Neem die shirts bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef Razor21 het volgende:
Anders kijk je even hier in de [url=....]Fokshop.nl[/url] staan wel goedkope dingen tussen
Hot ShiT!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Neem die shirts bijvoorbeeld!
Dan neem je een folderwijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Joopie-Koala het volgende:
Het is april, en ik zit in het examenjaar Havo. Ik heb dus absoluut geen tijd voor een krantenwijk
En besides, ik was ZO close. Zo close!
idd, dat zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Koop zelf een PC.
Overigens; een nieuwe PC kopen omdat je oude vol met virussen en spyware zit is echt waanzin. De ouderdom is wel een goede reden, na een jaar of vier, vijf worden die dingen zelfs voor de meest simpele toepassingen waardeloos.
Plus dat zijn ouders zo te lezen vijf jaar geleden ook niet een high-end PC hebben gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Koop zelf een PC.
Overigens; een nieuwe PC kopen omdat je oude vol met virussen en spyware zit is echt waanzin. De ouderdom is wel een goede reden, na een jaar of vier, vijf worden die dingen zelfs voor de meest simpele toepassingen waardeloos.
Toen was het ook wel een aardige game-pc: Geforce 2 MX (32 MB RAM, wow!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef mystery1980 het volgende:
waarom heeft je vader die pc zes jaar geleden gekocht? misschien als dat het niet meer doet dat ie dan een nieuwe wil?
Nee, die nieuwe PC moet er komen omdat ALLES hapert. Dat valt mijn ouders nu echter ook op omdat hun geliefde email en Word er geweest zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Razor21 het volgende:
En, gelukkig voor mij zijn de mail en Word de enige dingen die mijn ouders echt gebruik
En daarom moet er maar een nieuwe pc komen voor deze applicaties?![]()
![]()
Ja, als je maar genoeg oude onderdelen verzamelt gaat het vast sneller.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vorig jaar (2005) mijn PC vervangen die uit 1998 kwamHet kan nog erger dus.
Mijn vader heeft die PC inmiddels uit mekaar geraapt om de zijne op te pimpen, die uit 1999 is. Ik heb hem ook al gesmeekt of ie niet gewoon een nieuwe kon nemen, voor 500 euro heb je iets dat allicht rapper is dan iets uit 1999. Maar nee, in plaats daarvan nam ie nog 2 afgekeurde PC's van zijn werk mee, uit het jaar onbekend.
En nu wil ie dat ik ergens een reepje PC 100 geheugen voor 'm op de kop tik
Dit zijn prima specs om Win XP te draaien met Office.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef Joopie-Koala het volgende:
[..]
Toen was het ook wel een aardige game-pc: Geforce 2 MX (32 MB RAM, wow!), AMD Athlon 1 Ghz, 512 MB Ram (okay, ik geef toe, dat was ziek). Maar nu...
![]()
Precies. Maar dat doet ie dus nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, als je maar genoeg oude onderdelen verzamelt gaat het vast sneller.
Overigens zou een PC uit 2000 nog prima moeten voldoen voor Office-gebruik, maar zeg dat maar niet tegen je vader.
Dat alles hapert komt eerder omdat:quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:29 schreef Joopie-Koala het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe PC moet er komen omdat ALLES hapert. Dat valt mijn ouders nu echter ook op omdat hun geliefde email en Word er geweest zijn.
Ik zou eerst maar eens proberen te doen wat hier aangeraden wordt, als ik je vader was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef Joopie-Koala het volgende:
[..]
Precies. Maar dat doet ie dus niet
Maar kom op, hij heeft er in 2000 een budgetprijsje voor betaald, en dat zullen we er toch wel ruim uit gehaald hebben? Het ding is gewoon op.
Leer eens fatsoenlijk met je PC omgaan dan. Mijn systeem draait nu al anderhalf jaar prima met Windows XP. Geen virussen, geen rommel, geen problemen, niks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:38 schreef faberic het volgende:
windows en word zijn sowieso al zo instabiel als wat. Dus nieuwe pc heeft geen zin, als je er windows opzet is hij na een half jaar al weer verrot.
Klopt, d'r staan er nog iets van 20 bij die in mijn stadquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:41 schreef Camplo het volgende:
Aldi PC's is niet meer zo'n run op als vroeger hoor![]()
Goed plan, iedereen weet namelijk dat moderne hardware immuun is voor virussen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:38 schreef Adfundum het volgende:
Als je die computervriend van je pa nu eens bewerkt. Als ik voor de 3e keer ergens moet terugkomen omdat er weer eens allerlei viruszooi op staat installeer ik hitman pro en zeg dat ze hiermee alles kunnen oplossen.
Was dat sarcastisch bedoeld?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Goed plan, iedereen weet namelijk dat moderne hardware immuun is voor virussen.
Nee, ik zou bij God niet weten hoe ik met sarcasme om moet gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef Joopie-Koala het volgende:
Was dat sarcastisch bedoeld?
Okay, ik begrijp. Ik moest het effe zeker weten, want als je dat niet sarcastisch had bedoeld, zou het zo'n beetje mijn hoofdargument voor een nieuwe PC zijn :pquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ik zou bij God niet weten hoe ik met sarcasme om moet gaan.
Iets dat alleen schoongemaakt moet worden is niet op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef Joopie-Koala het volgende:
[..]
Precies. Maar dat doet ie dus niet
Maar kom op, hij heeft er in 2000 een budgetprijsje voor betaald, en dat zullen we er toch wel ruim uit gehaald hebben? Het ding is gewoon op.
Spendeer nu gewoon maar ¤300 meer en koop/assembleer een pc die UpToDate is. Anders sta je over 2 jaar weer te kijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd, dat zat ik ook al te denken
maar als je overal de op 1 of 2 na niewste hardware pakt, hoeft het idd helemaal niet duur te zijn, maar is het wel een stuk fijner in gebruik. Raap wat configuraties bij elkaar, en laat dat aan je vader zien? Hij moet toch zelf ook wel een beetje doorhebben dat die bak niet meer wil?
ochtendkranten dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Joopie-Koala het volgende:
Het is april, en ik zit in het examenjaar Havo. Ik heb dus absoluut geen tijd voor een krantenwijk
En besides, ik was ZO close. Zo close!
op 1 na niewste hardware is niet uptodate wil je zeggen? het scheelt bijna niks hoor.. en voor die 300 euro minder heb je een veel betere prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Spendeer nu gewoon maar ¤300 meer en koop/assembleer een pc die UpToDate is. Anders sta je over 2 jaar weer te kijken.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:29 schreef Cosworth het volgende:
Ze blijven leuk, die topics van verwende kutkinderen die alles willen, maar geen cent te besteden hebben omdat ze niet werken omdat ze zogenaamd geen tijd hebben.
Als je een nieuwe PC wilt, koop je die zelf. Je kunt er andere spullen voor verkopen of werken. En dan zal je pa wellicht best een deel willen sponsoren, als hij ziet dat je er zelf ook moeite voor doet.
Dan loopt hij over een maand weer te janken dat het spul het niet doet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:48 schreef Blik het volgende:
zeg dat je voor 500 euro een goede nieuwe dell-computer hebt, die wordt zelfs thuis afgeleverd
Formatteren, Windows opnieuw erop, office opnieuw erop, nieuwe virusscanner erop, goeie spyware scanner erop, minder labiele pop-up pr0n sites bezoeken en gáááán!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef Joopie-Koala het volgende:
Ik bedoel, hoe lang kan je schijven blijven opruimen en urenlange virusscannen blijven uitvoeren voor het ding van ellende uit elkaar valt? We hebben ondertussen meer spyware dan de Vietnamese jungle bloedzuigers heeft!
Alvast bedankt,
Joop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |