Je staat nu ook in de OP!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Wiehoe het volgende:
Wie van Fok! spelen er allemaal?
Een stelletje van dat soort GW typetjes
Ik heb pre-ordered.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Geweldig
Wat heeft de Collectors edition anders of meer dan de gewone of special edition?
quote:
Er hoeft er maar 1 in de OP, de rest wordt automatisch toegevoegd aan je friends list!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb trouwens ook 3 lvl 20 chars hoor
Staat niet eens vermeldt in de OP
Quasi Dead, lvl 20 N/x (Meestal N/Mo)
Quasi Lacerated, lvl 20 E/x (Meestal E/Me)
The Warrior Joolz, lvl 20 W/x (Meestal W/Mo)
Terug Vind Postquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ja nummertje 6 alweer!!!!
Hier komt even een vragenuurtje:
Wat is in godsnaam een tvp?!
Hoe kan je die screenshots plaatsen op FOK! ?
Ga naar een site die plaatjes host, zoals www.xs.to, klik op bladeren, selecteer je screenshot, klik op uploaden, en kopieer de link naar het venster dat je krijgt als je op 'Voeg een afbeelding toe' klikt in het scherm van uitgebreid reageren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ja nummertje 6 alweer!!!!
Hier komt even een vragenuurtje:
Wat is in godsnaam een tvp?!
Hoe kan je die screenshots plaatsen op FOK! ?
Lol, daar was ik ook! Niet dansend thoughquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Meer content van "Factions" ?
Ik heb een paar filmpjes gemaakt van een rij assassins die in sync dansen, erg geinig...
Ik ook...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Lol, daar was ik ook! Niet dansend though
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Lol, daar was ik ook! Niet dansend though
Maar bij sommige staat het er specifiek bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Er hoeft er maar 1 in de OP, de rest wordt automatisch toegevoegd aan je friends list!
Meerdere accountsquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar bij sommige staat het er specifiek bij
Ik heb je even toegevoegd in de OP!quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:30 schreef Monacor het volgende:
ik ook gw spele
Alysya Dawnblade (lvl 20 W/R)
Alysya Firestorm (lvl 20 E/Me)
Alysya Chaosstorm (dacht ik tenminste(lvl 20 Me/Mo)
Alysya the Blessed (lvl 20 Mo/Me)
speel het laatste tijd niet echt zo vaak meer maar ja
als ik et speel duurt het zeer lang
quote:Update - Wednesday March 29
Attention fellow citizens of Tyria,
You have no doubt gazed with sorrow upon the scores of refugees displaced by the terrible conflict raging in the southern lands of Cantha. Were it not for the noble efforts of hired heroes, these poor souls would be spending another cold night in filthy gutters.
Mukesh the Merciless and his vile undead horde have been purged from the grounds of Nebo Terrace. The Kurzick homeless are pitching camp there as I speak. Likewise, the ettin thugs led by the notorious—and odiferous—Smuush Fatfist have been quashed, making possible the Luxon settlement being built in North Kryta Province.
By order of the White Mantle, I declare both Nebo Terrace and North Kryta Province fit for habitation and trade.
-Lionguard Neiro
Binnen Factions viel mij op dat ze wel beter samenwerken en ook logischer casten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zucht, typisch, in plaats van nuttige dingen te doen als het beter maken van de hench AI (moet verdomd simpel zijn, aangezien er genoeg monsters in de game te vinden zijn die 10x zo effectief gebruik maken van hun skills dan de henchies) verspillen ze hun tijd met dit soort onzin...
Dank je welquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Ga naar een site die plaatjes host, zoals www.xs.to, klik op bladeren, selecteer je screenshot, klik op uploaden, en kopieer de link naar het venster dat je krijgt als je op 'Voeg een afbeelding toe' klikt in het scherm van uitgebreid reageren.![]()
Ik vind t altijd zo grappig als beide monk henchies tegelijkertijd dezelfde persoon gaan resurrectenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Binnen Factions viel mij op dat ze wel beter samenwerken en ook logischer casten.
Het is alleen nog verre van goed
Ja precies, en als ik dan dood ben ga ik altijd gokken wie me eerder omhoog heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik vind t altijd zo grappig als beide monk henchies tegelijkertijd dezelfde persoon gaan resurrecten![]()
Dat klonk wel erg foutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:48 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja precies, en als ik dan dood ben ga ik altijd gokken wie me eerder omhoog heeft![]()
Je kon ook gewoon je vorige post editen en er iets minder fouts van maken, alhoewel de foutheid opzich wel meevaltquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon je vorige post editen en er iets minder fouts van maken, alhoewel de foutheid opzich wel meevalt
Mag ik hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef EricG het volgende:
Schopje!
Ik had gister een Black dye gevonden 8)
haha..quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:59 schreef EricG het volgende:
[..]
Nee![]()
ik heb de voeten van m'n monk ermee geverfd![]()
je krijgt wel meer energy op een gegeven moment... maar je kan als monk niet 8 mensen healen... dat gaat niet, dus in een party van 8 zitten 2 monks... liefst twee Mo/N zodat je elkaar kan BiPPen voor meer energyquote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef -Marc- het volgende:
Damn, ben laatst begonnen als Monk omdat ik ook wel eens die zijde wilde zien.
Maar al dat healen is nog vrij lastig. Is het ook wel mogelijk om als monk een party van 8 personen te ondersteunen. Dit aangezien ik maar 36 energy heb.
BiPPen?quote:Op maandag 3 april 2006 10:45 schreef daeri het volgende:
[..]
je krijgt wel meer energy op een gegeven moment... maar je kan als monk niet 8 mensen healen... dat gaat niet, dus in een party van 8 zitten 2 monks... liefst twee Mo/N zodat je elkaar kan BiPPen voor meer energy
Hmmm, ik heb dus de verkeerde keuze gemaakt door als 2nd prof Ele te kiezen. Wanneer en waar kan je je 2nd prof switchen? Dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon in ieder geval.quote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef trancethrust het volgende:
Blood voor snellere mana regen voor target ally of zoiets dergelijks (kan de afkorting nu ff snel ook niet plaatsen though)
pas als je lvl 20 bent en ascended, en in de desert..quote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb dus de verkeerde keuze gemaakt door als 2nd prof Ele te kiezen. Wanneer en waar kan je je 2nd prof switchen? Dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon in ieder geval.
Hmmm... Dat zijn 3 dingen die de komende maand niet zullen gebeuren vrees ikquote:Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef daeri het volgende:
[..]
pas als je lvl 20 bent en ascended, en in de desert..![]()
bippen = blood is power geloof ik
Lvl. 20 heb je zo. Je kan je ook laten rennen, inclusief de desert missions en dan kan je ascenden als je lvl X bent al. Kost je alleen wel een paar platinum.quote:Op maandag 3 april 2006 11:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Dat zijn 3 dingen die de komende maand niet zullen gebeuren vrees ik
En van waaruit kan ik me dan laten rennen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lvl. 20 heb je zo. Je kan je ook laten rennen, inclusief de desert missions en dan kan je ascenden als je lvl X bent al. Kost je alleen wel een paar platinum.
kost ook wat...quote:Op maandag 3 april 2006 11:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En van waaruit kan ik me dan laten rennen?
Tja, maar dan moet ik eerst genoeg goud/platinum bij elkaar sprokkelen...quote:
Hoi, oud klasgenootjequote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef Terrorwally het volgende:
Ik wil het spel ook gaan kopen, moet ik even wachten op de nieuwe editie die binnenkort uitkomt?
True, maar neem bv ward against foes; die is bijna strikt beter dan aegis, afgezien dat ie een AoE heeft en earth magic gebruikt ipv prot. Dr valt iig vast wel een gangbare build te vinden. E/Mo is idd gebruikelijker, vanwege vnml. de snellere mana regen / betere energy management denk ik zo. Was er trouwens geen redelijk ranzige Monk - Ele combo met blessed signet, een zooi enchantments en nog een ingredient waar ik even niet op kom?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Nadeel van ele spells is dat ze vaak veel energy kosten, langzame regen hebben en traaaaaag casten. Volgens mij is ele/mo een wat vaker voorkomende combo.
Ik zit ook pas van na Beacon's dus het schiet niet echt op. Maar ik heb tijd zat!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:56 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nou ik heb m'n Guild Wars Factions Collector's Edition gepre-ordered. Heb het originele spel nog lang niet klaar (nog steeds rondom old Ascalon) maar goed![]()
Ik vind het gewoon zo leuk
Wilt u het met ons delen?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef EricG het volgende:
Weet iemand misschien wat er nieuw is met de update van vandaag?
Kan ook gister zijn geweest maar toen ben ik niet online geweest...
/edit: Oh, laat maar ik zie het al![]()
Matthijs, het is Factions...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef Terrorwally het volgende:
maar uh moet ik nou wachten op falcon of gewoon oude kopen?
oh ja sorry:) maar uh moet ik wachten of oude kopen? Ja nog steeds iie, laatste jaar en dan hoop ik klaar te zijn met die gebakken lucht opleidingquote:Op donderdag 6 april 2006 15:10 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Matthijs, het is Factions...
Bevalt het trouwens nog een beetje op het IIE? Welke richting doe je nu?
Moet je zelf weten, als ik jou was zou ik nog 3 weken wachten...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef Terrorwally het volgende:
[..]
oh ja sorry:) maar uh moet ik wachten of oude kopen? Ja nog steeds iie, laatste jaar en dan hoop ik klaar te zijn met die gebakken lucht opleiding
Inlogscherm is een beetje veranderd, en toen ik net een uur had gespeeld kreeg ik een melding dat ik een uur had gespeeldquote:
Zit achter een proxy... Zit op stage, dat soort sites zijn geblocked. Anders had ik zelf wel even gekeken.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Inlogscherm is een beetje veranderd, en toen ik net een uur had gespeeld kreeg ik een melding dat ik een uur had gespeeld![]()
Wat er nog meer anders is weet ik niet, check even op guildwarsguru.com
en wat is de stagevergoeding? twee dubbeltjes, maar uh misschien zie ik je wel ingame over 4 wekenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zit achter een proxy... Zit op stage, dat soort sites zijn geblocked. Anders had ik zelf wel even gekeken.
Haha, lach me rot! Gaat je niks aan! Maar misschien tot over 4 weken.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef Terrorwally het volgende:
[..]
en wat is de stagevergoeding? twee dubbeltjes, maar uh misschien zie ik je wel ingame over 4 weken
Dus eigenlijk is het zo, dat als je 500x een hele dure rune aanvraagt (dus niet koopt). Dan denkt het systeem dat er veel vraag naar is en daalt de prijsquote:Op maandag 10 april 2006 09:41 schreef Elegy het volgende:
Runes zijn variabel. Als er van een bepaalde rune veel wordt aangeboden daalt de prijs vanzelf en als ergens veel vraag naar is zal de prijs stijgen.
Was dat maar waar, als er veel vraag naar is dat de prijs dan daaltquote:Op maandag 10 april 2006 09:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het zo, dat als je 500x een hele dure rune aanvraagt (dus niet koopt). Dan denkt het systeem dat er veel vraag naar is en daalt de prijs.
Fopje... Hahahaha...
Ok, bedankt voor je antwoord!
Grapjequote:Op maandag 10 april 2006 10:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Was dat maar waar, als er veel vraag naar is dat de prijs dan daalt
*iets met economie 1 enzo*
Yup, dat is het hele Guild Wars: Chapter Two Factions spel!quote:Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef BMH het volgende:
Vraag: Die pre-order edition van factions is toch wel het hele spel right?
Dan staat het overal dus half fout weergegevenquote:Op maandag 10 april 2006 10:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Yup, dat is het hele Guild Wars: Chapter Two Factions spel!
$8 voor het spel... Daar moet iets achter zitten...quote:Op maandag 10 april 2006 10:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan staat het overal dus half fout weergegeven
Amazon.com verkoopt de pre-order edition voor $8... En dan sturen ze de key ook nog een per e-mail zodat je geen verzendkosten hoeft te dokken.
$8quote:Product Description
PRE-ORDER INCLUDES: A key that provides access to the Factions Preview Event on March 24th Access to Guild Wars Factions twenty-four hours before the official release date Exclusive in-game items—one unique item for each of the two new professions A "friend" key that gives one of your friends access to the Factions Preview Event on March 24th A 14-day, 10-hour trial of Guild Wars (original Prophecies campaign) A tactical guide A quick-reference card A CD that includes concept art, wallpapers, and in-game trailers
Tja, het staat er al:quote:Op maandag 10 april 2006 13:02 schreef BMH het volgende:
[..]
$8
Je krijgt de prijs te zien als je het product in je winkelwagen dumpt.
Dat staat ook op de Pre-order edition. Omdat je het spel download & niet van de cd installeert.quote:Op maandag 10 april 2006 13:03 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, het staat er al:
Guild Wars Factions Pre-sale Disk [Does not contain full game]
Antwoord:quote:I saw you are selling the Guild Wars: Factions Pre-sale disk. My
question: Does the key that is included in the package give you full
acces to the factions game?
Yours,
BMH
Ooooww jeeh.. Hopelijk is de Pre-order edition ook niet alleen een paar itempjesquote:No just ingame items to be used in the full game
Told you soquote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
Ooooww jeeh.. Hopelijk is de Pre-order edition ook niet alleen een paar itempjes
Dus de pre-order versie die je voor 25! euro kunt kopen is alleen maar een code die een paar wapens unlockt?quote:
quote:De pre-order is gratis en geeft je alleen 24-uur eerder toegang tot Factions.
Maar na die 24-uur moet je een Full version key toevoegen. Of te wel je moet dan dus weer naar dynabyte en daar GW Factions kopen voor 39,-- en op vertoning van je bon ontvang je dan dus 25 euro "korting". Je hebt dus zegmaar een aanbetaling gedaan
quote:Guild Wars ligt al een jaar in de winkels en om de spelers weer wat nieuwe avonturen aan te bieden is NCSoft druk bezig met een stand-alone uitbreiding voor het originele spel. Deze uitbreiding gaat het levenslicht zien onder de naam Factions en zal twee nieuwe klasses (Assassin en Ritualist) introduceren en daarnaast een nieuw eiland dat puur voor PvP is gemaakt. Er is een nieuwe trailer van het spel verschenen waarin je de game in actie kunt zien.
Ik had gisteravond gelijk even op de site gekeken, maar daar stond er niks over...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef Elegy het volgende:
Misschien is het een update? Zou in de lijst staan van de updates. Anders is het een bug denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |