hoezo? 90 is hard zat op de snelweg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]aan welke drugs zit jij man idioot?
je bent je V6 gewoon beu omdat hij op alle vlakken langzamer is dan die Q4...en dat doet je pijn! heel erg veel pijn!!
90 op de snelweg.quote:
Lampen te hoog afgesteld?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben trouwens of erg populair, of er is iets mis aan mijn auto (maar ik en anderen zien niet wat...) gezien er net alweer naar me geseind werd
Het interieur van die auto is wel mooi, maar die buitenkantquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ford Capri 2600 RS Kost maar 12,500 euro![]()
een manta is veel leukerquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Ford Capri ja.
En dit een manta noemenstaat toch duidelijk een ford logo in de grill
Aalderingquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ford Capri 2600 RS Kost maar 12,500 euro![]()
dat zegt weinig he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Ford Capri ja.
En dit een manta noemenstaat toch duidelijk een ford logo in de grill
hoezo, 90 is juist niet eng. Behalve soms dan als er een stomme vrachtwagen op je bumper zit te drukken en je dan in gaat halen en er een andere gelijk op je bumper zit zodat je helemaal ingebouwd zit.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
naam van het type vergetentoch geen Capri?
BazzoSquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Lampen te hoog afgesteld?
Goeienavond btw
Mantaquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron
lijkt toch aardig met het vlugge oog
Nee ik geloof niet alles wat er op auto's geplakt zit. op m'n werk zie ik al auto's op benzine met "TDCi" badge aan de achterkantquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
een manta is veel leuker
*armen over elkaar kruist en boos kijkt
Daarnaast, geloof jij alles wat er op een auto geplakt staat?
Heb al eens een fiat panda met een 2.0tdi logo gezien nl
't is een redelijk originele bak. op de side-skirts en onderkant van voor- en achterbumper na dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zegt weinig he?
En hij is wel manta-style getjoend
bazookaquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Wat zit er in die rechter koplamp?
Een zaklamp ofzo?
luchtinlaatquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Een zaklamp ofzo?
luchtinlaat, kijk maar naar de motorruimte fotoquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Een zaklamp ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |