Nee, iTunes is een programma waarin je je muziek kunt ordenen, afspelen en synchroniseren met je iPod. Dat je er ook muziek mee kunt kopen in de iTunes Music Store is een feature, maar niet het hoofddoel van het programma. Ik gebruik iTunes nu een jaar of 3 en heb nog nooit iets gekocht bij de iTMS.quote:
Ideaal is het nergens voor, zeker niet op 233 MHz. Je kunt er simpele dingen mee doen (internetten, tekstverwerken, downloaden, muziek afspelen, een beetje tekstverwerken) maar zelfs dat gaat langzaam.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:46 schreef Shrien het volgende:
Waarvoor is een G3 ideaal trouwens ? Behalve niet crashen![]()
Je kunt ook een externe harddisk kopen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
Das kut. Dus je bent verplicht de belachelijk dure Apple HDD te kopen?
Dat vind ik namelijk wat minder
Is nog sneller ook.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
Je kunt ook een externe harddisk kopen.
Geheugen vervangen mag toch? hd niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
Je vernaggelt de garantie van elk apparaat op het moment dat je 'em modificeert.
Maar daar houdt Apple rekening mee in zijn ontwerpenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Geheugen vervangen mag toch? hd niet.
Ik wil gewoon 100gig internquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt ook een externe harddisk kopen.
Weet je hoe warm die dingen worden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil gewoon 100gig internVeel makkelijker dan telkens een HDD mee te moeten slepen.
Je gaat toch niet echt een Apple kopen hequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 100gig internVeel makkelijker dan telkens een HDD mee te moeten slepen.
En aangezien het mij 120 euro scheelt heb ik het er misschien nog wel voor over ook. Maar even kijken wat de macbook doet
Ja, geheugen wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Geheugen vervangen mag toch? hd niet.
5400rpm, valt mee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je hoe warm die dingen worden?.
Met de chaos valt het wel mee (ik heb m'n iBook G4 meerdere keren open gemaakt), maar qua schroefjes is het echt een drama. Vijfentachtig had ik er geloof ik op m'n bureau liggen en allemaal andersquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Daarbij wil je echt NIET zelf de HDD van je iBook vervangen. Dat ding is van binnen echt een grote chaos en duizend schroefjes.
Naar mijn weten ook.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Draaien iBooks tegenwoordig ook op 5400 rpm? Ik dacht dat ze nog 4200 rpm disks hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |