Laat hem? Misschien word jij wel geil van een boterhamzakje om je lul doen en er in blazen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef 1ofthefew het volgende:
word je daar nu geil van? een meid die een paar pedalen intrapt?
daars fucking niks mis mee, krant dat je bentquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef 1ofthefew het volgende:
de hele dag rukken
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef 1ofthefew het volgende:
word je daar nu geil van? een meid die een paar pedalen intrapt?
Nee, alleen de voet op het gaspedaalquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef BobRooney het volgende:
Wat is nou de fetish? Dat je geil wordt van een wijf, die gas geeft? Is ze dan ook naakt ofzo?
aan jou heb ik tenminste watquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Elegy het volgende:
Balloon is balonnen fetish, vore is eten/gegeten worden (kannibalisme), mudlarking is met modder, gts is giantesses, messy is er een kliederboel van maken met etenswaren.
Mijn fetish is kennis hebben van fetishesquote:
[slowchatmode] niet dat ik weet? [/slowchatmode]quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef Elegy het volgende:
Zit jij toevallig niet ook op een harde waren forum?
Een post boven je vraag ik of er met respect gereageerd kan worden. Deze opmerking van jou is ver beneden peil.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef 1ofthefew het volgende:
als ik sommige fitishen hoor dan denk ik aan kleine lelijke mannetjes die bij hun moeder wonen en de hele dag rukken en een IQ hebben van 80
Volgens mij verwant aan 'crushing' en 'trampling'. Ik kende het nog niet, bewijst wel weer dat er voor werkelijk alles een fetish bestaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Elegy het volgende:
Pedal pumping, dat valt onder feet fetish.
Da's wat ik al zeiquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Volgens mij verwant aan 'crushing' en 'trampling'. Ik kende het nog niet, bewijst wel weer dat er voor werkelijk alles een fetish bestaat.
Gewoon die gebruikenquote:* Fixers kijkt rond: wie heeft hier een fetish voor desmiley?
![]()
Dat zegt dan meer over jou dan over de TS...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef 1ofthefew het volgende:
als ik sommige fitishen hoor dan denk ik aan kleine lelijke mannetjes die bij hun moeder wonen en de hele dag rukken en een IQ hebben van 80
Ok, het fetisch gebeuren snap ik allemaal wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, alleen de voet op het gaspedaal
Op het moment dat je er een paal van in je broek krijgt denk ik.quote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik vind het best joh, heb er iig nooit van gehoord.
Maar wat ik me afvraag; Hoe kwam je er achter dat je dat geil vind?
hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:33 schreef Nouk het volgende:
Nog nooit van gehoord zeg, wat apart.
Hmn, plaats een foto van jezelf, zullen wij oordelen ok?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Sazzefraz het volgende:
he ik trap mn gas ook altijd flink in, ben ik nu een geile chick?
Ik dacht altijd dat ik iets meer dan jan modaal wist van seksualiteit, maar dit is ook iets nieuws voor mij.... Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand geil word van voeten die pedalen intrappen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:33 schreef Nouk het volgende:
Nog nooit van gehoord zeg, wat apart.
En wat is 'trampling' dan.......dat je geil wordt als er iemand over je heen loopt ( letterlijk ) ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:07 schreef PietjePrecies het volgende:
Hmmm pedal pumping, ik dacht eerst aan trampling, maar dat is 't gelukkig niet..........nog nooit begrepen wat daar nou lekker aan kan zijn.![]()
mits erg stijf uiteraard !quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef PietjePrecies het volgende:
Jij snapt 'm, lekker over je lul laten lopen dus......bah
Wat dacht je van CBTquote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Fijn met die stilletto naaldhakjes![]()
Voor info over fetishes kan je terecht bij Elegy en ikke (ik ken er niet zoveel als E. maar wel een boel).quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef gaai het volgende:
[..]
En wat is 'trampling' dan.......dat je geil wordt als er iemand over je heen loopt ( letterlijk ) ?
ik ben écht niet thuis in fetishes......![]()
Cock and Ball Torturequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |