Hee hoer met je langzame alfaquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef BoJo het volgende:
tering... mis ik gewoon 3 topics![]()
stelletje sletten![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hee hoer met je langzame alfa![]()
Waarom zeg ik dat nou
Mensen die met 100/110 een vrachtwagen inhalen moeten ze ook afschietenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat gok ik dus ook, maar zie nergens schade of loszittende onderdelen... gister nog ff mijn remlichten getest met een collega, maar die werken ook prima (std lichten uiteraard ook)
en tya, dat soort 80-invoegende gladiolen heb je helaas genoeg op de weg... Eerst kontlikken bij een vrachtwagen en dan denken dat je een gat hebtIk had zonet op de waldwei een flapdrol die me met 110 inhaalde terwijl ik met 100 in de cruise op een vrachtwagen afreed en vervolgens maar ff met 100 naast me bleef rijden tot ik remde (waarna er bijna een naar rechts invoegende rode bmw met ~130 bij me achterin craterde - ik hoorde'm remmen
). Die ging vervolgens ook lieflijk zwaaien nadat ik een lichtsignaal gaf en reed vrolijk verder met 110
Er zitten mooiere tussenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
uit: Hardcore foto fuck Deel 2
geloof me, dat wil je niet wordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:44 schreef Chokeme het volgende:
Hoelang moet je hier eigk wel niet konten likken voor je een officiele member bent ?
Daar ben je hier veeeeeeeeeel te weinig voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:52 schreef jozef444 het volgende:
trouwens, ik verweacht bij de volgende sc mijn icoontje der weer fijn bovenin te zien staan
Hugoooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
* Alfisti likt hem nog eens afquote:
* Alfisti zag een Volvo V70 R in een wel heel erg mooie oranje kleur vandaagquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt door alfist met zijn gebagger over mijn volvo
ik ben een blanke neger joquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg Gert-Jan, jij wou zeker dat je een neger was?
hehe, inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Mensen die met 100/110 een vrachtwagen inhalen moeten ze ook afschieten
Dat zijn ook van die mensen die zeggen, ik heb nerges last van hoor op de linker baan....
NEE lul je rijdt vooraan in de file!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hugoooooooooooooooooooooooooooooooooooow![]()
[..]
* Alfisti] likt hem nog eens af[/me]
[..]
[me=Alfisti zag een Volvo V70 R in een wel heel erg mooie oranje kleur vandaag![]()
Ik heb hier al veel te lang gezeten en dat sabatical wat ik heb genomen moeten jullie maar fijn voor lief nemenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar ben je hier veeeeeeeeeel te weinig voor
Maar je hebt er wel recht op jij volvo vriend![]()
En de mijne ook!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:52 schreef jozef444 het volgende:
trouwens, ik verweacht bij de volgende sc mijn icoontje der weer fijn bovenin te zien staan
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En Alex, blijf van dat 'sluit topic' knopje afMij een beetje meldingen geven dat ik niet in't topic mag posten
Wat heeft een poepkleur met een R te maken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Bij die kleur weet je meteen dat je met een R temaken hebt
Beste mooie wagen met donkere velgen er onder, jammer dat er volvo op staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
let op het kentekenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag ik er laatst ook 1 van staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt ja, spiegelen doet bijna niemand meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hehe, inderdaad
Ik rij op de waldwei (80/100 weg overigens, dat stuk 100) of 100 in de cruise rechts, of met de rest van de stoet links 120+ mee. Mijn ervaring op de linkerbaan is helaas dat mensen of slecht, of niet spiegelen.
En Alex, blijf van dat 'sluit topic' knopje afMij een beetje meldingen geven dat ik niet in't topic mag posten
Zo'n bak staat te koop bij m'n dealer, alleen dan in het rood en wel die donkere velgen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beste mooie wagen met donkere velgen er onder, jammer dat er volvo op staat
(Bestel)bussen horen dan ook niet thuis op de linkerbaan, die blokkeren het zicht alleen maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt ja, spiegelen doet bijna niemand meer
Ook blijft iedereen links plakken om met de stoet mee te rijden terwijl er rechts ruimte zat is
Ik jank er altijd gewoon rechts voorbij dan hoor... Volgends mij mag dat ook bij "file" vorming op de linker baan.
Als ze je dan aan zien komen gaat iedereen in 1x het gaatje dicht rijden
Maarja een vito is toch groter dan de meeste auto's![]()
Rood........ lijkt mij niet echt geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n bak staat te koop bij m'n dealer, alleen dan in het rood en wel die donkere velgen...
2 eindpijpen eronderEcht een beauty...maarja 19000 euro
![]()
Je bent een kilometernazi?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef jozef444 het volgende:
Oeeh dus ik ben een van de mensen waar jullie je aan ergeren
op sommige dagen van de week TPG busje bestuurderquote:
Als mensen links 100 rijden en rechts is vrij mag je er volgends mij volgends de wet gewoon rechts langs hoor? Anders zouden mensen die op de rechter baan 110 rijden gas moeten terug nemen omdat links allemaal van die rukkers rijden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
(Bestel)bussen horen dan ook niet thuis op de linkerbaan, die blokkeren het zicht alleen maar
Die stoetjes links zijn inderdaad vrij vervelend, doorgaans rijdt er dan ook een kilometernazi met max toegestane snelheid -5 vooropIk haal overigens niet rechts in, ik wacht wel rustig op gepaste afstand tot de blokhoeren naar hun baan teruggaan.
Ik ook op 80km wegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
ik rij altijd 90 op de rechter rijbaan.
zeker te wetenquote:
ik krijg alleen het laatste gedeelte steeds meequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
troost je zelfs ik heb een deel gemist
alfistibeebquote:
dat is nu eens een leuk dingquote:
Volgens mij is dat nog steeds rechts inhalen en bekeuringswaardig door de struik/straatrovertjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mensen links 100 rijden en rechts is vrij mag je er volgends mij volgends de wet gewoon rechts langs hoor? Anders zouden mensen die op de rechter baan 110 rijden gas moeten terug nemen omdat links allemaal van die rukkers rijden?
Toch zie je verdomde weinig door een Vito heenquote:Ik vind m'n vito niet echt onder de bestelbus vallen eigenlijkEn vaak ga ik ietsje verder naar rechts rijden zodat mensen links langs m'n busje kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |