Op de onderste echo kun je ook de beentjes zien (links voetje, rechts bovenbeentje).quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:03 schreef Martineke het volgende:
gefeliciteerd Neuk![]()
LadyS mooooooooooooooooooooiweet je ook wat t word eigenlijk? en wat kan ik zien op die laatste echo, ik kan er ff niks uithalen
is dat een been of zo?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik moest geloof ik zaterdag pas ongi worden, maar alles voelde zo als bij Benthe.... Ik wist het gewoon... Op babybrabbel ff gekeken en op 9 december... dus pas 4 weken![]()
Papa van Benthe heel heel erg blij![]()
Ik ben ook uitzendmateriaal, Neuk (kip -> ei? ) dus hier zou het praktisch gezien ook niet zo uitkomen in de praktijk. Maar dáár ga ik me lekker aso niets van aantrekkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:25 schreef Neuk het volgende:
Ik voel van alles tegelijk. Blijdschap maar ook verdriet omdat het ons niet zo uitkomt (ik heb geen vast werk meer en dat voelt zo onzeker).
Oh, dat kan nog leuk worden dan, haha. Ik bleek eerst 2 weken verder te lopen dan ik dacht en toen nóg eentje bij mijn eerste.quote:Ik weet niet wanneer omdat ik 5 wk terug wel ongesteld ben geweest maar het was korter dan normaal. Ik was toen aan de pil. Anyways... Ik heb geen idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |