En de laatste foto's:quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik zie de neuzie neuzie foto niet! Lieve kindjes allemaal, maar Maria is toch wel het einde he
Heb je geen oppas nodig Sugar?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef senesta het volgende:
Inderdaad wat een schatje, lekkere dromerige blik in haar oogjes.
Samara gaat helemaal op de dametjes toer, met haar nieuwe jurk, nieuwe armbandjes en kraaltjes in haar haar![]()
Vraagje:
Er was toch ook een fototopic voor kinderknutselwerkjes en tekeningen of ben ik nou de weg kwijt?![]()
ik heb mezelf getrakteerd op een (relatief simpele) Konika Minolta Dimage Z10 vorig jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Martineke het volgende:
mooie fotoos maak jij moussymag ik vragen wat voor camera jij hebt? eigenlijk vraag ik dat niet, maar vraagt manlief dat zich af
![]()
en smal!! Maat 86 zakt van zijn kont af, het is echt allemaal te wijd en te kortquote:
echt mooie fotoos maak je ermee, super helderquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb mezelf getrakteerd op een (relatief simpele) Konika Minolta Dimage Z10 vorig jaar
van de zomer mag ik van mezelf een digitale spiegel reflexcamera kopen![]()
Ze groeien als kool inderdaad..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
doe es een paar foto's van je mannen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef melonovy het volgende:Suus
lekker blij dingetje!
Ik zag Wilyan laatst in zo'n zelfde kuip niet waar?
het was idd stappe stappe stappe stappe en voorovervallen in mijn armenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef Jonnetje het volgende:
Yoram... Bink!
Nu al lopenWat goed man!
Gave outfit ook.![]()
Zo te zien heeft ie nu dan ook wel een flink aantal stappen los gezet of niet?
Wat knap!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef melonovy het volgende:
Lekker Jansje in nieuwe kleertjes!
Ik wilde zijn nieuwe kleertjes op de foto zetten, toen kwam meneer naar me toe gelopen, gisteren zette hij zijn eerste pasjes, nu weer, mijn flinke vent, en op de foto
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is op die foto echt een kleine melonovy ... leuk hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Chiara, die onderste is zoooooooooo lief. Dat jasje
she walks like an egyptianquote:
Als je een schortje meeneemt mag je een hele middag komen spelenquote:Op zondag 2 april 2006 12:36 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Wat onwijs mooi dat gasfornuisje!
Ik ben verliefd!
Mag ik ook weer kind zijn?
quote:Op zondag 2 april 2006 12:31 schreef CarOnline het volgende:
Spuuglokje, ga je wekelijks met de kids op pad? Ik ga wel eens met ze weg maar hier zit niet zo heel veel in de buurt helaas. Als ik dat zo lees van jou, hartstikke leuk! Gelukkig begint binnenkort het dierentuin seizoen weer, heb echt weer zin om met ze weg te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |