijn dan als volgende de besten?
Overgiens is de M71 wel al uit voor de 40" schermen, echter nog niet voor de 32" inderdaad.
Ok thnx for the Heads Up.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
De nieuwe R serie kan meer kleuren weergeven dan de M61 dus ik zou voor de nieuwe R gaan of wachten op de nieuwe M die wel een prijsklasse hoger is
Dynamisch contrast heeft te maken het kunnen regelen van de backlight. dus bij heldere scene's word de lichtsterkte opgeschroeft, en bij donkere scene's terug geschroeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef masterdave het volgende:
[..]
Is dit een wilde gok, of kan je dit onderbouwen, want wat is het verschil dan tussen dynamisch en normaal? Vriend van me heeft een 1200:1 LG scherm, maar met spellen bijvoorbeeld is die VEEL donkerder als bij mij. Dus die 5000:1 doet wel degelijk iets.
Dynamisch contrast kan ook voor problemen zorgen. Als je een shot hebt met veel felle kleuren (wit) en een klein donker gebied, dan zal het donkere gebied ook lichter worden.. De tv kan namelijk niet iedere pixel afzonderlijk feller of zwakker maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dynamisch contrast heeft te maken het kunnen regelen van de backlight. dus bij heldere scene's word de lichtsterkte opgeschroeft, en bij donkere scene's terug geschroeft.
En een LCD scherm dat te donker staat? dan is ie gewoon slecht afgesteld.
Medion. Zegt genoeg imo.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef gonzo1979 het volgende:
heeft er iemand ervaring met deze monitor?
Medion MD 30004
-URL-
ik heb al op diverse forums gezocht, maar kreeg geen ervaringen gevonden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:42 schreef gonzo1979 het volgende:
tja je weet niet, zo natuurlijk zomaar kunnen dat ze eens een keer wat goeds van de band hebben laten rollen
quote:
slecht afgesteld? weet jij uberhaupt wel wat contrastwaarde inhoudt? hoe hoger het contrast, hoe zwarter zwart is, dus als het al een beetje donker is bij een tv met laag contrast, dan laat ie nog maar 1 kleur zien, wat dus lijkt alsof het helemaal donker wordt, hij heeft namelijk helderheid,contrast op 100% staan maar blijft gewoon fokking donker, zijn er weet nie hoelang mee bezig geweest, aangezien het op mijn scherm er gewoon netjes uitziet.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dynamisch contrast heeft te maken het kunnen regelen van de backlight. dus bij heldere scene's word de lichtsterkte opgeschroeft, en bij donkere scene's terug geschroeft.
En een LCD scherm dat te donker staat? dan is ie gewoon slecht afgesteld.
Het is het zoooo waard? Het enige wat je nu kunt kijken in HD is de Xbox 360 & 3 bagger tv zenders.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:30 schreef devv05 het volgende:
HDTV is sooooooooo worth it. Maarja, ik zou wel minimaal voor 32" gaan. Maar dat is een persoonlijke keuze.
Dell heeft sowieso niet de beste kleuren. Zwart neigt vaak naar groen etcquote:Op maandag 24 juli 2006 20:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb nu mijn Dell Ultrasharp 2405 aangesloten op een Xbox 360 met een vga kabel. Alles ziet er nu verdomd verlicht uit vergeleken met component.
Ik gebruik 'm dan ook voornamelijk voor Xbox 360quote:Op maandag 31 juli 2006 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is het zoooo waard? Het enige wat je nu kunt kijken in HD is de Xbox 360 & 3 bagger tv zenders.
Als ik HD ga, ga ik ook echt HD (1080p).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |