Ik slaap in de vakantie nooit lang en dat begin ik nu te merken. Misschien moet ik ook maar eens wat vroeger gaan slapen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiemorgenHeb eindelijk weer een nacht lekker lang geslapen
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik slaap in de vakantie nooit lang en dat begin ik nu te merken. Misschien moet ik ook maar eens wat vroeger gaan slapen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef taart het volgende:
De goorste patatzaak uit de buurt is afgefikt
jammer genoeg liepen de 2 aanliggende panden rookschade op.
die rechter, is dat niet pkwarts?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:37 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou eens op met je voetbalplaatjes
Als ik die wil zien, ga ik wel naar het jodentopic in VBL hoor
quote:BMH zegt (16:08):
Me moeder wil niet dat ik met je praat.
Mr. Ctrl zegt (16:08):
maakt mij niet uit
Meer een geval van erover doorzagen en blijven irriteren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef taart het volgende:
[..]
meer een geval van te snel aangebrand.
Er is maar 1 patatzaak in de buurt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef RaymanNL het volgende:
GVD, patatzaak afgefikt
Naja, ik haal toch altijd me patat bij de lokale chinees![]()
nee de lokale chinees is ook een patatzaakquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is maar 1 patatzaak in de buurt?
ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Meer een geval van erover doorzagen en blijven irriteren.![]()
WTFquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:10 schreef Chanty87 het volgende:
Gaat lekker met m'n site trouwensMoet alleen nog ergens een CMS of iets vandaan vissen of zelf eens leren PHP'en
Too Cute, my brain diedquote:
doe normaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:37 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou eens op met je voetbalplaatjes
Als ik die wil zien, ga ik wel naar het jodentopic in VBL hoor
Mèn zeur niet zo. Ze zijn lang niet allemaal zo dom en onwetend hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:16 schreef BMH het volgende:
Weer die amerikanen Ik word misselijk van dat volk.
Je meent het! Maar toch zijn het altijd weer de Amerikanen die zeiken & zich bemoeien met zaken die hun niet aangaan (zoals onze toiletten).quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mèn zeur niet zo. Ze zijn lang niet allemaal zo dom en onwetend hoor.
waar kan ik die overkopen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:16 schreef BMH het volgende:
Weer die amerikanen Ik word misselijk van dat volk.
quote:
quote:
Ben benieuwt naar je site, heb je een linkje? of stuur het via msn ofzo, adres staat in me profielquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:10 schreef Chanty87 het volgende:
Gaat lekker met m'n site trouwensMoet alleen nog ergens een CMS of iets vandaan vissen of zelf eens leren PHP'en
Ik weet dat je een reputatie als reluser hebt enzo, maar kerel wees eens niet zo snel aangebrand, taart lacht zich nu de tyfus achter zijn pc omdat jij je zo druk maakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]![]()
En wat is verder zo vreemd aan mijn bericht? Dat ik het woord "joden" gebruikt? Gelukkig noemen ze zichzelf niet zo![]()
ruilen tegen een aantal niet afgewerkte mega kutte flash projectjes van mij?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:22 schreef Chanty87 het volgende:
Wheheh, pas alstie zo goed als af is gooi ik wel een screen ofzo online![]()
Baggertopic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |