Ik doe nu automatisch links loslaten als ik rechts click, en andersom...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mighty Mouse.
Hij's tof.
Soms haalt 'ie wel links en rechts door mekaar. Ik klik toch echt links, maar hij interpreteert het als rechts. Is daar een oplossing voor?
libintl is toch van gtk ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef Tijn het volgende:
Hey ChOas, weet jij waar ik OS X-versies van libintl en libglib-2.0 kan vinden? Ik heb deze nodig om X-Chat Aqua te kunnen compilen, want ik wil een Univeral-versie bakken.
Je kan gtk+osx eens proberen die had ik vroeger op mijn powerbook, daar zullen ze wel bij zitten..quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij horen allebei de libs bij GTK. Moet ik dat anders maar helemaal installeren?
Secondary Mouse click uitzetten en gewoon old school ctrl+clickenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Soms haalt 'ie wel links en rechts door mekaar. Ik klik toch echt links, maar hij interpreteert het als rechts. Is daar een oplossing voor?
quote:"I've got my kids brainwashed: You don't use Google, and you don't use an iPod."
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik doe nu automatisch links loslaten als ik rechts click, en andersom...
Dat is geen geintje fuckup, ik ben linkshandig, en daar is dat ding blijkbaar nog gevoeliger voor, dus als ik links klik licht ik bij het klikken mijn wijsvinger van de muis op, als ik rechtsklik mijn ringvingerquote:
Lijkt me logisch dat je één knop tegelijk indrukt, 'fuckup'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is geen geintje fuckup, ik ben linkshandig, en daar is dat ding blijkbaar nog gevoeliger voor, dus als ik links klik licht ik bij het klikken mijn wijsvinger van de muis op, als ik rechtsklik mijn ringvinger
W'rom? Die dingen zijn toch vet kicken enzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:27 schreef Tomasso het volgende:
Hallo
Vandaag weer ff m'n klasgenoot uitgelachen met z'n MacBook Pro
Deed je ooit anders dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef Tijn het volgende:
Damn, Star Trek kijken en X-Chat compilen... ik ben weer lekker nerdig bezig vandaag
Omdat hij het internet niet op komt, en ik wel met m'n iBookquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
W'rom? Die dingen zijn toch vet kicken enzo?
*shit ik ben een nerd*quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Tijn het volgende:
Nee, het is gewoon even zo'n realisatie-momentje
Dat viel me dus ook opquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef Tijn het volgende:
Het is off-topic, maar ik weet ik niet waar ik het anders zou moeten posten: wow, Jason Alexander ("George" van Seinfeld) nu in Star Trek Voyager op Veronica
Ah.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat hij het internet niet op komt, en ik wel met m'n iBook
Mighty mouse is heel gevoelig, dus probeer gewoon niet allebei je vingers op je muis te hebben wanneer je klikt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:20 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je één knop tegelijk indrukt, 'fuckup'.
Verder ben ik ook linkshandig, en heb ik een ook een Mac, dus.
Het is een vieze man en bovendien nog een idioot ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef Tijn het volgende:
Wow, Steve Ballmer (Microsoft CEO) heeft z'n kinderen verboden om Google en iPods te gebruiken![]()
[..]
[afbeelding]
bron: http://money.cnn.com/maga(...)03/8373041/index.htm
| 1 |
Bij de Project Info bij 'header search paths' de juiste path invullenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef Tijn het volgende:
Hmm... ik ben een stapje verder met m'n universele X-Chat, maar er nog niet helemaal. Inmiddels heb ik libintl en libglib-2.0 gebakken en op m'n systeem staan, maar wanneer er in de code naar wordt gerefereerd, wordt het niet gevonden. Dit levert een error op:
[ code verwijderd ]
Terwijl ik libglib-2.0.dylib in het project heb zitten en de file gslist.h wel kan vinden op m'n systeem (in /opt/local/include/glib-2.0/glib om precies te zijn).
Weet iemand hoe ik nu in XCode aan kan geven waar hij die gslist.h moet vinden?
Bedankt, ik heb maar gelijk een hele zooi toegevoegd in de hoop dat het dan zou werken, nu staat er:quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij de Project Info bij 'header search paths' de juiste path invullen(zonder /glib dus, want die staat al in het include path
)
Maar het mag niet batenquote:Header Search Paths: /opt/local/ /opt/local/lib/ /opt/local/include/ /opt/local/include/glib-2.0/
Wat een freakquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef Tijn het volgende:
Wow, Steve Ballmer (Microsoft CEO) heeft z'n kinderen verboden om Google en iPods te gebruiken![]()
[..]
[afbeelding]
bron: http://money.cnn.com/maga(...)03/8373041/index.htm
Het is Apple bij Final Cut wel gelukt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik geef het op met X-Chat. Ik heb nu wel iets wat compiled (jeej), maar het is Intel-only en werkt voor geen meter.
Ah, goed bezig. Logic is er ook al voor Intel zag ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef XL het volgende:
[..]
Het is Apple bij Final Cut wel gelukt.
Vanaf heden in Native Intel beschikbaar.
Die is interessant. Daar werkt mijn vader mee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, goed bezig. Logic is er ook al voor Intel zag ik
Kun jij het niet even doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef Tijn het volgende:
Nee, die nog niet.
Volgensmij ook, maar ik dacht dat het bij de laatste generatie(met video) alleen bij de in Frankrijk verkochtte iPod's was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef Tijn het volgende:
In Europa waren iPods toch al voorzien van volumebeperking?
Ja maar nu kan je er een slotje opzetten, soort kinderslot.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef Tijn het volgende:
In Europa waren iPods toch al voorzien van volumebeperking?
Gimme half, Mr. Fuck-You-Man!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef allsystemshalt het volgende:
Zal ook wel zijn om rechtzaken in de usa te voorkomen.
I'm deaf after use of the ipod give me al your cash![]()
Daar is het al te laat voorquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef allsystemshalt het volgende:
Zal ook wel zijn om rechtzaken in de usa te voorkomen.
Mooi hoor, maar 'k heb ff een vraagje m.b.t Virtual PC met Windows. Krijg jij hem helemaal fullscreen want wat ik ook doe, bij mij krijg ik elke keer die pop-up dat virtual switching could not to established en dat terwijl ik alles wat nodig is reeds heb geinstalleerd. Dus wat ik ook doe, het blijft zo een miniscuul scherm.Tips? ik heb ook VPC 7 ge-update)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Als beloofd PICS![]()
[afbeelding]
laptophoesz
[afbeelding]
minidvivideoadapter
[afbeelding]
Vloeken in de kerk![]()
![]()
Ja ik heb nog wel garantie maar geen AppleCare.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Tijn het volgende:
Dat is niet misGeen garantie / AppleCare?
nee dat zeiden ze niet, maar het zijn wel bijna maffiapraktijken zo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef Geqxon het volgende:
En zeiden ze ook letterlijk:
"als ik mn PowerBook gerepareerd wil zien " ?
Want dat klinkt wel erg mafia achtig
Waarom regel je je garantie in godsnaam niet direct met Apple?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee dat zeiden ze niet, maar het zijn wel bijna maffiapraktijken zo.
en ik vind het ook bullshit dat ik moet betalen terwijl ik nog garantie heb. Misschien komt het omdat er een paar krasjes opzitten
ik mis mn powerbook!
Omdat die dan zeggen dat je garantie met de leverancier moet regelen als je 'em niet direct bij Apple hebt gekochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom regel je je garantie in godsnaam niet direct met Apple?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat die dan zeggen dat je garantie met de leverancier moet regelen als je 'em niet direct bij Apple hebt gekocht
Volgens mij heeft MH niet zo'n fantastische band met Apple Nederland. Ik had laatst met m'n iBook ook wat problemen en toen raadde MH me aan om zelf contact op te nemen met Apple en het uit te leggen, want als zij het deden, zouden ze bij voorbaat al genegeerd wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dan kan MH het toch probleemloos met Apple onder garantie afhandelen met het overhandigen van de factuur?
Van de medewerker van MacHouse Woerden die me opbelde om dit te zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:44 schreef editor2 het volgende:
Waar heb je dat vandaan?
sneuquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MH niet zo'n fantastische band met Apple Nederland. Ik had laatst met m'n iBook ook wat problemen en toen raadde MH me aan om zelf contact op te nemen met Apple en het uit te leggen, want als zij het deden, zouden ze bij voorbaat al genegeerd worden
Direct contact opnemen met Apple en je verhaal uitleggen. Dikke kans dat Apple hen dan opbeld en ze op het matje roept als Apple inderdaad er ook geen geld voor zou rekenen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee dat zeiden ze niet, maar het zijn wel bijna maffiapraktijken zo.
en ik vind het ook bullshit dat ik moet betalen terwijl ik nog garantie heb. Misschien komt het omdat er een paar krasjes opzitten
ik mis mn powerbook!
Klinkt bekend. *kuch* MacHouse in Woerden *kuch*quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:13 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat Machouse keihard falliet gaat.
Wat een slechte reclame is dat voor Apple zeg dat filiaal in Rotterdam.
Ze helpen je slecht en nooit met een glimlach als je iets wilt vragen aan de TD-er kun je er makkelijk een half uur voor uit trekken.
Dat personeel daar straalt echt de verkeerde boodschap uit, als je geen zin hebt om te werken in een Apple store zoek dan een andere baan ipv elke dag zo chagrijnig voor je uit te kijken.
Ik kom er nu al zeker 3 jaar en heb er ook mijn eerste iPod gekocht (3gen draait nog steeds na accu wissel).
In die 3 jaar ben ik er zeker wel eens in het half jaar geweest en elke keer kreeg ik weer te maken met ongeïnteresseerde verkopers.
Mijn laatste bezoek was echt de druppel ik heb een half uur moeten wachten voordat ik geholpen werd.
Dat is in geen enkele winkel acceptabel!
Volgens mij nemen ze daar de iPod gebruikers een stuk minder serieus en zien ze je als minderwaardig omdat je te weinig centen uitgeeft.
Kut voor hun dat ik nu ook een Powerbook heb gekocht maar dan wel lekker via Apple zelf.
Dan hadden ze maar aardiger moeten zijn dan had ik die paar procent ze nog wel gegund.
Er komt nu een tweede Mac winkel in Rotterdam en ik hoop dat daarmee het lot van Machouse bezegeld is en ze eindelijk hun koffers pakken!
Apple moet zich meer gaan bemoeien met de shops zoals ze in de USA wel doen, dan zal alles een stuk beter gaan!
Ja, ik heb mijn MacBook ook bij Apple direct gekocht. MacHouse Rotterdam stikt er maar in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:13 schreef Dementor het volgende:
Kut voor hun dat ik nu ook een Powerbook heb gekocht maar dan wel lekker via Apple zelf.
Dat is gewoon niet waar. Als je iets koopt in Nederland en het gaat kapot, dan ga je terug naar de winkel. De winkel draagt de verantwoordelijkheid. Je stuurt je kapotte Sony TV toch ook niet naar Sony? Die breng je terug bij de winkel waar je 'em hebt gekocht en daar wordt het verder afgehandeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef editor2 het volgende:
Feit is ook dat Apple de spullen maakt als er iets kapot gaat dus moet je klagen bij Apple en niet MH want zij zijn alleen distributeur/resellers van de Apple spullen.
je luistert niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef Tijn het volgende:
Dat is gewoon niet waar. Als je iets koopt in Nederland en het gaat kapot, dan ga je terug naar de winkel. De winkel draagt de verantwoordelijkheid. Je stuurt je kapotte Sony TV toch ook niet naar Sony? Die breng je terug bij de winkel waar je 'em hebt gekocht en daar wordt het verder afgehandeld.
Goeie reden dus om zo'n reseller lekker links te laten liggen en direct bij Apple zaken te doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef editor2 het volgende:
[..]
Dus kwa marges moet een reseller wel andere wegen verzinnen om wat te verdienen
Dat weet ik niet. Een klasgenoot van me heeft wel eens een G4-upgrade voor een clamshell-iBook gekocht, maar dat heeft nooit echt gewerkt. Officiëel kan het volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef Shrien het volgende:
En een andere processor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |