En de laatste foto's:quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik zie de neuzie neuzie foto niet! Lieve kindjes allemaal, maar Maria is toch wel het einde he
Heb je geen oppas nodig Sugar?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef senesta het volgende:
Inderdaad wat een schatje, lekkere dromerige blik in haar oogjes.
Samara gaat helemaal op de dametjes toer, met haar nieuwe jurk, nieuwe armbandjes en kraaltjes in haar haar![]()
Vraagje:
Er was toch ook een fototopic voor kinderknutselwerkjes en tekeningen of ben ik nou de weg kwijt?![]()
ik heb mezelf getrakteerd op een (relatief simpele) Konika Minolta Dimage Z10 vorig jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Martineke het volgende:
mooie fotoos maak jij moussymag ik vragen wat voor camera jij hebt? eigenlijk vraag ik dat niet, maar vraagt manlief dat zich af
![]()
en smal!! Maat 86 zakt van zijn kont af, het is echt allemaal te wijd en te kortquote:
echt mooie fotoos maak je ermee, super helderquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb mezelf getrakteerd op een (relatief simpele) Konika Minolta Dimage Z10 vorig jaar
van de zomer mag ik van mezelf een digitale spiegel reflexcamera kopen![]()
Ze groeien als kool inderdaad..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
doe es een paar foto's van je mannen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef melonovy het volgende:Suus
lekker blij dingetje!
Ik zag Wilyan laatst in zo'n zelfde kuip niet waar?
het was idd stappe stappe stappe stappe en voorovervallen in mijn armenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef Jonnetje het volgende:
Yoram... Bink!
Nu al lopenWat goed man!
Gave outfit ook.![]()
Zo te zien heeft ie nu dan ook wel een flink aantal stappen los gezet of niet?
Wat knap!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef melonovy het volgende:
Lekker Jansje in nieuwe kleertjes!
Ik wilde zijn nieuwe kleertjes op de foto zetten, toen kwam meneer naar me toe gelopen, gisteren zette hij zijn eerste pasjes, nu weer, mijn flinke vent, en op de foto
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is op die foto echt een kleine melonovy ... leuk hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Chiara, die onderste is zoooooooooo lief. Dat jasje
she walks like an egyptianquote:
Als je een schortje meeneemt mag je een hele middag komen spelenquote:Op zondag 2 april 2006 12:36 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Wat onwijs mooi dat gasfornuisje!
Ik ben verliefd!
Mag ik ook weer kind zijn?
quote:Op zondag 2 april 2006 12:31 schreef CarOnline het volgende:
Spuuglokje, ga je wekelijks met de kids op pad? Ik ga wel eens met ze weg maar hier zit niet zo heel veel in de buurt helaas. Als ik dat zo lees van jou, hartstikke leuk! Gelukkig begint binnenkort het dierentuin seizoen weer, heb echt weer zin om met ze weg te gaan!
Hij vertrekt 25 april (hij is nog 23 dagen thuis!) maar ik zal hem wel heel erg missen hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef jessie het volgende:
Leuke foto's Faja. En leuke schoentjes ook! (en hoe bevalt t zonder man zo, trek je het een beetje?)
Ik ga zometeen in het speeltuinbankje antwoorden, anders wordt het wel erg offtopic hier.quote:
"Papierrrrrrrrrrr hierrrrrrrr!"quote:Op maandag 3 april 2006 10:09 schreef Ladylike het volgende:
Randall wil een laafje worden
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 april 2006 10:09 schreef Ladylike het volgende:
Randall wil een laafje worden
[afbeelding]
Hij was vergeten dat ie de bob wasquote:Op maandag 3 april 2006 11:18 schreef Magneet het volgende:
[..]gave foto zeg en Cas een blauw oog? wat heb je nu weer gedaan op je fietsje? je mag ook niet te snel fietsen hoor
Randall mag zeker meequote:Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef Lishe het volgende:
Jordy in de treintjes draaimolen... Wat een snoetje!!![]()
Randallmag de volgende keer vast mee, als Laafje... Hihi
Ja ze was vanmiddag weer super vrolijk, vanavond had ze echter last van een nieuwe tandquote:
Dat zal ik zeker doen. Sjonge straks wordt ik nog vaste poster in OUD.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:38 schreef Githa het volgende:
Die rot tanden ookGeef haar maar een dikke knuffel mocht ze wakker worden
![]()
Djulian keek me vanavond onder het eten aan en ik moest ineens aan Liam denken, diezelfde blik en die harenquote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef Belana het volgende:
Ik vond Maria heel leif met die pop
En Djulian is zo'n boeffie he(doet me altijd erg aan Liam denken)
Ja, echt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:50 schreef Luchtbel het volgende:
Sugar wat hebben we toch leuke kinderen. Echt![]()
Ik vervloek de dag dat ze brommers goan kiekuh nu alquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef m@x het volgende:Dat worden later vast allemaal van die meiden die op het hoekje van de straat een beetje verveeld staan te kijken tot er een lekker ding op een stoere brommer voorbij komt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef m@x het volgende:
Zet ze maar op de trein Jessie. Kennissen van ons hebben drie kindjes (oudste 8 en jongste 4) en die gaan ook altijd toneelstukjes doen en dan mag ik meedoen, maar alleen als ik precies doe wat zij zeggen
Sorry Anitra, maar na het drama van gisteren (heeeeeeel lang met een schreeuwend kind in de trein) ga ik voorlopig niet meer op reis
daar heb ik ook wel aan zitten denkenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef mariekje1984 het volgende:
moet het bedje van amber niet een stukje naar beneden...vind t zo eng...terugschiet in lurkstand...
quote:
had ik al gedaanquote:
En ook zo goed dat je dat zo leuk hebt vastgelegd op foto!quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef E.T. het volgende:
Ze hield echt vol dat ze niet aan de paaseitjes had gezeten. Ik geloofde 'r natuurlijk direct![]()
(ik was eten aan 't maken en Saskia zat tv te kijken en af en toe vroeg ik wat ze aan 't doen was en of ze niet aan de paaseitjes zat... toen ik even om de hoek keek zag ik dit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |