Dit is ook wat de locals op Aruba geloven.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is slechts een theorie van een blogger. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Sja, volgens Joran heeft hij de eerste keer gelogen omdat hij wel met Natalee had gezoend en bang was dat haar wellicht wat overkomen was en de verdenking dan op hem zou liggen vanwege zijn aanwezige DNA-materiaal. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Heb je dat interview in de nieuwe revu met hem gelezen? Ik vond zijn verhaal zoals hij het daar vertelde best aannemelijk klinken.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou Joran er dan over liegen? Waarom slagen Deepak, Satish en Joran er niet in om 'n sluitende verklaring af te leggen, maar vertellen ze tegenstrijdige verhalen? Hoe kan het dat niemand Holloway heeft gezien?
Nou, als ze dat ook telefonisch aan haar moeder heeft laten weten en zij daar over zwijgt, vind ik haar rol op z'n minst nogal dubieus overkomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:30 schreef Chayenn het volgende:
[..]
Dit is ook wat de locals op Aruba geloven.
Naar het schijnt heeft ze ook in van die jaarboeken gezet dat ze ooit weggaat en nooit meer terugkomt.
Joran maakt zichzelf door te liegen alleen nog maar verdachter. Ook Deepak en Satish hebben gelogen, terwijl ook de rol van de vader van Joran op zijn zachtst gezegd erg dubieus is.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sja, volgens Joran heeft hij de eerste keer gelogen omdat hij wel met Natalee had gezoend en bang was dat haar wellicht wat overkomen was en de verdenking dan op hem zou liggen vanwege zijn aanwezige DNA-materiaal. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Heb je dat interview in de nieuwe revu met hem gelezen? Ik vond zijn verhaal zoals hij het daar vertelde best aannemelijk klinken.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik in Joran's onschuld geloof, voor hetzelfde geld heeft hij er wel degelijk mee te maken, maar voor hetzelfde geld ook niet, ik weet het gewoon niet.
Maar die Beth Twitty spoort volgens mij niet, en gezien het feit dat Natalee er eerder vandoor is gegaan sluit ik niet uit dat er nu weer zoiets is gebeurd.
Ja, dat is niet zo handig van hem geweest idd. Maar dat verhaal had ie samen met Deepak verzonnen, dus dat hij en zijn broer daar in mee gingen is wel begrijpelijk. Over de rol van Paul van der SLoot, ik weet het niet, is dat wel zo, dat hij zo'n dubieuze rol speelde? Misschien ook maar gewoon een vader die zijn zoon probeert te helpen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Joran maakt zichzelf door te liegen alleen nog maar verdachter. Ook Deepak en Satish hebben gelogen, terwijl ook de rol van de vader van Joran op zijn zachtst gezegd erg dubieus is.
Als ze vrijwillig is 'weggelopen' dan kan dat nooit without a trace zijn. Ze moet toch ergens wonen, leven, eten, slapen, geld verdienen, lol trappen, etc...
Later hebben Deepak en Satish nog een andere verklaring afgelegd, die tegenstrijdig was met die van Joran. Paul v/d Sloot heeft gezegd wat ze zouden moeten zeggen tegen de politie, dat bleek achteraf een niet kloppende verklaring zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo handig van hem geweest idd. Maar dat verhaal had ie samen met Deepak verzonnen, dus dat hij en zijn broer daar in mee gingen is wel begrijpelijk. Over de rol van Paul van der SLoot, ik weet het niet, is dat wel zo, dat hij zo'n dubieuze rol speelde? Misschien ook maar gewoon een vader die zijn zoon probeert te helpen.
En idd, als ze nog leeft zou je verwachten dat er sporen zijn. Vandaar dat ik ook zo nieuwsgierig ben naar die 'recordings en notes' van die Castillo en Young.
Een blonde Amerikaanse valt daar natuurlijk wel op. Het is niet ver van Aruba, maar het is niet zo dat je die afstand even zwemt....quote:Op woensdag 12 april 2006 14:02 schreef Chayenn het volgende:
Ze zou best in Venezuela kunnen zitten. Is maar 30km daar vandaan en heel veel mensen daar spreken alleen maar Spaans en weten niets van de hele zaak af.
Ja, maar wij weten natuurlijk ook alleen maar wat er in de media wordt beweerd...misschien is het wel zo hoor, maar mss ook wel niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Later hebben Deepak en Satish nog een andere verklaring afgelegd, die tegenstrijdig was met die van Joran. Paul v/d Sloot heeft gezegd wat ze zouden moeten zeggen tegen de politie, dat bleek achteraf een niet kloppende verklaring zijn.
Lijkt mij ook niet, maar wie weet is ze idd wel richting Venezuela ofzo.quote:Als ze nog leeft kan ze haast niet op Aruba zijn. Lijkt mij zelfs onmogelijk. Maar ook in 'n ander land moet ze gewoon d'r geld verdienen, moet ze eten, moet ze ergens wonen, moeten mensen haar gezien hebben,etc...
Ik ookquote:Ik ben benieuwd naar de witte auto, die de auto met daarin Deepak, Satish, Joran en Nathalee achtervolgde...
zelfs de politie kan ik niet meer zo serieus nemen, die leggen zelf ook tegenstrijdige verklaringen af.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De politie heeft dat verklaard, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat het ook klopt.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Het onderzoeksteam op Aruba gelooft daar trouwens ook niet in.
In elk geval gaan ze er vanuit dat ze niet meer leeft. Er is werkelijk geen enkele aanwijzing die er op zou duiden dat ze nog in leven is...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zelfs de politie kan ik niet meer zo serieus nemen, die leggen zelf ook tegenstrijdige verklaringen af.
Zo heeft die Dompig gezegd dat hij denkt dat ze slachtoffer van een moord is geworden, en een dag later dat ze gestorven zou zijn aan een overdosis drank/drugs.
Nieuw paspoort, andere naam, ander land, hopla. Die dingen kunnen altijd vervalsd worden, tot in het einde der tijden. Al is het natuurlijk wat lastiger dan het lijkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Joran maakt zichzelf door te liegen alleen nog maar verdachter. Ook Deepak en Satish hebben gelogen, terwijl ook de rol van de vader van Joran op zijn zachtst gezegd erg dubieus is.
Als ze vrijwillig is 'weggelopen' dan kan dat nooit without a trace zijn. Ze moet toch ergens wonen, leven, eten, slapen, geld verdienen, lol trappen, etc...
Net zoals Frans Meijer. Natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nieuw paspoort, andere naam, ander land, hopla. Die dingen kunnen altijd vervalsd worden, tot in het einde der tijden. Al is het natuurlijk wat lastiger dan het lijkt.
Kwam die media-aandacht direct op gang, of pas toen bekend was dat ze vermist was?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef Barcelona het volgende:
Eén ding weet ik 100% zeker, en dat is dat ze niet naar Venezuela is vertrokken/ontvoerd. Met een wereldwijde media-aandacht was dit onmiddellijk bekend geworden. Absoluut uitgesloten dus! Ze is op Aruba om het leven gebracht.
Sorry, maar je kan geen blond meisje ongezien naar Venezuela ontvoeren, zonder dat er getuigen zijn. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yildiz het volgende:
Kwam die media-aandacht direct op gang, of pas toen bekend was dat ze vermist was?
Daar ga je.
Mij niet. Er vliegen heus wel meer Maxima look a like's naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan geen blond meisje ongezien naar Venezuela ontvoeren, zonder dat er getuigen zijn. Lijkt me duidelijk.
Maar waarom zouden Joran en de gebroeders Kalpoe zich dan zo verdacht maken? Of hebben ze geld gekregen van Natalee om voor een cover-up te zorgen?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mij niet. Er vliegen heus wel meer Maxima look a like's naar Zuid-Amerika.
Toch val je dan op, en zullen er véél mensen zijn die haar daar gezien hebben. En niemand heeft haar gezien daar.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef Yildiz het volgende:
Óf ze hebben het tactisch verkeerd aangepakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:03 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Maar waarom zouden Joran en de gebroeders Kalpoe zich dan zo verdacht maken? Of hebben ze geld gekregen van Natalee om voor een cover-up te zorgen?
En ze zijn natuurlijk sowieso verdacht omdat Natalee het laatst in hun gezelschap is gezien.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Óf ze hebben het tactisch verkeerd aangepakt.
Als ze nog leeft is ze uit vrije wil vertrokken en die mogelijkheid is er wel degelijk. Met een speedbootje vaar je binnen een uur van kust naar kust. Laat ze nog een uur genomen hebben om 'r haar kort te knippen en zwart te verven en dan kon ze nog voor zonsopgang in Venezuela zitten. Tel er nog een dag bij en ze zit onherkenbaar in de binnenlanden van Colombia - en toen moest zelfs op Aruba de publiciteit nog losbarsten..quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef Barcelona het volgende:
Sorry, maar je kan geen blond meisje ongezien naar Venezuela ontvoeren, zonder dat er getuigen zijn. Lijkt me duidelijk.
Volgens mij ook. Ze komen er toch niet uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef PsyCha het volgende:
Het word tijd om de onderzoek te sluiten.
Nathalee zou opvallen in Venezuela.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jij bent geen goeie voor een politie-korps.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ze komen er toch niet uit.
Dat zal het idd wel zijn, toch blijft het vreemd vind ik, het lijkt onderhand wel een veredelde soap waar iedereen graag naar kijkt en gewoon benieuwd naar de afloop is... De ultieme reality tvquote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Rijke, en ook invloedrijke ouders, die zelfs connecties met de Bush-familie zouden hebben. Ik geloof dat er ook een Holloway in de Senaat zit.
Vandaar dus.
Welkom in 2006!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zal het idd wel zijn, toch blijft het vreemd vind ik, het lijkt onderhand wel een veredelde soap waar iedereen graag naar kijkt en gewoon benieuwd naar de afloop is... De ultieme reality tv![]()
Waar haalt ze die speedboot vandaan? Alsof dat meisje uberhaupt een speedboot kan besturen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef dvr het volgende:
[..]
Als ze nog leeft is ze uit vrije wil vertrokken en die mogelijkheid is er wel degelijk. Met een speedbootje vaar je binnen een uur van kust naar kust. Laat ze nog een uur genomen hebben om 'r haar kort te knippen en zwart te verven en dan kon ze nog voor zonsopgang in Venezuela zitten. Tel er nog een dag bij en ze zit onherkenbaar in de binnenlanden van Colombia - en toen moest zelfs op Aruba de publiciteit nog losbarsten..
hehe leuk complottheorien verzinnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Óf ze hebben het tactisch verkeerd aangepakt.
de reconstructie was ook wel om te huilen nietwaar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:50 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Wat betreft die uitzending van Opsporing Verzocht, die amerikanen zijn wel erg argwanend en bij voorbaat al afkrakend over de uitzending, dit lezend: http://www.scaredmonkeys.(...)alees-disappearance/
Ach Nicey Verstappen kreeg ook onevenredig veel aandacht van de media in vergelijking tot andere pedofiel getinte moorden. Ik zou hier nou niet direct rascisme achter zoeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Arendt het volgende:
Ik snap niet dat hier nog steeds zo'n stennis over wordt gemaakt. Als je ziet wat er bijna dagelijks gebeurt in achterbuurten in grote Amerikaanse steden... Daar hoor je niets over, maar dat zijn natuurlijk maar negers. Nee, dan een blanke, blonde amerikaan die zichzelf heeft doodgezopen, dat is natuurlijk veel belangrijker...![]()
Dat is natuurlijk wel makkelijk om even op de VS te kunnen bashen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:33 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ach Nicey Verstappen kreeg ook onevenredig veel aandacht van de media in vergelijking tot andere pedofiel getinte moorden. Ik zou hier nou niet direct rascisme achter zoeken.
quote:Arrestatie in zaak-Natalee Holloway
` Op Aruba is een arrestatie verricht
in de zaak van Natalee Holloway.Een
woordvoerster van justitie wil alleen
zeggen dat het om iemand van 19 jaar
gaat,met de initialen G.V.C.Wat hij of
zij met het verdwenen meisje te maken
kan hebben,wilde ze niet zeggen.
De 18-jarige Holloway werd vorig jaar
op 30 mei voor het laatst gezien,toen
ze in gezelschap van drie jongemannen
een bar op het eiland verliet.Ze vierde
haar eindexamen met haar klas op Aruba.
De drie mannen werden gearresteerd,maar
wegens gebrek aan bewijs vrijgelaten.
Een uitzending van Opsporing Verzocht
leverde de afgelopen week 60 tips op.
bron: teletext
quote:Op zondag 16 april 2006 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En wie is hij precies?
De politie was toch op zoek naar iemand die een week voor de verdwijning van Natalee op een strand een vrouw had aangerand? Wellicht dat dat deze persoon is.quote:One site that has been following the case says that the suspect, 19 year-old Godfried van Cromvoirt, has a sister who is an Aruban police officer and that he's a beach bum who is a friend of Steve Croes - the boat captain who attempted to provide an alibi for Joran van der Sloot last year.
http://wizbangblog.com/20(...)ee-holloway-case.php
http://www.nu.nl/news/713940/10/Arrestatie_in_zaak-Holloway.htmlquote:AMSTERDAM - Een 19-jarige verdachte is gearresteerd in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway op Aruba.
Een woordvoerder van justitie op Aruba wil zaterdag niets bekendmaken over de identiteit van de verdachte, alleen dat het om iemand gaat met de initialen G.V.C.. De autoriteiten willen bovendien niet zeggen wat de verdachte te maken kan hebben met de verdwijning van Holloway.
Reconstructie
Dinsdag was in het televisieprogramma Opsporing Verzocht een reconstructie te zien van de avond waarop de Amerikaanse tiener is verdwenen. De 18-jarige Holloway is op 30 mei vorig jaar voor het laatst gezien op Aruba. Op dat moment was zij in het gezelschap van de Nederlander Joran van der Sloot en twee van zijn Surinaamse vrienden.
Het drietal heeft enige tijd vastgezeten, maar is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Naar aanleiding van het programma kwamen ruim zestig tips binnen.
Nieuwe getuigen
Twee weken geleden werd bekendgemaakt dat een nieuwe getuige zich heeft gemeld in de zaak. Onderzoekers namen op basis van de getuigenverklaring aan dat het lichaam van Holloway is begraven in de duinen in de buurt van een vuurtoren. De afgelopen weken heeft de Arubaanse politie gezocht in de duinen op het eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |