Neem die shirts bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef Razor21 het volgende:
Anders kijk je even hier in de [url=....]Fokshop.nl[/url] staan wel goedkope dingen tussen
Hot ShiT!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Neem die shirts bijvoorbeeld!
Dan neem je een folderwijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Joopie-Koala het volgende:
Het is april, en ik zit in het examenjaar Havo. Ik heb dus absoluut geen tijd voor een krantenwijk
En besides, ik was ZO close. Zo close!
idd, dat zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Koop zelf een PC.
Overigens; een nieuwe PC kopen omdat je oude vol met virussen en spyware zit is echt waanzin. De ouderdom is wel een goede reden, na een jaar of vier, vijf worden die dingen zelfs voor de meest simpele toepassingen waardeloos.
Plus dat zijn ouders zo te lezen vijf jaar geleden ook niet een high-end PC hebben gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Koop zelf een PC.
Overigens; een nieuwe PC kopen omdat je oude vol met virussen en spyware zit is echt waanzin. De ouderdom is wel een goede reden, na een jaar of vier, vijf worden die dingen zelfs voor de meest simpele toepassingen waardeloos.
Toen was het ook wel een aardige game-pc: Geforce 2 MX (32 MB RAM, wow!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef mystery1980 het volgende:
waarom heeft je vader die pc zes jaar geleden gekocht? misschien als dat het niet meer doet dat ie dan een nieuwe wil?
Nee, die nieuwe PC moet er komen omdat ALLES hapert. Dat valt mijn ouders nu echter ook op omdat hun geliefde email en Word er geweest zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Razor21 het volgende:
En, gelukkig voor mij zijn de mail en Word de enige dingen die mijn ouders echt gebruik
En daarom moet er maar een nieuwe pc komen voor deze applicaties?![]()
![]()
Ja, als je maar genoeg oude onderdelen verzamelt gaat het vast sneller.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vorig jaar (2005) mijn PC vervangen die uit 1998 kwamHet kan nog erger dus.
Mijn vader heeft die PC inmiddels uit mekaar geraapt om de zijne op te pimpen, die uit 1999 is. Ik heb hem ook al gesmeekt of ie niet gewoon een nieuwe kon nemen, voor 500 euro heb je iets dat allicht rapper is dan iets uit 1999. Maar nee, in plaats daarvan nam ie nog 2 afgekeurde PC's van zijn werk mee, uit het jaar onbekend.
En nu wil ie dat ik ergens een reepje PC 100 geheugen voor 'm op de kop tik
Dit zijn prima specs om Win XP te draaien met Office.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef Joopie-Koala het volgende:
[..]
Toen was het ook wel een aardige game-pc: Geforce 2 MX (32 MB RAM, wow!), AMD Athlon 1 Ghz, 512 MB Ram (okay, ik geef toe, dat was ziek). Maar nu...
![]()
Precies. Maar dat doet ie dus nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, als je maar genoeg oude onderdelen verzamelt gaat het vast sneller.
Overigens zou een PC uit 2000 nog prima moeten voldoen voor Office-gebruik, maar zeg dat maar niet tegen je vader.
Dat alles hapert komt eerder omdat:quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:29 schreef Joopie-Koala het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe PC moet er komen omdat ALLES hapert. Dat valt mijn ouders nu echter ook op omdat hun geliefde email en Word er geweest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |