Naamtip: Shaquillequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:07 schreef MeNicole het volgende:
Phhff zo als ik kleintje in het begin alleen aan de rechterkant voelde zo stuiterd ie nu letterlijk mijn hele buik door. Krijg op de raarste plekken een uitstulping af en toe. Zelfs op plekken waar het eigenlijk nog niet zou kunnen omdat ik 22 weken ben. Denk toch dat we hier te maken hebben met een basketballer ipv een voetballer![]()
Wij hebben in onze kennissenkring een meisje met die naam.quote:
Uh meestal wel, komt van Shaquille O'Neal, een enorme zwarte basketballer. Zag ik echt een keer op een geboortekaartje staan, die naam. En dan bij een familie met een achternaam als "Jansen"quote:
Ik hoop toch niet dat er een zwart basketballertje uitkomt, want dan pak ik heel snel mijn koffersquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:18 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat er een zwart basketballertje uitkomt, want dan pak ik heel snel mijn koffers![]()
![]()
Onze oudste was ook niet de kale blanke baby die ik verwacht had, zeker toen ie na twee dagen ook nog eens hartstikke geel werdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
mijn jongste leek precies op een chinees toen hij net geboren was
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:11 schreef dutchie het volgende:
Waar háált ie het lef vandaan, nóg een pak melk openen!![]()
Foei Xanthe, jij hebt er ook last van.
Doet me denken aan die McDonalds reclame: "Nee het wordt weer een leuk weekend!"
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:11 schreef dutchie het volgende:
Waar háált ie het lef vandaan, nóg een pak melk openen!![]()
Foei Xanthe, jij hebt er ook last van.
Doet me denken aan die McDonalds reclame: "Nee het wordt weer een leuk weekend!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |