Hoe lang noem jij mensen 40ers die vent is al 100.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor Docters van Leeuwen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
John Hurt een mooi ventje toen ie 20 was :
[afbeelding]
hij ziet er idd inmiddels weer wat gezonder uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Ik vind ook dat ie een mooie kop heeft.Charisma heet dat. Maar het is mooi in zijn lelijkheid.
Wat snap je niet aan 40+ ?quote:
Deze 2 winnen by far!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor de dames voor deze : Docters van Leeuwen.
[afbeelding]
De mannen moeten het met Viola doen :
[afbeelding]
Of je leest even terug:quote:
quote:
Nee, maar het is wel net een als vrouw verklede kerel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef Netflier het volgende:
Die is toch niet lelijk, joh?
Hij moet z'n lippenstift even bijwerkenquote:
Welke bekende lelijke Nederlander is datquote:
Klopt, en gruwlijk aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef Netflier het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst...![]()
Jij bent immers de TS.
Zelfs te dom om Google te raadplegen dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:46 schreef Sport_Life het volgende:
Kon geen Ajax plaatje vinden, sorry.
Briljant.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:48 schreef Sport_Life het volgende:
idd dat plaatje had ik gevonden door gewoon een willekeurig adres in te typen, en hij bestond ook nog!
Idd je duim zit dichterbij dan je lulquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:11 schreef Sport_Life het volgende:
Ben blij dat ik dichter bij PUB zit dan bij 40+ ja.
Was vroeger wel een leuke man, te groot kunstgebit genomen, de botox spuit te veel gebruikt????quote:
Ja, plastische chirurgie, en hij heeft z'n hele hersenpan naar de kloten gedronken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was vroeger wel een leuke man, te groot kunstgebit genomen, de botox spuit te veel gebruikt????Watskebeurt om maar eens een popi uitdrukking te gebruiken
![]()
quote:
Blijkbaar niet.quote:
Ga je nu weer verder kleuteren en rellen in PUB of ONZquote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef sooty het volgende:
Maakt het wat uit of ze nog leven ?
Ik vind onderstaande 40plusser nogal lelijk:
[afbeelding]
Patrick Kluivert?quote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef sooty het volgende:
Maakt het wat uit of ze nog leven ?
[..]
[..]
Blijkbaar niet.
Ik vind onderstaande 40plusser nogal lelijk:
[afbeelding]
Neuh. Er moet niets. Maar als er hier niet gemodeerd wordt als Ria Beckers en Marty Feldman geplaatst worden, laat dat de ruimte om iedere overledene te plaatsen...quote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Moet dat? Erg flauw.
Tuurlijk, kind.quote:Op zondag 2 april 2006 01:52 schreef sooty het volgende:
Neuh. Er moet niets. Maar als er hier niet gemodeerd wordt als Ria Beckers en Marty Feldman geplaatst worden, laat dat de ruimte om iedere overledene te plaatsen...
Die komen eraan.quote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk, kind.
En dat nodigt jou natuurlijk uit om de meest foute ouwe doden in een 40+ topic te plaatsen?
Kom op: waar blijven Pol Pot, Mao, Stalin enzovoort?
Ik vond en vind die foto van Ria Beckers nogal misplaatst.quote:Of wou je beweren dat je die foto niet als provocatie plaatste?
Grow up!
Ik ben hier geen moderator, maar vind het niet nodig om dan verder te kleuteren en te provoceren met foto's zoals die jij plaatst.quote:Op zondag 2 april 2006 02:07 schreef sooty het volgende:
Ik vond en vind die foto van Ria Beckers nogal misplaatst.
En dat een opa als jij dat niet begrijpt, verbaast mij nog meer.
Begin jij weer,quote:Op zondag 2 april 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
Paul Jambers staat bekend als playboy. Vraag me af wat jij als lelijk verstaat. Of plaats je gewoon een plaatje over iemand die in je opkomt ?
Was helemaal geen mooi ventje ook niet met zijn 20 jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
John Hurt een mooi ventje toen ie 20 was :
[afbeelding]
Het werd er niet beter op :
[afbeelding]
Oh nu ben ik kwaad hoor. Je schaadt mijn zelfvertouwen ik ben helemaal verdrietig.quote:Op zondag 2 april 2006 02:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was helemaal geen mooi ventje ook niet met zijn 20 jaar![]()
ieder zijn smaak.quote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik kwaad hoor. Je schaadt mijn zelfvertouwen ik ben helemaal verdrietig.
Trusten peopels.
die bovenste foto is eng ... maar die onderste.... tsjah...quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Marijke Helwegen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was zeker net klaar met de opnames van Sleepy Hollowquote:
De had de rest van haar lijf ook weleens mogen straktrekken.quote:Op zondag 2 april 2006 14:07 schreef Rnej het volgende:
die bovenste foto is eng ... maar die onderste.... tsjah...![]()
Lijkt wel een beetje op een Vampiertjequote:Op maandag 3 april 2006 22:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe kon ik de zanger van The Poques vergeten ? Shane McGowan. 49 inmiddels.
[afbeelding]
ik vind hem net een opgerekte lilliputterquote:
Inderdaad, een ontzettend lelijk wijf. Ik mag haar ook helemaal niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |