quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef draculettetje het volgende:
@ marietje, ja hoor ik heb medicatie genoeg, het wil alleen zo af en toe niet zoveel helpen![]()
en ik mag wel ophogen maar of ik daar dan zo blij van wordt? meer![]()
ik was al heeel stiekem naar bedje geslopen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker???
Het is hier zo druk!
nee dus toch maar even afwachten en voor de rest een stapje terug nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ja, snap ik, dat je het liever niet teveel ophoogt.
Check is uitgevoerd, klopte weer helemaalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
"s avonds even goed laten controleren door iemand die weet waar jouw botjes normaal gesproken horen te zitten![]()
![]()
Goede morgen!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen mensen![]()
Thank god it's Friday!![]()
Ha DVquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen!!!
Voor mij is het iedere dag vrijdag !!!!!
![]()
5 koppen koffie gehad, kunnen er ook 4 of 3 zijn en ik schakel over op bitburger nu
Web-log ben ik mee bezig. Ik wil me tevens verdiepen in topografie. Iedere plaatsnaam en stad leren uit/in het hoofd. De hele wereldwijde topografie in het hoofd stampen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha DV![]()
jaja, wrijf het nog maar ff in dat ik een loonslaaf ben die van weekend naar weekend leeft![]()
wat lekker dat je een vrije dag hebt!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar vandaag ben ik VRIJ!!!!!!!
ga zo eerst via zoetermeer me board ophalen en daarna met dinnentje lekker hotelletje doen en quality time aan elkaar besteden![]()
![]()
dinnetje moet nu nog naar school
Ooit zal niemand meer loon-slaaf zijn. In de toekomst is het allemaal beter geregeldquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha DV![]()
jaja, wrijf het nog maar ff in dat ik een loonslaaf ben die van weekend naar weekend leeft![]()
weet niet welk hotel we gaan.. is verrassingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat lekker dat je een vrije dag hebt!!
Klinkt goed hoor, jouw plannenNaar welk hotelletje gaan jullie? Het hele weekend of 1 nacht?
dat zou mooi zijn, een betere wereld in de toekomstquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit zal niemand meer loon-slaaf zijn. In de toekomst is het allemaal beter geregeld
Ik kijk dwars in de toekomst en zie rozengeuren en blauwe hemels en prachtige scenario's
Zonder gein, ik ben nu ook op mijn web-log flink aan het oppeppen.
Alles zal sneller en hyper modern moeten worden.
wat heerlijk! En lief van jouw dinnetje hoor, deze verrassingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet niet welk hotel we gaan.. is verrassing
en we gaan van vrij t/m zondag
zonder duisternis kan er geen licht zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit zal niemand meer loon-slaaf zijn. In de toekomst is het allemaal beter geregeld
Ik kijk dwars in de toekomst en zie rozengeuren en blauwe hemels en prachtige scenario's
Zonder gein, ik ben nu ook op mijn web-log flink aan het oppeppen.
Alles zal sneller en hyper modern moeten worden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat heerlijk! En lief van jouw dinnetje hoor, deze verrassing![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha zit ik net te vertellen dat ik een stapje terug neem,
ga ik vandaag wel naar het nieuwe huis, begin maken met knutsel ruimte in te delen...
nou ja ben er sinds zondag niet meer geweest!
ow en nok moeten er vandaag nog duimen gedraaid worden?
voor mirage en de jongste aanwinst ben ik al begonnen!
fijne dag allemaal
Ow, dan gaan ze je dus vandaag bellen!! Spannend!quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*zet de automatische duimendraaier aan*
Na de foto's te hebben bekeken denk ik dat het niet verstandig is om mee tegaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
Ey Lillith en Draakje..... gaat jullie nou ook mee solsegatten?
Ik had gedacht dat je er wel een zou hebben met offroad banden of van die tank dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Na de foto's te hebben bekeken denk ik dat het niet verstandig is om mee tegaan![]()
Als het wat drassig is loopt mijn "terreinwagentje" gegarandeerd vast.
Maar ik kom jullie wel even astraal bang maken hoor![]()
Je hebt nog 2 weken om te oefenenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar ik kom jullie wel even astraal bang maken hoor![]()
ja hoi ... ik ben de meest irritante user geworden , na BGquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig hebben we jou nog to spice it up with balls![]()
Geloof me ik heb daar ervaring mee, voor mij lachen maar voor de duwers niet echtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je er wel een zou hebben met offroad banden of van die tank dingen.
Ik zie ons je al helemaal suf douwen, het gat weer uit.![]()
Dat is op zich het komen al waard.... de gein en de gezamelijke inspanning. Over bonding gesproken.
Niet voor mij hoor. Alleen in de 9/11 topics, denk ik. Ik heb er geen last van. Van BG ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja hoi ... ik ben de meest irritante user geworden , na BG![]()
(no offense BG)
Ik denk dat ik dergelijke beelden wel had jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geloof me ik heb daar ervaring mee, voor mij lachen maar voor de duwers niet echt![]()
Dat is alweer zo'n 3 jaar geleden en ik moet het nog steeds aanhoren![]()
Mijn "wagentje" alleen weegt al 130 kg en dan mijn gewicht er nog bij............
gij ook Brutus ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef nokwanda het volgende:
Alleen in de 9/11 topics, denk ik. Ik heb er geen last van. .
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
gij ook Brutus ?
verraad !
Als ik getrolled word, doe ik vervelend ja
maar soit , ik lees er nog wel maar post er niet meer vanaf nu
kzit al met 3 op mijn nek
Yo!! Don't bite me. We zitten in hetzelfde team.quote:
Dan kom je hier in ouwehoer maar ff kakken.Hier missen we je als je off line blijft hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
Ben het gewoon beu dat als het gekak mijn richting uitkomt, het geen probleem is ... maar o wee als ik iets terug roep
beter dat ik tijdje offline blijf
Niet doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
Dan kom je hier in ouwehoer maar ff kakken.Hier missen we je als je off line blijft hoor
Sterk spul he, die fishermansfriend.quote:
Ik vind hem iig erg aardig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ahaaa
Is ie leuk ... wss wel ... anders zou je niet blozen
WIl je mee of heb je al toegezegd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |